Google برای کسب و کار من چیست؟ – SEO هوشمند

Google برای کسب و کار من چیست؟ همانطور که می دانید ، گوگل یک سیستم بسیار پیشرفته است که دائماً نیازهای جدید و تازه کاربران خود را بررسی کرده و دائماً در مورد آنها تحقیق می کند. به همین دلیل است که همیشه می توانیم ببینیم ویژگی ها و تجهیزات جدیدی به گوگل اضافه شده است. Google My Business یکی از این ویژگی های جدید است که برای پاسخگویی به نیازهای کاربران طراحی شده است. خوب است بدانید که Google My Business در واقع یک پلتفرم است. کاربران گوگل می توانند از این بستر برای جستجوی خدمات یا مشاغل موردنظر خود استفاده کنند و به راحتی آن را در نقشه گوگل بیابند و با استفاده از این اطلاعات به راحتی به نتیجه دلخواه برسند. این ابزار می تواند برای کسانی که می خواهند کسب و کار خود را ارتقا دهند و در فضای مجازی به مردم ارائه دهند و از طریق فضای آنلاین مشتریان را جذب کنند بسیار مفید باشد.

Google برای کسب و کار من

همانطور که می دانید ، فضای مجازی به تازگی به یکی از قوی ترین و بهترین فضاها برای توسعه تجارت تبدیل شده است. به همین دلیل Google My Business می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای صاحبان مشاغل باشد تا از آن برای تبلیغ و ارتقای کسب و کار خود استفاده کنند ، زیرا Google My Business کاربران زیادی دارد و همچنین رایگان و مقرون به صرفه است. این کار صاحب مشاغل را تحت فشار قرار نمی دهد ، که یکی از مهمترین مزایای آن است. البته ، Google My Business یک بستر بسیار پیشرفته است و فقط یک توضیح مختصر برای آشنایی با آن کافی نیست. در ادامه این متن ، می خواهیم نگاهی دقیق تر به Google My Business بیندازیم و به کاربرانی که می خواهند از این ویژگی در این جهت استفاده کنند ، سوالات متداول خود و همچنین نکات کوچک و بزرگی که در این زمینه لازم است. به آنها بگو.

ماهیت Google برای کسب و کار من چیست؟
Google برای کسب و کار من ابزاری است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. وظیفه اصلی این ابزار تبلیغ تبلیغات و کسب و کار به صورت مجازی و آنلاین برای کاربران و کمک به دیده شدن بیشتر آنها در فضای مجازی است. صاحبان مشاغلی که می خواهند اطلاعات فروشگاه آنها در این سیستم ثبت شود و همچنین اطلاعات را در یک فهرست آنلاین ثبت کنند ، باید حساب کاربری خود را در این سیستم ایجاد کنند و علاوه بر آن امتیازات لازم را برای تجارت خود در آنجا ایجاد کنند. به عنوان مثال ، یک صاحب مشاغل که تصمیم می گیرد کسب و کار خود را برای این منظور تبلیغ کند ، باید اطلاعات مربوطه را پس از ایجاد نمایه کاربر و ورود به حساب خود بارگذاری کند ، مانند عکس های فروشگاه یا مشاغل ، اطلاعات ساعات کاری خود ، آدرس دقیق و دقیق ، شماره تلفن ، سال فعالیت و غیره هرچه این اطلاعات دقیق تر و بهتر باشد ، می تواند در جذب سایر کاربران م effectiveثرتر باشد ، زیرا آنها اعتماد بیشتری را جلب می کنند.
اما اینها تنها ویژگیهای جالب و چشمگیر Google My Business نیستند و این پلتفرم ویژگیهای دیگری را ارائه می دهد که بسیار جالب هستند و تأثیر بسزایی در جذب مشتریان جدید و معرفی کسب و کار به مردم دارند. یک مورد جدید وجود دارد. از جمله این ویژگی ها ، می توان به این اشاره کرد که صاحبان مشاغل ، پس از ایجاد حساب Google My Business خود و بارگذاری اطلاعات لازم که در پاراگراف قبلی ذکر کردیم ، می توانند همانطور که سایر سایت های رسانه های اجتماعی پست ها و داستانهای موقت را بارگذاری می کنند ، مانند این روش آنها از مشتریان خود پشتیبانی و اعتماد بیشتری دریافت می کنند و این داستان ها و پست ها دائمی نیستند و پس از هفت روز به طور خودکار حذف می شوند. .د.
ویژگی دیگری که در این پلتفرم وجود دارد و بر نظر مشتریان و کاربران بسیار تأثیرگذار است این است که این پلتفرم به سایر کاربران این سیستم اجازه می دهد تا به نحوی درباره صاحبان مشاغل اظهار نظر کنند و حتی آنها را ارزیابی کنند. به عنوان مثال ، صاحب رستوران در این پلت فرم برای خود پروفایل ایجاد می کند و اطلاعات لازم را در آنجا قرار می دهد. یکی از مشتریان قبلی او ، که رستوران را دیده و با کیفیت کار آن آشنا است ، در مشخصات وی قرار می گیرد. او می تواند در عوض نظر بدهد که از رستوران راضی است یا خیر و این نظرات و نکات را می توان به سایر کاربران نشان داد. این ویژگی برای ایجاد اعتماد بیشتر در کاربران طراحی شده است و به آنها اجازه می دهد تصمیمات بهتری در فضای مجازی بگیرند. جالب است بدانید که مشتریان علاوه بر اینکه می توانند نظرات و نکاتی را در مورد شما ثبت کنند ، اگر عکس یا اطلاعات خاصی در مورد شما و محل کار شما دارند ، می توانند آن را برای مشاهده سایر کاربران بارگذاری کنند ، و بیشتر از قبل. برو کسب و کار خود را حدس بزن این ویژگی بسیار مفید است زیرا می تواند در جلب اعتماد سایر کاربران بسیار مثر باشد. (البته ، این اعتماد تنها در صورتی ایجاد می شود که مشتریان شما بازخورد خوبی دریافت کنند.)

  Google Lighthouse چیست؟ فانوس دریایی گوگل

آیا واقعاً نیاز به ایجاد حساب Google برای کسب و کار من دارید؟ آیا این برای شما مزیت محسوب می شود؟
صد در صد. Google برای کسب و کار من یکی از بهترین فرصت هایی است که می توانید از آن برای تبلیغ راحت کسب و کار خود و ارائه آن به افراد بیشتر استفاده کنید. اینها تنها مزایای این پلتفرم نیستند و خوب است بدانید که اگر دانش کافی داشته باشید ، می توانید با استفاده از نمایه Google My Business خود به راحتی اطلاعات مفید زیادی در مورد مشتریان و نیازهای آنها به دست آورید. س questionالی که در این بخش باید مطرح شود این است که Google My Business مجهز به ابزاری به نام ابزار Insights است. بدون شک افرادی که تا حدودی با سایر رسانه های مجازی مانند اینستاگرام آشنایی دارند این ابزار را می شناسند و نحوه کار آن را می دانند. این ابزار با دقت تمام آمارهای حساب شما را جمع آوری و ارائه می دهد. از جمله این آمارها می توان به تعداد بازدید از حساب شما اشاره کرد. همچنین می توانید از این ابزار برای درک خواسته های کاربران و مشتریان خود استفاده کنید و سعی کنید با ایجاد و ارائه این درخواست ها مشتریان بیشتری را جذب کنید. علاوه بر این ، داشتن یک حساب Google برای کسب و کار من به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به گروه وسیع تری از مردم ارائه دهید و با عکس ها و پست ها مشارکت کنید. به مشتریان بیشتری پرداخت کنید. خوب است بدانید که حتی می توانید از Google My Business برای ارتباط مستقیم با مشتریان و کاربران استفاده کنید و در نتیجه فرصت های جدیدی را برای خود به دست آورید.

تفاوت بین Google Maps و Google My Business چیست؟ ما به راحتی می توانیم همه این ویژگی ها را با استفاده از Google Map مشاهده کنیم!
برخی افراد به اشتباه معتقدند که این دو پلتفرم با یکدیگر تفاوتی ندارند و یکسان عمل می کنند. به خاطر داشته باشید که Google Maps یک پلتفرم بسیار متداول است که برای اهداف مختلفی مانند هدایت و هدایت افراد برای یافتن راه ها طراحی شده است. برای استفاده از این بستر نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید و عموم مردم می توانند با ورود به برنامه به راحتی از قابلیت ها و اطلاعات آن استفاده کنند. کاربران همچنین می توانند این مشاغل را در Google Maps جستجو و پیدا کنند و اطلاعات بارگذاری شده آنها را مشاهده کنند. این باعث شده است که بسیاری اشتباه کنند که این دو سیستم عامل یکسان هستند. اشتباه آنها این است که از این پلتفرم به صورت عمومی استفاده می کنند و هنوز نمایه شخصی ایجاد نکرده اند. برای اینکه شخصی بتواند یک حساب شخصی ایجاد کند و تجارت خود را از طریق آن گسترش دهد ، باید از طریق Google برای کسب و کار من درخواست دهد.
صاحبان مشاغل می توانند به راحتی یک حساب کاربری ایجاد کنند تا مکان خود را در Google Maps ثبت کنند تا مکان آنها برای عموم قابل مشاهده باشد. البته خوب است بدانید که عموم مردم به راحتی می توانند این کار را با Google Maps انجام دهند. به عنوان مثال ، کسی می داند که یک فروشگاه در کجا قرار دارد و مکان آن را در Google Maps ثبت می کند. اما این بسیار متفاوت از این است که آیا شما مشخصات شخصی خود را ایجاد می کنید ، اطلاعات مورد نظر را وارد می کنید ، از ابزارهای موجود در این سایت ها استفاده می کنید و مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید. ما همیشه به شما پیشنهاد می دهیم از این بستر رایگان فوق العاده استفاده کنید و از آن استفاده کنید تا بتوانید گامی مثبت در حرفه خود بردارید. به این ترتیب شما به عنوان مالک این تجارت ثبت نام می کنید.

  راه حل هایی برای جلوگیری از بن بست محتوا. وقتی موضوعی برای نوشتن نیست!

تفاوت بین Google Plus و Google My Business چیست؟
بسیاری از مردم به اشتباه این دو پلتفرم را با یکدیگر برابر می دانند و آنها را شریک می دانند. این کاملا اشتباه است. خوب است بدانید که گوگل پلاس بسیار قدیمی است و اخیراً متوقف شده است و در نتیجه ، حساب ها و حساب های موجود در آن غیرفعال شده است. گوگل پلاس سیستمی بود که صاحبان مشاغل را ملزم می کرد تا عکس ها و پست های کار خود را برای ارتقای شغلی خود ارسال کنند. می توان گفت روش عملکرد این پلت فرم کمی شبیه به فیس بوک بود. اما همانطور که گفتیم ، گوگل پلاس متوقف شده و دیگر فعال نیست. اکنون Google My Business ، که یک پلتفرم قوی تر و دقیق تر است ، جایگزین شده است و به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

آیا بهتر نیست چندین حساب Google برای کسب و کار من ایجاد شود؟ آیا این شرایط کار ما را بیشتر نمی کند؟
تحت هیچ شرایطی نباید این کار را انجام دهید ، این کار نه تنها باعث رونق کسب و کار شما می شود ، بلکه به آن آسیب می رساند! دلیل این امر این است که گوگل یک سیستم پیشرفته است و همیشه سعی می کند با مرور اطلاعات موجود در آن ، بهترین و دقیق ترین اطلاعات را در اختیار کاربران خود قرار دهد. اگر Google چندین حساب مشابه در تجارت شما پیدا کند ، ممکن است از نمایش آنها خودداری کند ، به این معنی که شما از فرصت تبلیغات و جذب مشتری در این بستر محروم خواهید شد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر صاحب این کسب و کار هستید و می خواهید آن را با Google برای کسب و کار من تبلیغ و گسترش دهید ، فقط یک حساب ایجاد کنید تا موتورهای جستجوی Google را اشتباه نگیرید.
البته ، برای برخی افراد ، تجارت آنها به گونه ای است که شعبه های مختلفی دارند و می خواهند با ایجاد چندین حساب مختلف ، تمام مکان های خود را در این بستر قرار دهند. این نیز بسیار اشتباه است و فرد باید از حساب خود برای قرار دادن چندین تبلیغ استفاده کند و در نتیجه مکان های مختلف آن را به کاربران ارائه دهد. ایجاد چندین حساب می تواند موتورهای جستجو را گیج کرده و رفتار شما را غیرحرفه ای کند ، بنابراین حتماً از آن اجتناب کنید.
سوالی که در این بخش مطرح می شود این است که چه کسانی می توانند حساب Google برای کسب و کار من داشته باشند و چه کسانی نمی توانند. گروه های مشاغلی که می توانند از این بستر استفاده کنند به شرح زیر است:

  مرور وب سایت Torb SEO - SEO ، وب سایت SEO

1) مشاغلی که دارای مکان فیزیکی هستند!
مشاغلی وجود دارد که شخص باید برای ارائه خدمات به آنها مراجعه کند و به همین دلیل این مشاغل در رده اول قرار می گیرند. از جمله این مشاغل می توان به رستوران ها اشاره کرد. این مشاغل با ایجاد حساب Google برای کسب و کار من ، موقعیت مکانی خود را روی نقشه ثبت کرده و مشتریان را برای این منظور جذب می کنند.

2) کار مربوط به تجارت موبایل!
برخلاف آنچه از طرف این دسته تصور می کنید ، این دسته در شمال مشاغل و شرکت هایی است که برای ارائه خدمات به محل مشتری مراجعه می کنند. از جمله شرکتهای این دسته می توان به فعالیتهای تعمیر اشاره کرد. این دسته همچنین می تواند با ایجاد یک حساب کار شما را ارتقا و گسترش دهد.

3) مشاغل مشاغل آزاد!
برخی از صاحبان مشاغل مانند وکلا یا حسابداران یا پزشکان هستند که می توانند وب سایت و دفتر خود را داشته باشند و کار پیدا کنند. تا زمانی که این شرکت ها مکانی داشته باشند که بتوانند آن را روی کارت ثبت کنند تا مشتریان بتوانند برای دریافت خدمات از آنها دیدن کنند ، می توانند یک حساب Google برای کسب و کار من داشته باشند. (این بدان معناست که بدون مکان ایجاد این حساب ها امکان پذیر نیست!)

و اکنون ، بیایید به مشاغلی برویم که نمی توانند حساب Google برای کسب و کار من داشته باشند:
1) دفاتر مجازی:
ظاهراً دفاتر مجازی مکانی برای بازدید مشتری ندارند ، بنابراین Google به آنها اجازه ایجاد حساب Google برای کسب و کار من را نمی دهد. دفاتر مجازی می توانند هر نوع اطلاعات دیگری مانند شماره تماس ، ساعت کار و غیره را در اختیار داشته باشند. اما آنها نمی توانند یک حساب کاربری ایجاد کنند مگر اینکه آدرس و مکان دقیقی برای بازدید مشتری داشته باشند.
2) املاک و مستغلات!
در برخی موارد ، شخصی برای املاکی که می خواهد بفروشد حسابی ایجاد کرده است! این برخلاف خط مشی Google برای کسب و کار من است و از آن جلوگیری می کند. البته اگر شخصی دارای دفتر املاک است و در آنجا کار می کند ، داشتن حساب مشکلی ندارد. این اشتباه است ، به شرطی که شخص مشخصات ملک ایجاد کند!
3) جلسات:
به طور کلی ایجاد حساب برای شرکت هایی که مکان ندارند خلاف قانون است. به عنوان مثال ، افرادی که برای انجام کار خود به مکان های مختلف می روند در این دسته قرار می گیرند. حتی اگر آنها سایر اطلاعات مورد نیاز خود را داشته باشند ، اگر مکان خاصی برای کسب و کار ندارند ، نمی توانند حساب ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید