گزارش دانشگاه Edu

گزارش تبلیغات در دانشگاه Edu

رپورتاژ آگهی چیست؟ فرض کنید صفحه ای داریم که توسط گوگل ایندکس شده است. ما سعی کردیم صفحه خود را با نام، عنوان یا مفهوم ویلا رامسر (فقط به عنوان مثال) شناسایی کنیم. حال دیگران، یعنی صفحات سایت های دیگر نیز باید در این صفحه از سایت ما تماس بگیرند. اما با چه نامی؟

مسلم است که در جمع دوستان همه شما را با نام کامل صدا می زنند، اما همه شما را صد در صد با نام کامل صدا نمی زنند.

اما در نظر داشته باشید که معنی همه آنها یکی است، اما مطمئنا هر صفحه با ادبیات خاص خود شما را صدا می کند.

بنابراین اکنون چالش این است که صفحه را در سایت خود کجا فراخوانی کنیم؟

به طور رسمی در یک مهمانی بسیار خوب با ما تماس بگیرید. در یک جمع دوستانه و فضایی صمیمی با نامی دیگر، در یک دیدار کاملاً شفاف و …

حالا فکر کنید در تبلیغ EDU که اعلام می کند ما پول می دهیم باید به ما خیلی کامل و رسمی و شیک بگویند و در جاهای دیگر که ممکن است مجانی و کار خودمان باشد خودمان را با نام های غیر رسمی و صمیمی بنامیم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

خب حالا بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

همانطور که می دانید نوشتن محتوا یکی از اصول و قوانینی است که در سئو و بهینه سازی وب سایت بسیار مهم است. یکی از مواردی که در زمینه تولید محتوا است و تاثیر زیادی در اصول سئو سئو دارد، رپورتاژ آگهی است.

رپورتاژ آگهی به مقالات و تبلیغات متنی گفته می شود که برای تبلیغ یک محصول خاص و ارائه یک وب سایت استفاده می شود. از آنجایی که رپورتاژ آگهی یکی از عوامل موثر در سئو است، در این مقاله به نحوه نگارش آن و توضیح اصول قوانین آن می پردازیم.

  مشاوره سئو: مشاوره SEO حرفه ای برای پیشرفت کسب و کار شما

چگونه رتبه سایت خود را با رپورتاژ آگهی بهبود دهید:

می توانید از رپورتاژ آگهی برای ایجاد مقاله ای بین 1000 تا 1500 کلمه استفاده کنید. سپس یک موضوع یا محصول برای وب سایت خود انتخاب کنید و در مورد آن مقاله بنویسید.

در نهایت این مقاله را در سایت هایی که دارای رتبه و رتبه بسیار بالایی هستند منتشر کنید.
در این مقاله باید از سه تا پنج کلمه کلیدی مرتبط با سایت خود استفاده کنید و با استفاده از لینک زیر آنها را به وب سایت خود پیوند دهید.

برای بررسی و تحلیل پایگاه داده و پروفایل خود با گزارش بازخورد می توانید از طریق صفحه مشاوره حرفه ای سئو با جواد یاسمی تماس بگیرید.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو:

بنابراین، گزارش تبلیغات با استفاده از دو روش باعث افزایش رتبه سایت شما می شود:

روش اول این است که با استفاده از لینک زیر اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید.

دوم اینکه چون این مقاله در وب سایت های معتبر منتشر می شود، ترافیک وب سایت شما نیز افزایش می یابد.

بنابراین با افزایش بازدید سایت شما همانطور که در مطالب قبلی اشاره شد کاربران هدف شما را به سمت سایت شما هدایت می کند.

سپس در صورت ارائه خدمات موثر به کاربران از طریق وب سایت، این کاربران هدف به مشتریان دائمی سایت شما تبدیل خواهند شد. یک مشتری دائمی نیز می تواند در تبلیغ کسب و کار شما بسیار موثر باشد.

چگونه با رپورتاژ آگهی کسب درآمد کنیم؟

مقالات و مطالبی که در قالب رپورتاژ تبلیغاتی منتشر می شوند برای سه گروه از افراد درآمدزایی خواهند داشت.

افرادی که آنها را می نویسند: نوشتن یک رپورتاژ تبلیغاتی دارای یک سری اصول و قواعد است که همه نمی توانند از آن پیروی کنند و در این زمینه تخصص ندارند. به همین دلیل است که برخی از مدیران سایت زمانی که می خواهند از رپورتاژ آگهی استفاده کنند باید از کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرند. این افراد نیز بابت آن پول می گیرند.

  درآمد یوتیوب - جواد یاسمی

افرادی که در وب سایت خود منتشر می کنند: وب سایت های معتبر زیادی وجود دارند که با تعیین قیمت های مختلف، متن گزارش تبلیغاتی را در وب سایت های دیگر با لینک های بعدی به وب سایت خود منتشر می کنند.

افرادی که در گزارش وب سایت خود تبلیغ می کنند: همانطور که در بالا ذکر شد، نوشتن این نوع مقاله ممکن است با هدف هدایت کاربران هدف به سایت، تبدیل آنها به مشتریان دائمی و در نهایت افزایش سود کسب و کار باشد. کارآمد کار کنید.

چگونه یک رپورتاژ آگهی بنویسم؟

اکنون که دلایل اهمیت رپورتاژ آگهی و نحوه توسعه سئو با استفاده از آن را توضیح دادیم، می خواهیم در مورد اصول و قوانین نوشتن آن صحبت کنیم.

در نوشتن مقاله نکات مهمی وجود دارد که اگر این نکات را رعایت کنید قطعا در هدایت کاربران به سایت خود موثر خواهید بود:

با کاربران صادق باشید:

اگر قصد دارید یک یا چند محصول را در مقاله خود ارائه دهید، حتماً در مورد این اطلاعات مسئولانه با مشتریان خود صادق باشید و در متن اغراق نکنید. این به این دلیل است که وقتی مشتریان از سایت شما بازدید می کنند، با مشکلات ذکر شده در گزارش آگهی مواجه نمی شوند. این امر باعث می شود که کاربران به راحتی به سایت و محصول شما اعتماد نکنند.

اما اگر در مورد تمام محصولات خود صادق باشید و هر چیزی که در پرتال تبلیغاتی می نویسید در مورد محصولات شما صادق باشد، کاربران در هنگام بازدید از سایت می توانند دقیقاً این ویژگی ها را در محصول پیدا کنند. این کار باعث می شود که آنها راحت تر به وب سایت شما اعتماد کنند.

  مشاوره بازاریابی اینترنتی – مشاوره دیجیتال مارکتینگ

بنابراین هرگز و هرگز در پوشش تبلیغاتی خود اغراق نکنید.

از اصول نوشتن به درستی استفاده کنید:

رعایت اصول نویسندگی می تواند برای موفقیت رپورتاژ آگهی های شما بسیار موثر باشد. اگر موارد زیر را روی متن خود اعمال کنید، قطعا متنی تمیز و موثر خواهید داشت. برای مثال از عناوین جذاب استفاده کنید و متن خود را عنوان کنید.

زمانی که برای جلوگیری از اشتباهات املایی آماده شدید، حتما مقاله خود را دوباره بخوانید.
از جملات و پاراگراف های کوتاه استفاده کنید.

از اغراق در متن خود بپرهیزید.
سعی کنید متن خود را روان بنویسید تا برای کاربران به راحتی خوانده شود و عموم مردم بتوانند متن شما را به خوبی درک کنند.

یک چارچوب روشن داشته باشید:
شما باید متن گزارش تبلیغاتی خود را به سه قسمت مقدمه، قسمت اصلی و نتیجه تقسیم کنید. مقدمه در ابتدای مقاله شما نوشته شده است و حدود یک پاراگراف است.

در بدنه اصلی باید محتوای اصلی گزارش تبلیغاتی خود را بنویسید.

سپس در قسمت پایانی قسمت اصلی، چند خط مطلب را ترسیم کرده و در انتهای مقاله یادداشت کنید.

بنابراین می توانید از تمام نکات بالا برای تهیه متن و محتوای موثر به نام رپورتاژ آگهی استفاده کنید. همانطور که گفته شد، این تبلیغات جدید می توانند به شما در بهبود رتبه و سئو سایت کمک کنند، بنابراین هرگز تاثیر آنها را نادیده نگیرید.

چگونه یک گزارش تبلیغاتی موفق تهیه کنیم؟

خب انصافا ما این کار رو برای سایتمون انجام میدیم و کاملا آموزش مشاوره هست. برای آشنایی با خدمات سئو به صفحه تعرفه خدمات سئو مراجعه کنید.