گوگل چگونه محتوای خوب را تشخیص می دهد؟ سئو ایران، سئو سایت

یک روش خوب برای تشخیص تولید محتوا

اولین راه گوگل برای پیدا کردن مطالب خوب و سوء استفاده از الگوریتم پاندا. الگوریتم Google Panda محتوای بد یا بی کیفیت را از طریق فهرست گوگل جستجو می کند و وب سایت هایی را که محتوای نامناسب پیدا می کنند جریمه می کند. برای تشخیص این محتوای ضعیف یا بی کیفیت، Panda Filter به دنبال تعدادی هشدار می‌گردد.

اطلاعات الگوریتم پاندا هر ماه به روز می شود. به روز رسانی های پایگاه داده فیلتر پاندا تقریباً یک بار در ماه انجام می شود و برای مدت 10 روز در سراسر جهان مستقر می شود. این اجرای کند داده های جدید در یک چرخه 10 روزه تاثیر به طور قابل توجهی به روز رسانی Google Panda SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) را کاهش می دهد. این امر تشخیص زمان انتشار نسخه جدید آپدیت پاندا را بسیار دشوارتر می کرد.

گوگل چگونه محتوای با کیفیت را تعیین می کند؟

گوگل به همه وب مسترها توصیه می کند که محتوای خود را بر اساس تجربه کاربری ایجاد کنند و سعی نکنند به هشدارهای احتمالی یا الگوریتم های رتبه بندی پاسخ دهند. اما در عین حال، زیاد بر روی الگوریتم ها یا هشدارهای فعلی گوگل تمرکز نکنید. کاری را انجام دهید که درست به نظر می رسد، زیرا الگوریتم ها دائما در حال تکامل هستند تغییر دادن و. در واقع از خود بپرسید که آیا محتوا برای خواننده یا کاربر مفید است و بهترین اطلاعات ممکن را در مورد موضوع ارائه دهید.

محتوای خوب را تعریف کنید

گوگل محتوای با کیفیت را تعیین می کند

محتوای با کیفیت برای گوگل چیست؟

اول از همه، باید به محتوایی که می نویسید اعتماد کنید. قطعا هر حوزه ای متخصص خاصی دارد و این فرد بهترین فرد برای تولید محتوا است. بنابراین محتوای خوب باید کاملاً درست باشد. محتوای منحصربه‌فرد برای گوگل کاملاً قابل تشخیص است، بنابراین اگر محتوای شما تحقیق یا ارزیابی خودتان باشد، در بلندمدت رتبه‌بندی خواهید شد. اما اگر اینطور نیست، شاید مقاله ای که منتشر می کنید باید در مقایسه با رقبا برای خواننده ارزش بیشتری ایجاد کند.

  6 نکته کلیدی برای یافتن عنوان مقاله

اگر تعداد مقالات سایت شما زیاد است، حتما از کلمات کلیدی مختلف و LTC (کلمات کلیدی صف طولانی) استفاده کنید.

LTC به چه معناست؟

کلمات کلیدی در صف طولانی عبارات طولانی تر و خاص تری هستند که افراد هنگام جستجو در موتورهای جستجو از آنها استفاده می کنند. یعنی بالاتر از کلمات کلیدی اصلی هستند و عبارات جستجو را با پسوند و پیشوند طولانی تر می کنند.

چگونه اعتماد گوگل را جلب کنیم؟

برای اینکه به گوگل ثابت کنید که محتوای خوبی منتشر می کنید، باید اعتماد گوگل را جلب کنید. داشتن کد emad مهمترین چیز برای سایت های فروشگاهی است. در واقع، گوگل از شما انتظار دارد که اطلاعات محرمانه از جمله اطلاعات کارت اعتباری را در سایت خود ارائه دهید. برای سایت های مرتبط با سلامت، وضعیت می تواند کمی دشوارتر باشد. چون با زندگی مردم روبرو هستید. پزشکان باید مقالات تخصصی منتشر شده در سایت خود را دنبال کنند و فردی که باید مطالعه کند قطعا خود پزشک است. البته بهتر است مطالب را خودشان بنویسند.

برای ایجاد محتوای خوب تلاش کنید

آیا موضوعات و مقالات برای علاقه مند کردن افراد به محتوای خوب طراحی شده اند یا به نظر می رسد که محتوا در درجه اول برای رتبه بندی خوب گوگل طراحی شده است؟ همانطور که گفته شد محتوای خوب باید طوری نوشته شود که کاربر نیازهای مخاطب را برآورده کند.

استراتژی های سئوی ایران برای نوشتن محتوای خوب

به یاد داشته باشید که به اشتباهات املایی توجه کنید، زیرا در صورت اشتباه، سایت شما اعتبار خود را از دست می دهد. برای اطمینان از درستی املا می توانید از Google Duct کمک بگیرید.

محتوای Google Duct را بررسی کنید

نوشتن محتوا در Google Duct را تغییر دهید

همیشه کنترل کیفیت محتوا یا وب سایت را حفظ کنید. پست نکردن بهتر از ارسال محتوای نامناسب و بی کیفیت است. حتما قبل از انتشار مقاله ها را از دید کاربر مطالعه کنید. گوگل متوجه سهل انگاری و تولید عجولانه محتوا می شود، زیرا طبیعی است که در این حالت از دقت املایی کاسته شود.

  الگوریتم Top Heavy چیست؟ سئو ، سایت سئو

محتوای خوب همیشه به یک طرف ماجرا نمی رود. همه جنبه های خوب و بد باید در نظر گرفته شود. در عین حال باید حاوی توضیح کامل یا جامعی از موضوع باشد.

در اینجا یک عیب وجود دارد که بسیاری فقط برای پرهیز از توضیحات غیر ضروری و رفع نیازهای کاربر، مطالب کوتاهی را منتشر می کنند. در اینجا باید توجه داشته باشید که سریع جواب گرفتن خیلی خوب است اما بدون هیچ منطقی نمی توان مخاطب را راضی کرد. پس بهتر است در پاراگراف اول به مخاطبان پاسخ داده شود اما مطالب کوتاه منتشر نکنید و تمامی توضیحات لازم را ارائه دهید.

تاثیر برندسازی بر سئو

برندسازی و برندسازی سایت باعث می شود که مخاطب هر موضوع مرتبطی را از سایت شما جستجو کند. در واقع سایت را به عنوان لینک بشناسید و نام سایت را بعد از عبارت بیاورید. اما برندسازی قطعا زمان می برد و باید برای آن هزینه کنید. مشاوران سئو ایران در این زمینه بیشتر شما را همراهی خواهند کرد.

نکات کلیدی تولید محتوای خوب

  • گوگل متوجه دستخط متفاوتی می شود. چون هرکسی متفاوت می نویسد. بنابراین مهم شد که بدانید سایت شما چند نویسنده دارد. اشاره کردیم که یک متخصص در همین زمینه قطعا محتوای خوبی ارائه می دهد پس بهتر است یک نفر مقاله بنویسد.
  • بسیاری از محتواها آنقدر جذاب هستند که ارزش تگ کردن و اشتراک گذاری با دوستان را دارد. این برای گوگل کاملا قابل درک است.
  • موضوع بسیار مهمی که به الگوریتم صفحه آرایی برمی گردد، تعداد زیاد تبلیغاتی است که هنگام مطالعه مقاله حواس را پرت می کند و یا باعث تحریک کاربر می شود و باعث می شود کاربر سایت شما را به دلیل انحراف از محتوای اصلی ترک کند. اگر گوگل متوجه شود، طبق الگوریتم صفحه آرایی شما را جریمه می کند.
  • به یاد داشته باشید که سئو با نام وب سایت بسیار مهم است. این بدان معناست که وقتی نام سایت را جستجو می کنند، می توانند اولین لینک شما را ببینند. هم به زبان فارسی و هم انگلیسی. اگر کاربران سایت را به راحتی پیدا نکنند، جدای از اینکه شما را جستجو نکنند، اعتماد خود را نیز از دست خواهند داد.
به اشتراک گذاری مطالب خوب

به اشتراک گذاری محتوای خوب توسط کاربر

نتیجه

نوشتن یک الگوریتم برای ارزیابی کیفیت یک صفحه یا سایت بسیار دشوار است، اما اگر همه الگوریتم های گوگل را بشناسید و آنها را دنبال کنید، قطعا کیفیت سایت در کل بهتر خواهد شد و جای نگرانی نیست. امیدواریم نکات بالا به شما ایده ای درباره نحوه نوشتن محتوای خوب و با کیفیت بدهد.

  لانگ تیل چیست؟ - SEO هوشمند