کلمه کلیدی چیست؟ | کلمات کلیدی چیست؟

در این مقاله ، ما مفهوم کلمات کلیدی را توضیح می دهیم و به شما می گوییم که چگونه محتوا را ایجاد کرده و در سایت خود بارگذاری کنید به گونه ای که مورد تأیید کاربران و موتورهای جستجو باشد. برای انتخاب کلمات کلیدی ، ابتدا باید مخاطبان محصول ، خدمات خود را بشناسید و بتوانید خدمات خود را در مقابل جستجوی آنها ارائه دهید.

کلمه کلیدی چیست؟

در واقع ، عبارت های کلیدی کلماتی هستند که در مورد متن و محتوای کلی سایت اطلاع رسانی می کنند. بخوانید و کل متن را می توان در یک عبارت توصیف کرد یا کلمه ای آن کلمه کلیدی نامیده می شود. برای تولید و ورود محتوا کلمات کلیدی مرتبط با متن باید در صفحات مختلف مورد استفاده قرار گیرد تا شانس ظاهر شدن شما در سایت شما در هنگام جستجو افزایش یابد. بقیه مقاله را بخوانید تا معنی کلمه کلیدی را بهتر درک کنید.

کلمه کلیدی چیست؟

کاربران به دنبال چه کلماتی هستند؟

شما می دانید چه خدماتی ارائه می دهید و چه خدمات ، محصولات و محصولاتی را باید به مصرف کنندگان ارائه دهید ، اما مخاطبان شما چگونه کالا ، خدمات و و را جستجو می کنند و چگونه به سایت شما می رسند؟ پاسخ به این س importantال مهم ترین س questionال برای درک معنی کلمه کلیدی است.

تحقیق کنید و کلمات کلیدی را انتخاب کنید
احتمالاً برای رتبه بندی در موتورهای جستجو که به کسب و کار ، خدمات ، محصولات یا موضوعات مرتبط با سایت شما مرتبط هستند ، کلمات کلیدی زیادی در ذهن دارید. شما می توانید کلمات کلیدی را از نرم افزارهای رایگان موجود مانند گوگل رنده برای کلمات کلیدی از کلمات کلیدی مورد استفاده در سایت رقیب خود استفاده کنید و همیشه آنها را بررسی کنید.

با مرور کلمات کلیدی پربازدید و در نهایت انتخاب کلمه کلیدی بر اساس موقعیت مکانی سایت خود ، می توانید پربیننده ترین و جستجوی کلمات کلیدی کاربران را انتخاب و استفاده کنید. وقتی یک کلمه کلیدی را انتخاب می کنید و متن و محتوا را بر اساس آن ایجاد می کنید و آن را در سایت بارگذاری می کنید ، موتورهای جستجوی جدید بسته به نوع محتوا ، کلیدواژه ها ، سوالات و موضوعات جدیدی ایجاد می کنند ، که بهتر است در مورد این موضوعات بیشتر از خود محتوا افکار خانگی به عنوان مثال ، با وارد کردن عروس و آرایشگر در موتورهای جستجو ، کاربر با کلمات مشابهی مواجه می شود:

  • عروس آرایشگری
  • سالن زیبایی عروس
  • بسته های آرایش عروس
  بررسی SEO - SEO ، SEO

شما باید از واژه ها و عناوین جستجو در محتوای خود استفاده کنید که مخاطبان و کاربران شما آن را جستجو خواهند کرد. گاهی اوقات استفاده از کلمات کلیدی با جستجوی پایین بهتر از استفاده از کلمات کلیدی با جستجوی زیاد است زیرا رقابت در آن زمینه کمی آسان تر است.

استفاده از کلمات کلیدی با تردد زیاد یا جستجوی کم مزایا و معایب خود را دارد ، بنابراین برای استفاده از هر یک از آنها ، باید اطلاعات کافی در مورد مزایا و معایب آنها داشته باشید. داشتن کلمات کلیدی متنوع بسیار مهم است ، همچنین به خاطر داشته باشید که صفحات سایت شما رتبه سایت شما را افزایش یا کاهش می دهد ، که در نهایت منجر به افزایش رتبه Google یا برعکس. صفحات اصلی مارک ها و مارک های معتبر اغلب در اکثر کلمات کلیدی موتورهای جستجو رتبه بالایی دارند.

میزان جستجوی کلمات کلیدی خود را بررسی کنید

هرچه جستجوی کلمات کلیدی بیشتر باشد ، زمان و تلاش بیشتری برای دستیابی به رتبه بالای موتورهای جستجو لازم است ، که به نوبه خود دشواری کلمات کلیدی نامیده می شود. در واقع ، هر چه حجم تقاضا و حجم بیشتر باشد ، برای دستیابی به رتبه و موقعیت بالاتر به تلاش بیشتری نیاز است. هرگز از کلمات کلیدی با حجم کم استفاده نکنید زیرا هیچ کاربری نمی تواند به سایت شما دسترسی پیدا کند و این خطر بالایی دارد.
بهترین و صحیح ترین راه این است که کلمات کلیدی با جستجوی بالا را در جایی که رقابت کمتر است انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید یک مکان خوب در نتایج جستجو پیدا کنید که به آن کلمه کلیدی SEO یا صف طولانی گفته می شود.

مفهوم دم بلند

آیا برای کسب رتبه اول در یک کلمه کلیدی مانند کیف آماده هستید؟ استفاده از یک کلمه کلیدی که ماهانه 40،000 یا حتی 4000 جستجو در موتورهای جستجو دارد شگفت انگیز است ، اما اساساً این جستجوها تنها بخش کوچکی از کل جستجوهای موتورهای جستجو هستند. در واقع استفاده از کلمات کلیدی با این حجم جستجو ممکن است ابهام آنها را برای کاربران نشان دهد. به عبارت دیگر ، ممکن است سایت شما از کلمات کلیدی پر بازدید استفاده کند تا به مخاطبان و بازدیدکنندگانی برسد که هدف آنها با صفحه و سایت شما مطابقت نداشته باشد و یکسان نباشد. به عنوان مثال ، کاربران کلمه همبرگر را در موتورهای جستجو جستجو می کنند ، خواه بخواهند ارزش غذایی همبرگر را بدانند یا قصد دارند همبرگر را به صورت آنلاین سفارش دهند ، یا نحوه تهیه برگر را تصمیم بگیرند و .. گوگل مخاطب مورد نظر را نمی شناسد ، بنابراین گزینه ها و سایت های زیادی را نشان می دهد تا به مخاطبان اجازه دهد تا هدف خود را انتخاب کنند.

  آیا سئو منجر به فروش بیشتر می شود؟ فروش بیشتر با سئو

کلمات کلیدی که حجم جستجوی کمتری دارند را دست کم نگیرید ، در واقع کلید واژه های طولانی را می توان به راحتی به عنوان هدف سایت در نظر گرفت زیرا مخاطب با دقت و وضوح بیشتری جستجو می کند. به عنوان مثال ، کسی که در موتورهای جستجو مانند گوگل به دنبال کیف است ، تصمیم می گیرد این کیف ها را ببیند ، اما کسی که به دنبال کیف های چرمی مشکی است ، قطعاً به دنبال هدف خاصی برای خرید است.

همچنین می توانید سوالات ، انتقادات و پیشنهادات افراد فضای مجازی را جمع آوری کرده و در پاسخ به سوالات ، س questionsالات و … ایجاد کنید و صفحات پرسش و پاسخ را ایجاد کنید ، این امر منجر به افزایش حضور تبدیل به سایت شما می شود. شما می توانید به رقبای خود نگاه کنید و راهی پیدا کنید که جستجوهای کلمات کلیدی در طول زمان و مکان تغییر کند و مشخص کنید که چقدر کلمات کلیدی بسته به عوامل متفاوت است.

کلمات کلیدی رقبا را بررسی کنید

شما شروع به جمع آوری کلمات کلیدی زیادی می کنید ، اما چگونه می دانید که با کدام کلیدواژه شروع کنید؟ بهتر است ابتدا کلمات کلیدی پربازدید که رقبای شما در آن رتبه بندی نشده اند را مشاهده کنید و ثانیاً کلمات کلیدی را که رقبای شما در آن رتبه بندی کرده اند ، بررسی کرده و روی آنها کار کنید.

با توجه به فصل های مختلف از کلمات کلیدی استفاده کنید

اطلاعات پرطرفدار در هر فصل راه خوبی برای تولید محتوای به موقع است. به عنوان مثال ، هیچ کس در زمستان به دنبال لباس و صندل نخی نیست ، اما بسیاری از مردم به دنبال مانتو یا روسری و کلاه هستند ، در واقع شما می توانید مطالب و متن خود را از قبل ایجاد کرده و به موقع منتشر کنید تا تحت فشار قرار بگیرید تا تحویل بگیرید. آی تی. مطالب را به موقع ارسال نکنید.

از کلمات کلیدی بر اساس منطقه استفاده کنید

  Google Lighthouse چیست؟ فانوس دریایی گوگل

با استفاده از کلمات کلیدی بر اساس شهر ، استان و … در Google Keyword Planner می توانید راهی برای هدف قرار دادن یک منطقه خاص ارائه دهید. کاوش در مناطق جغرافیایی به شما کمک می کند مشتریان خود را سریعتر و بهتر پیدا کنید.

گوگل 5 فرمت اصلی برای نمایش نتایج بر اساس سلیقه کاربر دارد.

به دنبال اطلاعات خاصی باشید: کاربر اطلاعاتی مانند نام هنرمند یک آهنگ خاص یا ارتفاع پل طبیعت و .. را جستجو می کند.

جستجوی ناوبری: عموم مردم به دنبال مکان خاصی در اینترنت هستند ، مانند صفحه اصلی فدراسیون ورزشهای همگانی.

جستجوی چانه زنی: مخاطب تصمیم می گیرد کاری انجام دهد ، مانند خرید کیف ، کفش و…

جستجوی تحقیق: کاربر به دنبال مقایسه 2 محصول است که می تواند محصول مورد نیاز را بر اساس ویژگی های محصول شناسایی کند.

جستجو بر اساس مکان: مخاطبان به دنبال مکانی در اطراف خود هستند ، مانند رستوران ، مغازه مخصوص و …

در این بخش می خواهیم ابزارهایی برای تعیین ارزش و موقعیت کلمه کلیدی در موتورهای جستجو معرفی کنیم:

برنامه ریز کلمات کلیدی Google: یکی از قدرتمندترین ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی ، نقطه شروع تحقیقات کلمات کلیدی در SEO است.

Google Trends: با استفاده از این ابزار گوگل ، می توانید نوساناتی در حجم جستجو پیدا کنید ، به عنوان مثال ، می توانید از زمان شروع خرید لباس زمستانی مطلع شوید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی Mozr: با استفاده از این ابزار ، می توانید با استفاده از جریانهای کلیک کاربر ، اطلاعات کاملی در مورد حجم جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر خود ، دشواری کلمات کلیدی و با آنها بدست آورید.

به مردم پاسخ دهید: با استفاده از این ابزار رایگان می توانید دریابید که در مورد کلمه کلیدی چه سوالاتی وجود دارد.

با رعایت اصول و روش های ایجاد متن و کلمات کلیدی ، می توانید رتبه سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو افزایش داده و بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید. انتخاب کلمه کلیدی ، تحقیقات رقبا ، سرعت سایت و … از عوامل م inثر در رتبه بندی نتایج از سایت هستند. در واقع ، رعایت اصول فوق برای درک معنی کلمه کلیدی و استفاده از کلمات کلیدی برای کسب رتبه بهتر و بالاتر در موتورهای جستجو ، اما تنها در این صورت به رتبه های بالایی دست نخواهید یافت ، و فقط این کافی نیست. امیدواریم با مطالعه مقاله کلمه کلیدی چیست اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید