پیوندهای خارجی برای ردیابی مقاله یا گنج جدید؟

راهنمای مطالعه

ویژگی پیوند سازی Nofalo نه تنها بر اعتماد به محتوای شما تأثیر می گذارد ، بلکه بر درک گوگل از موضوع و معنای آن نیز تأثیر می گذارد. پیوند داخلی و خارجی یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل برای بررسی سلامت سایت و رتبه بندی است. انتشار متن جاسازی شده ، دریافت پیوند از سایت های معتبر ، ایجاد پیوند موضوعی بین صفحات و اجتناب از پیوند جمعی از جمله مواردی است که در پیوند داخلی اهمیت دارد. در این مقاله ، ما می خواهیم به یکی از رایج ترین سوالات مصرف کنندگان در تولید محتوا و ایجاد لینک پاسخ دهیم. آیا هنگام پیوند دادن مقالات از ویژگی ردیابی یا ردیابی جدید استفاده کنیم؟

ابتدا ، ما با آناتومی ایجاد رابطه آشنا می شویم و عمیقاً با مفهوم follow and nou follow آشنا می شویم. در مرحله بعد ، در قالب چند مثال ، نحوه استفاده از تابع follow یا nou follow را یاد می گیریم و در پایان نکاتی را برای ارتباط م haveثر ارائه می دهیم و راهی برای درک بهتر مفاهیم به شما ارائه می دهیم. از اتصال داخلی

ما به شما اطمینان می دهیم که با خواندن این مقاله ، یکبار برای همیشه ، نحوه استفاده از پیوندهای زیر و عدم دنبال کردن را خواهید آموخت و می توانید یک پیوند داخلی موثر در مقالات خود ایجاد کنید. اگر وقت کافی برای خواندن این مقاله ندارید ، پیشنهاد می کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید.

آناتومی ارتباط ؛ خواص برچسب a را بشناسید

اتصالات آناتومی خاصی دارند. هر اتصال از 5 عملکرد اصلی پشتیبانی می کند. البته استفاده از همه عملکردهای اتصال الزامی نیست. در واقع ، با توجه به هدف اتصال و ماهیت آن ، می توانیم از این 5 عملکرد استفاده کنیم.

درک آناتومی رابطه و اجزای آن

1- Href؛ آدرس صفحه فرود

Href با کلیک روی پیوند آدرس صفحه مورد نظر خود را مشخص می کند. استفاده از این ویژگی برای همه اتصالات الزامی است.

البته href لزوما آدرس صفحه دیگری نیست. در طراحی سایت ، از یک قطعه (علامت#) برای دسترسی به بخش های مختلف صفحه به جای وارد کردن آدرس استفاده می شود. نمونه ای از این برنامه href را می توانید در راهنمای خواندن آکادمی WebSima در ابتدای هر مقاله مشاهده کنید.

اگر آدرس وارد شده در ویژگی href از یک دامنه باشد ، اتصال داخلی نامیده می شود و اگر به دامنه دیگری ارسال شود ، اتصال خارجی نامیده می شود. تصمیم گیری در مورد استفاده از نوفالو در اتصالات خارجی بسیار مهم است ، که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

2- عنوان ؛ اجباری نیست ، اما مفید است

لازم نیست از تابع عنوان در پیوند استفاده کنید. عنوان زمانی نمایش داده می شود که کاربر مکان نما را روی پیوند قرار دهد. کاربرد اصلی عنوان زمانی است که امکان استفاده از متن تعبیه شده مناسب وجود نداشته باشد.

برای مثال ، وقتی به یک تصویر پیوند می دهیم ، استفاده از عنوان می تواند اطلاعات مفیدی را به کاربر نشان دهد. همچنین ، هنگامی که نمادهای رسانه های اجتماعی را در سایت قرار می دهیم ، استفاده از عنوان مناسب می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد و کاربران را ترغیب به کلیک کند. ممکن است فکر کنید این کار بسیار سخت است ، اما جالب است بدانید که در گزارشات تجربه کاربری Google Lighthouse ، این عناصر به دقت بررسی و تجزیه و تحلیل می شوند.

  مرور وب سایت Torb SEO - SEO ، وب سایت SEO

از عنوان برای پیوندهایی که متن جاسازی شده ندارند استفاده کنید.

3- Rel؛ با 4 عملکرد متفاوت و کاربردی

Rel یکی از مهمترین ویژگیهای یک اتصال است که می تواند چهار مقدار متفاوت داشته باشد. این س ofال که پیوند متوالی است یا نه ، به ویژگی rel نیز مربوط است. توجه داشته باشید که محتوای Rel برای کاربران قابل مشاهده نیست و تاثیری در عملکرد آن ندارد ، این اطلاعات فقط برای ربات های Google و برای درک ارتباط معنایی بین صفحات استفاده می شود.

Nofollow: همه اتصالات اینترنتی به طور پیش فرض دنبال کننده هستند ، مگر اینکه در ویژگی rel nofollow قرار دهیم. پیوندهای بعدی تمام قابلیت اطمینان و ارزش یک صفحه را به صفحه دیگری منتقل می کند و بنابراین هنگام اتصال داخلی و خارجی بسیار مهم است. اگر تابع nofalo را در قسمت rel قرار دهیم ، این پیوند به صفحه دیگری منتقل نمی شود. عملکرد Nofalo به عنوان علامت ممنوعیت عمل می کند و از ورود ربات ها به صفحه دیگر جلوگیری می کند.

در مقاله ای ویژه که پیوند Nofalo را ارائه می دهد ، ما به وضوح قصد خود را برای عدم انتقال اعتبار اعلام کرده و برنامه های کاربردی این مدل ایجاد لینک را شرح دادیم. برای اطلاعات بیشتر ، پیشنهاد می کنیم مقاله Nofalo Link را در آکادمی WebSima بخوانید.

UGC: این ویژگی یکی از جدیدترین ویژگی هایی است که گوگل معرفی کرده است. UGC مخفف عبارت User Generated Content است که به ربات های Google می گوید پیوند در محتوای کاربر قرار داده شده است.

در سایت های محتوایی که بیشتر محتوا توسط کاربران تولید می شود ، استفاده از ویژگی UGC می تواند بسیار مفید باشد. در ایران سایت هایی مانند ویرگول و دیوار نمونه های بارز سایت هایی هستند که محتوای آنها توسط کاربران تولید می شود. اتصالات UGC به عنوان اتصالات ثروت جدید عمل می کنند فاقد اعتبار به صفحه فرود نروید.

حمایت شده توسط: این ویژگی دارای ویژگی مشابه Nofollow است ، با این تفاوت که به ربات های گوگل می گوید که پیوند تبلیغاتی است و نیازی به پیوند معنایی به صفحه ای که در آن هستیم ندارد. از این ویژگی می توان برای تبلیغات بنری و گزارش های خبری استفاده کرد.

نوپنر و نورفررر: از این دو ویژگی Noopener و Noreferrer برای محافظت از کاربران استفاده می شود. به عبارت دیگر ، اطلاعات کاربر با یک کلیک از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل نمی شود. اطلاعات ورود ، اطلاعات مالی ، مانند شماره کارت و موارد دیگر ، برخی از اطلاعات مهمی هستند که وقتی روی پیوند کلیک می کنید ، توسط بدافزارها می توانند سرقت شوند.

  ابزار انصراف چگونه به سئو کمک می کند؟ سئو، سئو سایت

در سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، این دو ویژگی به طور خودکار روی همه پیوندها اعمال می شود. هنگام اتصال داخلی ، این دو ویژگی مهم نیستند ، اما برای اتصال به سایت های دیگر ، بسیار مهم هستند و استفاده از آن توسط گوگل تأکید شده است.

4- هدف ؛ عملکرد مناسب برای اتصال خارجی

اگر مقدار سفید_ را در ویژگی Target تنظیم کنیم ، وقتی روی پیوند کلیک می کنیم ، صفحه فرود در یک برگه جدید باز می شود. به عنوان مثال ، اگر کاربر در وسط خواندن محتوا روی پیوند هدف خالی کلیک کند ، مسیر خواندن محتوا را از دست نمی دهد و صفحه جدید را در زمان مناسب بررسی می کند.

هنگام پیوند دادن به سایت ما به سایت های دیگر ، بهتر است از عملکرد Blank استفاده کنید. به عنوان مثال ، ما می توانیم از Blank برای اتصال به شبکه های اجتماعی استفاده کنیم. خالی در پیوندهای داخلی چندان رایج نیست ، اما ما معمولاً از آن برای پیوندهایی که در ابتدا یا وسط مقاله قرار دارند استفاده می کنیم.

5- متن لنگر ؛ مهمترین ویژگی تماس برای ما

مهمترین ویژگی پیوند SEO SEO است. رمزگذاری عبارتی است که به طور مستقیم بر موقعیت صفحه تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، اگر به صفحه ای با عبارت “طراحی سایت” پیوند دهیم ، آن صفحه این شانس را دارد که در عبارت “طراحی سایت” و مفاهیم مربوطه جایی کسب کند. انتخاب متن جاسازی شده باید با ماهیت صفحه و استراتژی پیوند داخلی و خارجی ما مطابقت داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر ، مقاله آشنایی با انواع متن های جاسازی شده و استفاده از آنها را مطالعه کنید.

روش صحیح اتصال داخلی در محتوا به طور کامل و با چندین مثال در دو سمینار برای آموزش ایجاد محتوا و آموزش ایجاد لینک آموزش داده شده است. شرکت در این دو سمینار می تواند به تمام سوالات شما در مورد اتصال داخلی پاسخ دهد و SEO شما را تغییر دهد. پیشنهاد می کنیم در زمان مناسب از صفحه این دو سمینار دیدن کرده و برخی از مطالب دوره را مطالعه کنید.

آموزش تخصصی ایجاد لینک و ایجاد محتوا در وبسیما

بازگشت به س mainال اصلی ؛ فالو و نووالو؟

اکنون که با آناتومی رابطه آشنا شده ایم ، می توانیم به س mainال اصلی این مقاله پاسخ دهیم. استفاده از تابع follow یا nou follow بستگی به ماهیت صفحه ای دارد که کاربر قصد دارد به آن مراجعه کند. برای مثال ، فرض کنید ما مقاله ای در مورد “بوت استرپ چیست” می نویسیم و می خواهیم به سایت اصلی بوت استرپ پیوند دهیم. با توجه به شباهت مفهوم مقاله و ماهیت صفحه فرود ، بهتر است از تابع زیر استفاده کنید.

حالا فرض کنید در این مقاله به سایت “مرسدس بنز” ، طراحی شده با بوت استرپ پیوند می دهیم. با توجه به اینکه ماهیت مقاله و مقصد متفاوت است ، بهتر است از ویژگی Nofalo استفاده کنید.

  Google Data Highlighter چیست؟ 2 مزیت استفاده از تگ داده

به عبارت دیگر ، استفاده صحیح از ویژگی Nofalo به ربات های Google کمک می کند معنا و اهمیت معنایی صفحات ارائه شده توسط مقاله ما را بهتر درک کنید.

در ساختمان داخلی نوفالو استفاده نمی شود

ما به ندرت از ویژگی ثروت جدید در روابط داخلی استفاده می کنیم. فقط در صورتی که دسترسی Google توسط فایل robots.txt یا برچسب Navindex مسدود شود ، بهتر است از ویژگی Nofalo استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر در محتوای مقاله به یک صفحه حساب پیوند دهیم و آن صفحه از دسترس ربات های Google خارج باشد ، می توانیم با استفاده از ویژگی Nofalo به ربات های Google اطلاع دهیم که نیازی به بررسی آن صفحه ندارید.

اگر با فایل robots.txt و تاثیر آن در SEO آشنایی ندارید ، پیشنهاد می کنیم مقاله Robots.txt چیست را مطالعه کنید.

فالو و نووالو؟  برای پیوند به منابع و مقالات دیگر در محتوای سایت

4 نکته برای اتصال داخلی کارآمدتر

در این مقاله به یکی از سوالات متداول سئو پاسخ داده ایم. به اختصاراگر موضوع صفحه ما همان صفحه ای است که به آن پیوند می دهیم ، نیازی به دنبال کردن آن نداریمبه در غیر این صورت بهتر است از rel = nofollow استفاده کنید.

ارتباط داخلی محدود به استفاده از پیرو یا ثروت جدید نیست.

پیوند برای ایجاد تجربه کاربری بهتر و ایجاد پیوند معنایی بین صفحات انجام می شود.

برای دستیابی به این دو هدف ، بهتر است هنگام برقراری ارتباط داخلی 4 نکته زیر را در نظر بگیرید.

رضایت مصرف کننده: مهمترین عامل ما در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا پیوند و تعداد پیوندهای موجود در یک صفحه را شامل می شود ، رضایت کاربر است. اگر پیوندی را در صفحه ای فقط برای سئو قرار دهیم ، در مسیر اشتباهی حرکت می کنیم. در هر مقاله از چند پیوند داخلی استفاده کنیم؟ ما این موضوع را با جزئیات بررسی کرده ایم.

متن خاص: انتخاب متن جاسازی شده مناسب بهترین ابزار برای تشویق کاربر و ایجاد پیوند معنایی بین صفحات است. نکته مهم هنگام استفاده از متن جاسازی شده ، زیر خط کشیدن و تکرار یک عبارت نیست. استفاده از ترکیبات مختلف و عبارات طولانی به کاربر و ربات های گوگل کمک می کند تا صفحه ای را که وارد می شوند بهتر درک کنند.

کاربران را تشویق کنید تا روی موارد زیر کلیک کنند: ارائه توضیحات پیوند ، شانس کلیک روی پیوند ما و تغییر مسیر کاربر سایت را مطابق انتظارات و اهداف ما افزایش می دهد.

تقویت صفحات بایگانی: همه محصولات و مقالات موجود در سایت باید به صفحات بایگانی (دسته ها و برچسب ها) پیوند داده شوند. این پیوند به ربات های Google کمک می کند تا موضوع را بهتر درک کرده و در صفحات بایگانی فضا ایجاد کنند.

در نهایت ، ما از شما دعوت می کنیم در صورت داشتن س questionsال در مورد پیگیری داخلی بودن اتصال ، در قسمت نظرات برای ما بنویسید. سوالات شما در اسرع وقت توسط کارشناسان آکادمی وبسیما پاسخ داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید