به نقل از سایت تیترداغ:
حضور در صفحه اول، به خصوص نتایج اولیه سئو برای هر کسب و کاری مزیتهای بسیاری همراه دارد. در بعضی کسب و کارهای آنلاین رقابت برای رسیدن به صفحه اول به قدری زیاد است که مدیران کسب و کارها از تبلیغات گوگل (google ad) استفاده میکنند؛ اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که حضور در نتایج اول با تبلیغات گوگل، فقط برای زمانی است که شما به صورت مستمر هزینه تبلیغات را پرداخت کنید. بهترین کاری که میتوانید برای رتبه گرفتن در گوگل انجام دهید، بهینه سازی سایت میباشد.
مشاور سئو کیست؟
مانند هر مشاور دیگری، مشاور سئو به فردی اطلاق میشود که دارای تخصص در حوزه سئو میباشد. یک مشاور سئوی خوب باید تجربههای زیادی در این زمینه کسب کرده باشد تا بتواند راهکارهای موفقیت را در سایت شما پیش بگیرد. مشاور سئو نمی تواند یک برنامه ثابت را به همه مراجعانی که از مشاوره سئو بهره می گیرند ارائه دهد بله وظیفه دارد تا متناسب با سایت شما و وضعیت کلی سایت، به شما راهکار ارائه دهد.
مشاوره سئو چه مزیتی دارد؟
برای بهره بردن از یک مشاوره سئوی تخصصی، گام اول یافت یک مشاور سئو حرفه ای برای این کار است. در مشاوره سئو فعالیتهایی که باید صورت پذیرد که برخی از مهمترین آنها به شرح زیر است:
- شناخته شدن برند
- افزایش ترافیک هدفمند
- آنالیز روند فعلی سئو
- بررسی کلی سایت از نظر محتوا و لینک سازی داخلی و خارجی و …
- تقویم محتوایی
- تولید محتوا
- بررسی سئوی خارجی
- آنالیز تجربه و رابط کاربری UI/UX
- بهبود URL
- بررسی متاتگها و توضیحات متا
- ثبت سایت در گوگل کنسول
- بررسی نقشه سایت
- بررسی فایل robots.txt
- بازگشت سرمایه
در یک مشاوره سئوی حرفه ای، مشاور سئو میتواند با ارائه راهکارهایش به رشد و پیشرفت بیشتر سایت شما کمک کند و در نتیجه منجر به بازگشت سرمایه شود. بازگشت سرمایه میتواند شامل هر هزینه ای باشد که شما انجام داده اید. اصلیترین قسمت بازگشت سرمایه، بازگشت هزینهی مشاوره و در گام بعد میتواند شامل دیگر هزینههای سایت باشد.
بنابراین بهره بردن از یک مشاوره سئوی حرفه ای، نه تنها به رشد سایت شما کمک میکند بلکه میتواند از نظر هزینههای سایت هم کمک شایانی به شما بکند.