مرور وب سایت Torb SEO – SEO ، وب سایت SEO

خوب ، بیایید برای اطلاع از قیمت و موتورهای جستجو که قیمت ها را اعلام می کنند ، به یکی از بهترین سایت ها برویم. و به آن توجه کامل داشته باشید بررسی سایت Torb SEO

ابتدا بیایید ترب را بهتر بشناسیم:

این سایت نوعی سایت بازاریابی وابسته یا مشابه آن است مشارکت در فروش یعنی این سایت دارای صفحه اصلی خصوصی است که کاربر را مجبور به استفاده از موتور جستجوی سایت می کند. (چیزی شبیه به گوگل) با این تفاوت که گوگل تمام وب سایت های جهان را جستجو می کند و نتیجه را برمی گرداند ، اما ترب از اطلاعات داخل آن انتخاب می کند و قیمت را اعلام می کند.

البته از نظر سری دوستان دیگر مانند سایت طرب او با بسیاری از سایت ها قرارداد ندارد و در فروش این سایت ها شرکت نمی کند.

حالا بریم سراغ موضوع اصلی:

بررسی سایت Torb SEO

اولین چیزی که باید در مورد سئو تراب بگویم این است:

تا سال 1397 مشکلات زیادی در زمینه ترب کوهی در بخشهای مختلف وجود داشت

اما از سال 1398 به بعد ، این مشکلات کمتر و کمتر شد تا جایی که به سایتی تبدیل شد که امروزه با مشکلات بسیار کمی می بینیم.

دلیل موفقیت Tarb در SEO این است که این سایت 2 کار را در سطح بالا انجام می دهد:

  • حجم زیاد داده (مستقل)
  • به روز رسانی گسترده (منجر به حق رای دادن بیشتر و نشان های خزنده بیشتر)

اما می توانید بگویید که این موارد در سایت های دیگر مانند مینا و سبدها اتفاق افتاده است ، بنابراین چرا رتبه این سایت ها نسبت به ترب پایین است ، به ویژه با توجه به اینکه هر دو 4 تا 5 سال قبل از ترب ایجاد شده اند. این درست است که باید چیزی وجود داشته باشد که Torb را متمایز می کند و این چیزی نیست جز ui ، ux خوب ، من به شما پیشنهاد می کنم ، اگر نمی دانید چه ارتباطات ui ، ux داریم ، آنها را به طور کامل بخوانید.

  آموزش محصولات سئو در وردپرس - محصولات سئو وردپرس - SEO ایران

ui چیست؟

ux چیست؟

رابط کاربری Torb را بررسی کنید

سایت طرب واقعاً طعم خوبی دارد زیرا ظاهر بسیار ساده ای دارد (البته برای ما برنامه نویسان ، این یک خدای جذاب است) ، بنابراین هیچ چیز غیر عادی در اینجا اتفاق نیفتاده است و ما باید برویم و جایی را بررسی کنیم که احتمالاً در آنجا اتفاق می افتد چیزی خنک تر

وب سایت ux Torb را بررسی کنید

بله ، همه چیز اینجاست ، سایت Torb یکی از بهترین رابط های کاربری یا کاربر را برای کسانی که از آن بازدید می کنند ارائه می دهد.

عوامل موفقیت سایت Torb در ux:

  1. ده ها پاسخ برای هر محصول به شما می دهد ، گاهی 100 پاسخ
  2. شما پایین ترین قیمت را در هر محصول در تورب دریافت می کنید
  3. همه موارد بالا به سادگی و بدون پیچیدگی ارائه شده است
  4. طرح بندی خوب و پیشنهادات واقعاً مربوط به نیازهای کاربران است

تا کنون ما اصول کلی SEO در Tarb را مرور کرده ایم ، اکنون بیایید به جزئیات این سایت بپردازیم:

ما فقط پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به بررسی سایت های مختلف SEO (مانند دیجی کالا ، دیوار و …) هستید ، اینجا را بخوانید: بررسی SEO

جزئیات سایت Tarb SEO

بخش اول: صفحه اصلی سایت طرب

نکات خانگی:

صفحه اصلی Tarb را بررسی کنید

صفحه اول سایت طرب

در این صفحه ترب به طرز ماهرانه ای همه داده ها را در اختیار کاربر قرار نمی دهد و مهمترین کار را انجام می دهد که کاربر مجبور است یکی از دو وظیفه زیر را انتخاب کند:

  1. جستجو کردن
  2. یکی از منوهای برتر سایت را انتخاب کنید
  افزونه Yoast ؛ قاتل محتوای وب فارسی!

بنابراین با این روش او مخاطب را مجبور به انجام عملی در سایت کرد ، که به خودی خود کمک زیادی به سایت SEO می کند.

قسمت دوم: منوی طرب در سایت

با توجه به اینکه ما مشاهده کرده ایم که تاکنون هیچ بنر ، متن یا محتوای دیگری در سایت وجود ندارد ، کاربر به منو رفته و با منوی زیر روبرو می شود.

متاسفم

تصویر از منوی سایت مورد نظر

معرفی منو در سایت طرب:

  1. گزینه های اصلی (دسته های اصلی سایت) و شاخه های منو
  2. نمای واضح از دسته بندی های اصلی سایت
  3. زیر شاخه ها (زیر شاخه ها)
  4. رده محصولات

با انتخاب یکی از موارد منو ، می توانید به راحتی به همان دسته دسترسی داشته باشید.

سایت دسته بندی ترب کوهی

خوب ، پس از انتخاب هر دسته ، تصویری مشابه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:

دسته بندی سایت های Torb

دسته بندی های سایت طرب

در اینجا بسیار حساس است و سایت Torb به خوبی مدیریت می شود ، با هم نکات مربوط به دسته ها را مرور می کنیم:

  1. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، نام دسته ها کاملاً بر اساس SEO است
  2. دسته ها به درستی تعریف شده و با h1 ساخته شده اند
  3. آنها به هیچ وجه این بخش را شلوغ نکرده اند
  4. هیچ متن اضافی برای ورود و حتی SEO وجود ندارد
  5. زیر مجموعه ها به سادگی در کنار صفحه و در داخل نوار کناری قرار دارند
  6. نوار کناری از منوی چسبناک به خوبی استفاده می کند و چشم ها را تحریک نمی کند
  7. محصولات با h2 فهرست شده اند ، که اهمیت آنها را برای گوگل و موتورهای جستجو نشان می دهد
  استراتژی های سئو در سال 2022

در زیر این قسمت را با هم تکمیل می کنیم.

تیم پشتیبانی سئو

دیدگاهتان را بنویسید