مدیریت صفحه و صفحه اینستاگرام – ادمین اینستاگرام

صفحه اینستاگرام خود را مدیریت کنید این یکی از معدود مشاغلی است که سال ها برای کسب و کار مهم بوده است. زیرا صفحه ادمین اینستاگرام بر موفقیت کسب و کار شما تاثیر می گذارد و اگر مدیر نادانی را استخدام کنید، کسب و کار شما با شکست مواجه می شود.

و. قبل از اینکه او شما را به عنوان یک شخص استخدام کند مدیر صفحه اینستاگرامشما باید از مسئولیت های این فرد آگاه باشید. مدیر صفحه اینستاگرام باید برنامه ریزی دقیقی برای ارسال محتوا داشته باشد. توانایی تجزیه و تحلیل داده ها و صفحات رقیب.

ما در این مقاله از سایت هستیم خبر خوب-شما در مورد مواردی که بعد از آن درست می کنید تصمیم می گیرید یک مدیر اینستاگرام استخدام کنید اجازه دهید کسب و کار شما موفق شود، به ما اطلاع دهید.

مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟

صفحه ادمین اینستاگرام گفته می شود یک فرد در افزایش فالوور و بازدید از محتوای اکانت اینستاگرام شما موثر است. به عنوان یک مدیر صفحه اینستاگرام، باید تجزیه و تحلیل داده ها و تجزیه و تحلیل رقبا خوبی داشته باشید.

مدیریت صفحه اینستاگرام باید موارد زیر را برای حساب اینستاگرام خود انجام دهد:

  • طرح انتشار محتوا
  • به بازخورد مخاطبان پاسخ دهید.
  • تجزیه و تحلیل داده های صفحه
  • رقبا را تحلیل کنید.

استخدام شخصی برای مدیریت صفحه اینستاگرام Carbold منطقی است کسب و کار شما در کمترین زمان ممکن کاربران هدفمند و فعال را جذب خواهد کرد. جذب این مشتریان باعث افزایش فروش و محبوبیت بیشتر برند شما می شود.

اگر فردی که به عنوان مدیر صفحه اینستاگرام استخدام می کنید نتواند موارد فوق را انجام دهد، کسب و کار شما نمی تواند با رقابت روبرو شود و باید یا مدیر خود را تغییر دهید یا کسب و کار خود را ببندید.

نکاتی برای مدیریت صفحه اینستاگرام

اگر نمی خواهید یک صفحه ادمین اینستاگرام اجاره کنید، در اینجا چند نکته برای کمک به موفقیت کسب و کار شما در اینستاگرام وجود دارد.

صفحه اینستاگرام خود را مدیریت کنید

1. پروفایل جامع و جالبی دارید

وقتی کاربر حساب شما را می بیند، ظاهر صفحه شما باعث می شود تصمیم بگیرد که آیا محتوای شما را دنبال کند یا صفحه شما را ترک کند. هر چه ظاهر اکانت شما جذاب تر باشد و مطالب بهتری ارسال کنیدجذب کاربر راحت تر

در پاراگراف قبل گفتیم که ساختار ظاهری شما باید برای کاربر جذاب باشد اما ساختار ظاهری جذاب چیست؟

  • مارک مناسب

فرض کنید تصمیم دارید اخبار ورزشی را در اکانت اینستاگرام خود ارسال کنید. شما دو گزینه دارید، نام حساب کاربری اخبار ورزشی (اخبارورزشی) یا نام کاربری اخبار ورزشی (ورزشنیوز) را وارد کنید.

نام کاربری Sport News نسبت به اخبار ورزشی جذاب تر و راحت تر است. بنابراین، برند جذاب باعث می شود تا کاربران علاقه بیشتری به پیگیری محتوای شما داشته باشند.

  • عکس پروفایل با کیفیت

روش های مختلفی برای انتخاب عکس پروفایل وجود دارد. شما می توانید یک عکس از یک توپ فوتبال قرار دهید. می توانید عکس یک بازیکن یا مربی فوتبال را ارسال کنید. می توانید حرف اول برند خود را بگذارید. اما همه راه های ذکر شده جذاب نیستند.

  تاثیر نام دامنه بر سئو دروغ یا واقعیت؟

شما می توانید یکی داشته باشید لوگوی با کیفیت به برند خود را طراحی کنید و توصیه می شود توپ فوتبال، عکس بازیکن یا مربی را انتخاب نکنید. لوگوی باکیفیت کاربران بیشتری را به خود جذب می کند.

اگر یک کسب و کار آموزشی راه اندازی کرده اید، به جای طراحی لوگو، می توانید آن را تهیه کنید عکسی از چهره خود را به عنوان عکس نمایه انتخاب کنید. انتخاب یک عکس جذاب از چهره باعث می شود کاربران با شما دوستانه تر و راحت تر شوند.

  • شعار حرفه ای در بیو پروفایل (بیو)

شما می توانید یک شعار تبلیغاتی جذاب در قسمت برای پروفایل زیستی خود (یا برای حساب کاربری خود) بنویسید. برای مثال می توانید محصولاتی را که می فروشید در قسمت پروفایل های زیستی حساب کاربری خود بنویسید.

برای مثال می توانید آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان را بنویسید; این یک شعار کوتاه است اما جذاب نیست. برای اطلاع از اخبار ورزشی به جای شعار قبلی می توانید شعار جالب تری را با سرعت بیشتری نسبت به بقیه انتخاب کنید.

اگر می خواهید فقط محصولات اپل یا سامسونگ را بفروشید، می توانید از شعارهای جذاب برای ارائه خدمات خود به مصرف کننده در اسرع وقت استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از شعار «قاب سیب» در یک قدمی خانه خود استفاده کنید.

اگر اکانت خود را برای آموزش موضوعی منتشر کرده اید یا اکانت خود را برای ارائه خدمات مشاوره سئو راه اندازی کرده اید، می توانید در قسمت پروفایل های زیستی اکانت خود شعار «به من کمک کن، سئو را قورت بده» را بنویسید.

بیوپروفایل اکانت اینستاگرام شما یکی از مهمترین فاکتورهای ارتباط شما با کاربران است و ادمین اینستاگرام باید یک بیو پروفایل جذاب برای اکانت اینستاگرام خود بنویسد.

می توانید یک عکس یا ویدیو در اینستاگرام ارسال کنید. با نرم افزارهای طراحی عکس مانند فتوشاپ می توانید یک تم خاص برای محتوای اکانت خود طراحی کنید.

در موضوعات محتوا باید از یک پالت رنگی جذاب، فونت های زیبا و آسان استفاده کنید. مثلا به جای سیاه و سفید از رنگ های جذاب تری استفاده کنید. حتی می توانید به جای انتخاب فونت های Tahoma، Aryal و ف از فونت های جذابی مانند یکان، یکان باخ و … در مطالب خود استفاده کنید.

تیم محتوای اینستاگرام

اگر عکاس هستید، می توانید تصاویر جذابی پیدا کنید و سبک خاصی را خلق و منتشر کنید. یک موضوع محتوای جذاب باعث می شود که کاربران تمایل بیشتری به دوست داشتن و تعامل با محتوای شما داشته باشند.

2. کاربر واجد شرایط (ایجاد یک حساب تجاری)

اکانت های اینستاگرام به دو دسته ساده و حساب تجاری جدا شده اند؛ اینستاگرام به کاربران امکان ایجاد حساب های تجاری را می دهد تا بتوانند به راحتی حساب خود را مدیریت کرده و بازخوردهای صفحه را تجزیه و تحلیل کنند.

  بازنویسی محتوا؛ قدم به قدم برای رسیدن به قله!

اگر نمی توانید حساب خود را به یک حساب تجاری ارتقا دهید، باید از یک فرد با تجربه کمک بگیرید. اگر قصد دارید صفحه اینستاگرام خود را مدیریت کنید، باید از مزایای اکانت تجاری آگاه باشید.

  • می توانید پیام ها را مدیریت و دسته بندی کنید.
  • می توانید در اینستاگرام تبلیغ کنید.
  • می توانید مکانی را به قسمت تماس نمایه اضافه کنید.
  • شما می توانید آمار صفحه اینستاگرام خود را آنالیز کنید (اینستاگرام بینش).

3. با استفاده از تقویم محتوا، محتوا را بر اساس برنامه زمانی منتشر کنید

هنگامی که کنترل صفحه اینستاگرام خود را به دست گرفتید، باید یک برنامه تولید محتوای دقیق ایجاد کنید. می توانید هر چند روز یک بار محتوا را منتشر کنید. اما باید بدانید که باید از قبل بدانید چه محتوایی در تاریخ و ساعت خاصی منتشر می شود.

مثلاً در روزهای خاصی ساعت 21:00 مطالبی را منتشر می کنید. به عنوان یک مشاور سئو، باید مشخص کنید که چه محتوایی را در روز سوم ماه در ساعت 21:00 در اینستاگرام خود قرار می دهید.

تقویم مطالب

به عنوان یک مدیر اینستاگرام، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • زمان انتشار محتوا است

کاربران شما 24 ساعت شبانه روز آفلاین هستند و برخی از کاربران فقط چند ساعت از اینستاگرام بازدید می کنند. تو این صفحه اینستاگرام خود را مدیریت کنید شما باید داده های صفحه خود را تجزیه و تحلیل کنید و زمانی که کاربران شما بیشترین فعالیت را دارند محتوا را منتشر کنید.

  • دسته بندی برای انتشار مطالب

می توانید خدماتی را که به کاربران ارائه می دهید دسته بندی کنید. به عنوان مثال، می توانید خدمات خود را در چهار بخش دسته بندی کنید: زنده، سوالات متداول، محتوای ویدیویی و محتوای ویدیویی.

به عنوان یک مدرس، شما در روز چهارم این ماه به صورت زنده سئوی خارجی را انجام خواهید داد و در روز ششم این ماه یک پرسش و پاسخ در مورد سئوی زنده انجام می دهید و به سوالات کاربران پاسخ می دهید. و متداول ترین سوالات را در قالب محتوای ویدیویی 7 روز بعد در اختیار کاربران قرار می دهید.

برای داشتن یک برنامه ریزی دقیق باید مطالب و دروس خود را دسته بندی کنید و طبق مثال می توانید این کار را انجام دهید.

  • به نظرات مستقیماً به صفحه پاسخ دهید

برخی از کاربران قبل از اینکه از شما خرید کنند یا برای تایید اخبار، برای شما پیام ارسال می کنند. به عنوان مثال، طبق شایعات، لیونل مسی به بارسلونا بازمی گردد یا از دنیای فوتبال خداحافظی می کند. پس از انتشار چنین خبری تا چند ساعت می توان در قسمت نظرات و دایرکت صفحه اینستاگرام خود درباره این مشکل سوال پرسید.

به عنوان مدیر صفحه اینستاگرام خود باید به موقع و لذت بخش به سوالات مردم پاسخ دهید. خدمات بد به مشتری می تواند به برند شما آسیب برساند و کاربران شما را از لیست دنبال کنندگان شما حذف کند.

  • تداوم فعالیت با نظم

وبرنامه مشخصی داشته باشید و در انتشار مطالب و داستان ها منظم و منسجم باشید. اگر محتوا را بدون سفارش منتشر کنید، کسب و کار شما شکست خواهد خورد. زیرا فاصله زیاد تا انتشار محتوا باعث غیرفعال شدن کاربران فعال می شود و فرآیند جذب کاربر هدف زمان بیشتری می برد و همچنین فاصله کم برای انتشار محتوا باعث می شود تا کاربران صفحه شما را ردیابی نکنند یا به عبارتی آن را از لیست حذف کنند. با پیروان؛ زیرا محتوای زیاد باعث ناراحتی کاربران می شود.

  طراحی سایت مشابه دیجی کالا و ۱۱ ویژگی آن

بنابراین به عنوان یک مدیر صفحه اینستاگرام برای موفقیت باید نظم و تداوم در فعالیت صفحه خود داشته باشید.

4. اهداف کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید.

شما باید به صفحه اینستاگرام خود بروید. به عنوان مثال، اهداف کوتاه مدت ممکن است انتشار محتوا دو بار در هفته و جذب 200 بیننده تا دهمین روز ماه بعد باشد، ممکن است اهداف کوتاه مدت و اهداف بلند مدت جذب 3000 بیننده تا شش ماه پس از آن باشد. فعالیت نقل قول

5. استفاده هدفمند از هشتگ ها

در اینستاگرام نیز می توانید با هشتگ (#) کاربران را جذب کنید. پس باید در انتخاب هشتگ دقت کنید. به عنوان مثال، شما یک صفحه آموزشی یا فروشگاهی دارید و دیگر نیازی به استفاده از هشتگ برای اخباری مانند اخبار ورزشی، اخبار سیاسی و … ندارید، بلکه باید از هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، شما محصولی با نام تجاری X برای مصرف کنندگان خواهید ساخت. بنابراین کسانی که به دنبال گوشی های برند X هستند، صاحبان این گوشی هستند. بنابراین از هشتگ های هدفمند مانند #frame استفاده کنیدPhone_X یا #محصولاتPhone_ X، شما کاربران هدف را جذب می کنید.

چگونه یک صفحه ادمین در اینستاگرام پیدا کنم؟

اگر یک صفحه اینستاگرام دارید و به دنبال مدیری برای صفحه خود هستید، قبل از استخدام مدیر صفحه اینستاگرام باید بدانید که آن شخص باید چه کاری انجام دهد.

اکنون که با وظایف ادمین اینستاگرام آشنا شدید، قطعا به دنبال یافتن صفحه ادمین اینستاگرام هستید.

    صفحه ادمین اینستاگرام

جواد یاسمی می تواند به عنوان مدیر صفحه اینستاگرام عمل کند و اهداف کوتاه مدت، اهداف بلند مدت ایجاد کند، یک تقویم هدفمند با محتوا و … برای صفحه شما ایجاد کند و در موفقیت کسب و کار شما تاثیر بگذارد.

برای تماس با جواد یاسمی می توانید با واتس اپ یا غیره تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده کنید.

آخرین کلمه

اگر می خواهید مدیریت صفحه اینستاگرام خود را به شخص دیگری واگذار کنید یا صفحه شخصی خود را مدیریت کنید، باید از مسئولیت های ادمین اینستاگرام آگاه باشید. به همین دلیل در این مقاله نکات مهمی را در اختیار شما قرار داده ایم که شما را به یک مدیر موفق تبدیل می کند و کاربران بیشتری را به صفحه خود جذب می کند.

دیجیتال مارکتینگ یکی از فعالیت هایی است که در تیم یاسمی انجام می دهیم. برای اطلاعات و مقالات مرتبط در این زمینه می توانید به صفحات ما دسترسی داشته باشید.