طراحی کارت ویزیت آنلاین – سفارش طراحی کارت ویزیت

امروزه بسیاری از شرکت ها به ابزاری نیاز دارند که اطلاعات تماس آنها را تبلیغ، شناسایی و ارائه کند. کارت ویزیت که به عنوان بیلبورد جیبی نیز شناخته می شود، می تواند برای شما مشتریانی را برای مادام العمر به ارمغان بیاورد.

کارت ویزیت یک کارت کوچک (معمولا) به اندازه یک کارت بانکی، اطلاعات شما یا کسب و کار شما است، مانند:

  • نام
  • مخاطب
  • لوگوی برند

حاوی.

طراحی کارت ویزیت جزء ضروری برند شماست و باید به عنوان طراحی بصری برند شما در نظر گرفته شود.

دو اصل اساسی برای طراحی کارت ویزیت وجود دارد:

1. لوگوی برند

2. تم رنگی برند

لوگوها و تم های رنگی دو انتخاب مهم بصری برای برندسازی هستند. این عناصر نه تنها نقش مهمی در طراحی کارت ویزیت شما دارند، بلکه در زمینه های دیگر مانند چیدمان کارت و هویت نیز نقش مهمی دارند.

designing the business card سئو صورتی

باید بدانید که می خواهید با چه چیزی ارتباط برقرار کنید، به عنوان یک فرد یا صاحب کسب و کار چه برندی هستید؟ می خواهید کارت ویزیت شما چه چیزی بگوید، نه تنها در کلمات بلکه در طراحی شما؟

در اینجا لیستی از سوالات تعیین کننده هویت کارت ویزیت شما را آماده کرده ایم که پاسخ به آنها طراحی کارت ویزیت و نحوه نشان دادن شخصیت تجاری شما را تسهیل می کند.

1. شکل قالب کارت

The shape of business cards سئو صورتی

شکل معمول کارت ویزیت ها مستطیلی است، اما امروزه تکنیک های چاپ پیشرفته تر شده است که به شما امکان می دهد قالب های مورد نظر را انتخاب کنید.

کارت های مستطیلی با گوشه های گرد کمی خشکی شکل کارت ویزیت را کاهش می دهند، اما این بدان معنا نیست که کارت های مستطیلی با گوشه های تیز خسته کننده به نظر می رسند.

  سئوی سریع با سئوی ایرانی

اشکال خاص و متفاوت شما را صمیمی تر می کند و به شما کمک می کند تا به جلوه دلخواه برسید. اما این می تواند تأثیر نامطلوبی بر شرکت های رسمی تر داشته باشد.

نحوه قرار دادن کارت در کیف پول نیز باید در نظر گرفته شود.

2. اندازه را انتخاب کنید

Business card size سئو صورتی

دومین عامل مهم در ظاهر یک کارت ویزیت این است که برای مشتریان شما چگونه به نظر می رسد.

کارت خیلی کوچک یا بزرگ تاثیر کمی دارد و اغلب باعث ایجاد حس منفی و بد در مخاطب می شود، زیرا ممکن است مخاطب شما را بی دقت و نادرست یا حتی مغرور بداند که اندازه غیرعادی کارتی که انتخاب می کنید بازدید می کند!

عنصر اصلی در انتخاب سایز، انتخاب فرم کارت ویزیت ذکر شده در بالا می باشد.

3. لوگو و گرافیک

Business card logo سئو صورتی

شما دو طرف دارید. یک استراتژی محبوب که در اکثر طراحی ها استفاده می شود این است که یک طرف کارت ویزیت را منحصراً به لوگو اختصاص دهید، در حالی که طرف دیگر اطلاعات تماس را نمایش می دهد.

با این حال، داشتن یک لوگو در هر دو طرف نیز خوب است، اغلب از یک آرم کوچک در گوشه کنار اطلاعات تماس استفاده می شود.

4. اطلاعات

Business card information سئو صورتی

آنچه کارت ویزیت شما می گوید یا نشان می دهد به انتخاب های فعلی شما بستگی دارد.

بنابراین قدم بعدی این است که تصمیم بگیرید چه چیزی را روی کارت ویزیت خود قرار دهید.

می توانید از یکی از موارد زیر در کارت ویزیت خود استفاده کنید:

  • نام
  • موقعیت
  • نشانی اینترنتی
  • نشانی
  • کد QR
  • شعار

یک راه عالی برای زیبا و جذاب بودن این است که تمام لینک ها را در اسکن کد ارائه دهید.

  معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی ایران

شعار یا برند شما جذابیت کارت ویزیت شما را افزایش می دهد.

5. صفحه آرایی

Business card layout سئو صورتی

تایپوگرافی یا طرح بندی صفحه بخش مهمی است که نباید فراموش شود.

سه بخش اصلی صفحه آرایی عبارتند از:

  • اندازه
  • فونت
  • رنگ

برای حفظ خوانایی، مهم است که اندازه مناسب را انتخاب کنید، علاوه بر این، فونت تأثیر زیادی در هویت برند شما دارد، در واقع فونت در نگاه اول شخصیت شما را نشان می دهد.

رنگ نیز باید به خوبی با متن ارتباط داشته باشد و آن را خواناتر کند، رنگ های مشابه متن ممکن است زیبا به نظر برسند، اما خواندن آن را دشوار می کنند. تضاد رنگ آن را خواناتر و جذاب تر می کند.

6. پرداخت با کارت بازرگانی

Payment on business card سئو صورتی

پس از بررسی اجزای مختلف یک کارت ویزیت، می توانید روی توانایی چاپگرها برای جذابیت هر چه بیشتر کارت ویزیت خود حساب کنید!

چاپگرهای مخصوصی که روی جلد کارت ویزیت چاپ می کنند جذابیت کارت شما را افزایش می دهند. حالا این پوشش می تواند مات، براق یا نوع دیگری باشد.

نقش برجسته نیز یک تکنیک عالی است که توجه را به حروف و کلمات برجسته جلب می کند.

چاپ حروف بر خلاف چاپ برجسته، کاغذ را در حین چاپ به جای بلند کردن پایین می آورد، تکنیکی که باعث حکاکی در ذهن مخاطب می شود.

طراحی خود را نهایی کنید

پس از شناخت عناصر کارت ویزیت، نقاط جذاب کارت و انتخاب هر یک از آنها، اکنون می توانید تمام عناصر و قسمت های مختلف را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز درست و مطابق علایق شماست.

ابتدا به آنچه در نقشه ظاهر می شود در یک نگاه نگاه کنید. در نگاه اول باید لوگو و سپس سایر اطلاعات و جزئیات را مشاهده کنید. ببینید آیا می توانید جمعیت را حذف کنید؟

  چه کسی ویکی پدیا را اجرا می کند؟

هرچه سایر عناصر کمتر باشد، تأثیر آنها بیشتر است.

دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ نقصی وجود ندارد. آیا متن قابل خواندن است؟ آیا رنگ ها با هم خوب به نظر می رسند؟ وسایل را خیلی نزدیک به لبه قرار ندهید!

تکنیک های پیشرفته

6 مرحله فوق تمام چیزی است که برای ایجاد کارت ویزیت نیاز دارید. اما اگر می خواهید خاص تر به نظر برسید، می توانید از این نکات استفاده کنید:

1. در هنگام طراحی کارت ویزیت سعی کنید هر کاری که به نظر مستقیم به حوزه کاری و برند شما مربوط می شود را انجام دهید.

به عنوان مثال، در یکی از فروشندگان موبایل اپل این کارت ویزیت را برای خود طراحی کرده است که انتخاب خلاقانه ای است.

Apple Cell Phone Dealer Business Card سئو صورتی

2. به جای کاغذ چاپ ساده از مواد جایگزین مانند فلز، پلاستیک، لاستیک و … استفاده کنید.

3. کارت های تا شده و همچنین کارت های شفاف انتخاب های بسیار هوشمندانه ای هستند که در ذهن مخاطب ثبت خواهند شد.

مثلا این نقشه که برای خلبان از راه دور است میدان دید خلبان را نشان می دهد!

Business card technique سئو صورتی

4. از حاشیه ها و لبه های نقشه پرهیز کنید، در ابتدا ممکن است انتخاب خوبی برای قاب بندی مطالب شما به نظر برسد، اما خطاهای برش به طراحی و محتوای شما آسیب می زند!

اخرین حرف

کارت شما چیزی فراتر از اطلاعات تماس یا آدرس شماست! این کارت نشان دهنده برند یا خودتان است. بسیاری از افراد روزانه چندین کارت ویزیت دریافت می کنند، شما باید سعی کنید کارت متمایز خود را خلاقانه تر و ماندگارتر در ذهن مخاطب کنید.