دوره دیجیتال مارکتینگ

چه در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ یاد خواهید گرفت

  • کسب و کار آنلاین خود را از ابتدا رشد دهید.
  • به عنوان یک خرده فروش دیجیتال از طریق همکاری در فروش کسب درآمد کنید.
  • پروژه ای بگیرید و در کارهای دیجیتالی پردرآمد کسب درآمد کنید.
  • به عنوان یک بازاریاب دیجیتال مستقل در خانه کار کنید.

شرایط ثبت نام دوره

برای شرکت در دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ، باید ذهنی آماده برای یادگیری مهارت های دیجیتال مارکتینگ داشته باشید.

به یاد داشته باشید که دیجیتال مارکتینگ به معنای یک بازاریاب آنلاین بودن است

  • هیچ تجربه تخصصی لازم نیست.
  • مناسب برای انواع کار (محصول دیجیتال، کالاهای فیزیکی، خدمات، B2B، B2C).

اگر با چتر دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ اگر آشنایی ندارید، بهتر است ابتدا مقاله دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.

شرح بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در ایران

به بیش از 360000 دانش آموز در دوره پرفروش بازاریابی اینترنتی بپیوندید!

با بیش از 20 ساعت آموزش، آزمون ها و مراحل عملی که می توانید دنبال کنید – این یکی از کامل ترین دوره های بازاریابی دیجیتال است (بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در جهان) موجود است.

ما SEO، بازاریابی یوتیوب، بازاریابی فیس بوک، گوگل ادوردز، گوگل آنالیتیکس و دیگران را به روش های مختلف یاد خواهیم گرفت!

آموزش انجام دیجیتال مارکتینگ – جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا

این دوره نیاز به همکاری و تعامل زیاد با پروژه ها، چک لیست ها و سخنرانی های عملی در هر بخش دارد.

گام به گام یاد بگیرید که چگونه یک تجارت آنلاین را از ابتدا در تمام کانال های بازاریابی اصلی راه اندازی کنید.

این مراحل را دنبال کنید تا در محل کار، شغل یا مشتریان بازاریابی دیجیتال خود به نتیجه برسید.

12 دوره آموزشی در 1 دوره

پوشش 12 موضوع اصلی برای بازاریابی اینترنتی و شامل 20 ساعت آموزش عمیق و فعالیت های عملی – این دوره “به شدت ارزش خرید را دارد!” به گفته یکی از دانش آموزان

موضوعات اصلی بازاریابی دیجیتال

  1. تحقیقات بازار (تحقیقات بازار). ایده کسب و کار خود را با 3 سوال ساده تایید کنید.
  2. وردپرس (وردپرس). بدون برنامه نویسی در 1 ساعت یک وب سایت در سطح جهانی ایجاد کنید.
  3. بازاریابی ایمیلی (بازاریابی ایمیلی). یک لیست ایمیل از 1000 نفر در 30 روز ایجاد کنید.
  4. کپی رایتینگ (کپی رایتینگ). مقاله ای برای فروش صفحات (تبلیغات) بنویسید تا با خلاقیت ارزش آفرینی کنید!
  5. سئو (بهینه سازی موتور جستجو). با SEO شما ترافیک ارگانیک را از طریق وب سایت خود دریافت می کنید.
  6. بازاریابی یوتیوب (بازاریابی یوتیوب). با ویدیوهای ساده “چگونه” ترافیک و فروش را دریافت کنید.
  7. بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی. اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، پینترست و کوئرا
  8. بازاریابی لینکدیندر لینکدین ویروس بگیرید و اتصالات خود را 400 برابر کنید.
  9. بازاریابی کاربردی. چهل و سه راه برای تبلیغ و تبلیغ اپلیکیشن خود بیاموزید.
  10. تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز). از اشتباهات رایج اجتناب کنید و برای اولین بار کمپین های مفیدی را شروع کنید.
  11. تبلیغات فیس بوک (تبلیغات فیس بوکمشتریان فیس بوک خود را با دقت بی نظیری هدف قرار دهید.
  12. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل (تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل). با داده های گوگل آنالیتیکس بازاریابی خود را تجزیه و تحلیل و بهبود بخشید.
  سئوی وردپرس آسانتر است یا قابل برنامه ریزی؟

در پایان این دوره، می توانید با اطمینان از طریق کانال های اصلی بازاریابی آنلاین، استراتژی های بازاریابی را پیاده سازی کنید.

تمامی استراتژی ها، نکات و ابزارهای پیشنهادی یا آنها رایگان یا بسیار مقرون به صرفه هستند.

  • نکات بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند تا بعد از دوره آموزشی بیشتر بیاموزید.
  • با خرید این دوره در گروه تلگرام عضو می شوید و می توانید سوالات خود را در آن بپرسید.

وقت تلف نکن!

هر ثانیه که منتظر می مانید، مشتریان شما از رقبای شما خرید می کنند.

این دوره دارای ضمانت بازگشت وجه 5 روزه است، بنابراین هیچ خطری برای شروع وجود ندارد.

برای رشد آنلاین و کسب درآمد آنلاین امروز روی دکمه خرید آنلاین کلیک کنید!

این دوره برای چه کسانی است:

  • صاحبان مشاغل قبل از راه اندازی یک تجارت که نمی دانند از کجا شروع کنند.
  • صاحبان وب سایت هایی که تلاش می کنند ترافیک و فروش به دست آورند.
  • هر کسی که می خواهد شروع به انتخاب مهارت های رایگان و پولی کند.

محتوای دوره: 254 ساعت تدریس – ساعت 23:41:23

مقدمه 18:27

  • مشاهده دوره در ساعت 02:20
  • یادداشت ها (PDF برای دانلود) 00:10
  • سوالات متداول 00:55
  • بازاریابی دیجیتال در 5 دقیقه دوباره تعریف شد! 04:52
  • 5 ابزار برتر بازاریابی دیجیتال 10:10

تحقیقات بازار 36:09

  • معرفی بازار 02:04
  • چگونه با 3 سوال ساده مخاطب گرسنه خرید پیدا کنیم 06:25
  • چگونه به نظرسنجی 10:10 خود پاسخ دهید
  • چگونه نتایج مطالعه خود را تجزیه و تحلیل کنیم 08:20
  • چگونه می توانیم بازخورد ارزشمندی را بدون ارسال نظرسنجی 09:03 دریافت کنیم
  • تحقیقات بازار – تمرین 00:07

ایجاد یک وب سایت 51:59

  • این سایت را در کمتر از 1 ساعت 01:16 ایجاد کنید
  • چرا از وردپرس در برابر Wix، Weebly و غیره استفاده کنیم؟ 04:27
  • WordPress.com در مقابل وردپرس
  • نحوه دریافت دامنه رایگان و 60 درصد تخفیف از میزبانی وب 08:02
  • وردپرس 00:36 را نصب کنید
  • نحوه بررسی اطلاعات WHOIS [مهم] 00:04
  • نحوه اضافه کردن صفحات، پست ها، منوها و ابزارک ها 10:35
  • نحوه اضافه کردن یک تم خریداری شده 12:18
  • چگونه امنیت خود را در وردپرس با افزونه های 04:22 بهبود دهیم
  • چگونه مجوز SSL رایگان خود را با یک کلیک فعال کنیم! 04:26
  • به روز رسانی: نحوه دریافت ایمیل برای مشاغل رایگان 00:15
  • نحوه تنظیم آدرس ایمیل برای کسب و کار خود 03:44
  • مشق شب – راه اندازی یک وب سایت 00:28
  تاثیر نیم فاصله در سئو ؛ آیا گوگل نقطه ویرگول را می فهمد؟

بازاریابی ایمیلی 43:49

  • چرا کسب و کار خود را از طریق ایمیل تبلیغ کنید؟ 04:41
  • نحوه ایجاد یک حساب کاربری رایگان در Mailchimp 06:15
  • گزینه ها و گزینه ها و پنجره های بازشو را به صورت رایگان به وب سایت خود در ساعت 06:49 اضافه کنید
  • ارسال ایمیل بدون وب سایت 02:02
  • یک کمپین ایمیل با Mailchimp 09:20 ایجاد کنید
  • موضوعات ایمیل را بنویسید که ساعت 08:17 باز می شود
  • تحلیل بازاریابی ایمیلی 06:08
  • توزیع – بازاریابی ایمیلی 00:17

نگارش ماده 29:42

  • مقاله نویسی چیست؟ 00:24
  • فرمول “AIDA” 05:28
  • 11 نکته برای نوشتن سرفصل های مغناطیسی 09:17
  • نحوه معکوس کردن ویژگی ها در مزایای 04:06
  • 5 نکته برای ایجاد یک فراخوان مقاومت ناپذیر (CTA) 07:45
  • نحوه نوشتن همانطور که مشتریان شما می گویند 02:24
  • تکالیف – نوشتن مقاله

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) 03:12:11

  • مقدمه ای بر سئو 02:31
  • بررسی سئو 11:23
  • 5 اندازه گیری SEO برای اندازه گیری اثربخشی SEO 07:22
  • نحوه بهینه سازی سئو از صفحه اصلی 08:43
  • چگونه وب سایت خود را در کنسول جستجوی گوگل 03:54 تأیید کنیم
  • نحوه بهبود عملکرد و سرعت وب سایت 00:29
  • نحوه انجام تست دوستی در گوگل موبایل 02:38
  • نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی: 06: 4 مرحله و استراتژی
  • چگونه به سرعت ایده های کلمه کلیدی را در 1000 15:44 در نظر بگیریم
  • نحوه محدود کردن لیست کلمات کلیدی (به روز شده)
  • نحوه ارزیابی رقابت با کلمات کلیدی و کلمات کلیدی هدفمند را در ساعت 06:16 انتخاب کنید
  • نحوه نوشتن برچسب عنوان موتور جستجو برای عشق
  • نحوه امتیاز دهی به Skyrocket Clickthrough با توضیحات متا 03:27
  • چگونه در نتایج جستجوی تصویر گوگل 05:20 ظاهر می شود
  • بهینه سازی کپی: تگ های هدر، لینک های خروجی و داخلی و غیره. 05:43
  • انواع بازخوردهایی که واقعا مهم هستند و نحوه دریافت آنها 09:24
  • چگونه لینک ها را برای کمپین های سئوی خود به حداکثر برسانیم 03:48
  • نحوه ایجاد محتوایی که به طور خودکار در شبکه های اجتماعی لینک و اشتراک گذاری می کند 10:58
  • نحوه استفاده از وب سایت های موسسه و بهترین نتایج جستجو 04:31
  • پوستر فرمول پسر – ایجاد ترافیک، پیوندها و پیوندهای ارزشمند 06:23
  • پرسش و پاسخ دانشجو № 1 15:04
  • پرسش و پاسخ دانشجو شماره 2 15:15
  • سئوی محلی: چگونه کسب و کار محلی خود را در گوگل 23:18 رتبه بندی کنیم
  • تکالیف – SEO 01:39
  • مسابقه – سئو 2 سوالات

برای اطلاع از خدمات سئو و مشاوره رایگان سئو با جواد یاسمی مشاور سئو تماس بگیرید.

بازاریابی یوتیوب 01:45:04

  • بررسی بازاریابی یوتیوب 00:47
  • استراتژی بازاریابی یوتیوب 06:27
  • چگونه با تجزیه و تحلیل رقبا ایده های ویدئویی را پیدا کنیم
  • نحوه پیدا کردن ایده های تحقیق ویدئویی با تحقیق کلمات کلیدی (به روز شده) 12:30
  • یک حساب YouTube در ساعت 1:34 تنظیم کنید
  • نحوه بازگشت به Classic Studio 00:13
  • 04:31 حساب YouTube خود را بهینه کنید
  • بنر در یوتیوب 03:37
  • برچسب های کانال یوتیوب 01:21
  • SEO YouTube 06:50
  • 02:10 تصاویر کوچک سفارشی را فعال کنید
  • تصاویر کوچک در YouTube 07:20
  • کارت های یوتیوب 04:33
  • الزامات پیوند خارجی برای نقشه های جدید در YouTube 00:13
  • نظرات در YouTube 04:25
  • مدیریت چندین حساب YouTube 02:10
  • کسب درآمد از YouTube 05:02
  • الزامات جدید YouTube Money 00:09
  • YouTube VidIQ (ابزار رایگان) 05:21
  • YouTube – 01:30 مشترکین را تا 400 درصد افزایش دهید
  • تبلیغات در یوتیوب 04:40
  • YouTube Analytics 22:48
  • توزیع – YouTube Marketing 00:13
  گوگل چگونه مترادف ها را تشخیص می دهد؟ تشخیص مترادف

بازاریابی فیس بوک 01:29:30

  • چرا کسب و کار خود را در فیس بوک تبلیغ کنید؟ 07: 1
  • راه اندازی صفحه فیس بوک 03: 3
  • نماد فیس بوک 07:00
  • تصویر روی جلد فیس بوک 06:22
  • توضیحات صفحه فیس بوک 02:19
  • فیس بوک – چه چیزی را پست کنیم؟ 06:21
  • 8 تاکتیک برای دوست داشتن خانه 10:46
  • راه مخفی افزایش لایک صفحه 04:57
  • مسابقات / مسابقات فیس بوک 05:47
  • گروه فیس بوک 05:14
  • فیس بوک زنده 05:02
  • مدیریت چندین صفحه فیس بوک 02:57
  • نظرات و نظرات فیس بوک 07:28
  • فیس بوک بینش 13:37
  • تصمیم گرفت: تفاوت بین لایک / زیر، طرفداران / فالوورها چیست؟ 00:42
  • توزیع – بازاریابی فیس بوک 00:13

بازاریابی توییتر 01:14:44

  • بازاریابی توییتر – چه خواهید آموخت؟ 00:46
  • یک نمایه توییتر در ساعت 02:52 تنظیم کنید
  • حساب های توییتر خود را در ساعت 4:23 بعد از ظهر دنبال کنید.
  • بهینه سازی حساب توییتر 08:51
  • عملکردها در توییتر 08:16
  • توییتر – چه چیزی را پست کنیم؟ 11:46
  • دنبال کنندگان در توییتر 04:04
  • هشتگ در توییتر 03:26
  • پرسشنامه در توییتر 05:44
  • توییت هایی با پین 03:22
  • در ساعت 6:39 بعد از ظهر در توییتر مشتری دریافت کنید.
  • Twitter @ Influencers را 05:51 ذکر کنید
  • توییتر در وب سایت شما 02:36
  • تحلیل در توییتر 05:54
  • وظیفه – بازاریابی توییتر 00:14

تخصص بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین و با ارزش ترین مشاغل در سال 2020 است. بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ ایجاد شده با تجربه زیاد در پروژه های بازاریابی و کار با بازارهای مختلف برای بازاریابی دیجیتال.

دوره های زیادی در زمینه بازاریابی دیجیتال به زبان های دیگر به خصوص انگلیسی وجود دارد.

وب سایت بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ با ایرانی سازی این دوره ها گام مهمی در جهت آموزش بهتر برای علاقه مندان، مدیران وب سایت ها و لیسانس برداشته است.

یادگیری زبان فارسی یادگیری سریعتر و درک عمیق تری از نکات را برای شما به ارمغان می آورد.

یکی از مهمترین ویژگی های افرادی که شروع به ساخت استارت آپ خود در سیلیکون ولی می کنند، یادگیری و به خصوص یادگیری در زمان مناسب و سریع است.