لانگ تیل چیست؟ – SEO هوشمند

تنگ بلند چیست؟ اگر در زمینه تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال کار می کنید ، باید با مفهوم کلمات کلیدی آشنا باشید. برای تولید متن مفید برای کاربر و موتورهای جستجو ، باید با این مفهوم آشنا باشید. صف های طولانی یکی از مفاهیم مرتبط با کلمات کلیدی است. صف های طولانی یکی از مهمترین مفاهیم در سئو است.

تیل بلند

منظور از بشقاب های بلند چیست؟
صف های طولانی عبارت هایی هستند که مستقیماً بر SEO تأثیر می گذارند. علاوه بر این ، عبارات طولانی می توانند ایده ای برای تولید یا رشد محصولات باشند.
صف های طولانی کلمات کلیدی هستند که بیشترین کلمات را دارند. به عنوان مثال ، ممکن است یک عبارت کلیدی دو کلمه ای داشته باشید. شما می توانید طول های مختلفی از این عبارات را داشته باشید. این تی شرت های بلند می توانند حداکثر 7 کلمه داشته باشند.

کمی بیشتر با صف های طولانی آشنا شوید
ما اولین بار در سال 2004 با واژه گیاهان بلند آشنا شدیم. کریس اندرسون اولین فردی بود که از این کلمه در مجله استفاده کرد. در زمینه محتوا فعال است. جالب است بدانید که در مدت زمان نه چندان دور ، دامنه نفوذ Long Tails از شبکه فراتر رفته است. بسیاری از شرکت ها در خط مشی های خود از صف استفاده می کنند.
بیایید گیاه طولانی را با یک مثال توضیح دهیم. فکر کنید ما یک کلمه کلیدی به نام “لباس” داریم. همانطور که می دانید انواع مختلفی از لباس ها وجود دارد. کلمه کلیدی مشخص شده نمی تواند دقیقا مشخص کند که ما به دنبال چه چیزی هستیم. به عنوان مثال ، عباراتی مانند “لباس زنانه” ، “لباس شب زنانه” و … می توانند خطوط طولانی برای کلمه کلیدی “لباس” باشند. چنین گیاهان طولانی کلمه کلیدی اصلی را به تفصیل توضیح می دهند.
صف های طولانی ابتدا به موفقیت SEO کمک می کند و سپس به مخاطبان کمک می کند تا نیازهای خود را برطرف کنند.

پیراهن های بلند مهم هستند
تا کنون ما درباره اهمیت صف های طولانی توضیح کمی داده ایم. این عبارات از دو نظر برای ما مهم هستند. اهمیت صف های طولانی را می توان از نظر مخاطب و تجارت بررسی کرد.

تماشاگران و گیاهان بلند
تماشاگران دوست دارند پاسخ های خود را فوراً دریافت کنند. اگر به اصطلاحاتی که مخاطبان در موتورهای جستجو به دنبال آن هستند توجه کنید ، متوجه این موضوع می شوید. حقیقت این است که بسیاری از محتوای اینترنتی تکراری است و این باعث خستگی مخاطب می شود. از بین این همه محتوای تکراری ، مخاطب به سادگی به دنبال پاسخ به سوالات خود است.

بیشتر عباراتی که کاربران جستجو می کنند طولانی هستند. به عنوان مثال ، عبارت “بهترین سنگ برای کابینت چیست؟”
خود عبارت و عبارات مشابه در واقع چوب بلند است. تی شرت های بلند به مخاطب این امکان را می دهد که خیلی سریع به خواسته های خود دسترسی پیدا کند. این توضیحات نشان می دهد که صف های طولانی چقدر اهمیت دارند. شما باید ناخن های بلند مناسب را در تجارت خود شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید. در این حالت ، به کاربر کمک می کنید تا به راحتی نیازهای خود را برطرف کند. مهم است بدانید که یکی از مهمترین اصول در هر نوع بازاریابی توجه به مخاطب است.

گیاهان تجاری و بلند
همانطور که گفتیم صف های طولانی برای مصرف کننده مهم است. لایت لایت برای مشاغل و وب سایت ها بسیار مهمتر است. ناخن های بلند مناسب هر کسب و کاری را برای رسیدن به اهداف خود کمک می کند.
نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که معمولاً رقابت بیشتری برای کلمات کلیدی نسبت به تی شرت های بلند وجود دارد. بنابراین ، اگر می خواهید با کلمات کلیدی اصلی رقابت کنید ، کار شما بسیار دشوار خواهد بود. به عنوان مثال ، بهتر است استارت آپ ها با صف های طولانی شروع کنند زیرا رقابت کمتری دارند. بنابراین به جای پرداخت هزینه زیادی برای رقابت با تعداد محدودی از کلمات کلیدی ، کلمات طولانی را پیدا کنید.

  سئو در سال 1401

صف های طولانی بسیار مثر هستند
نکته مهم دیگر این است که صف های طولانی بسیار موثرتر از کلمات کلیدی هستند. هنگامی که با یک کلمه کلیدی موفق می شوید ، بسیاری از افراد به شما دسترسی دارند ، اما نیاز بسیاری از آنها برطرف نمی شود. در عوض ، وقتی افراد شما را با صف های طولانی می یابند ، دقیقاً آنچه را که نیاز دارند دریافت می کنند. برای روشن شدن موضوع به مثال قبلی توجه کنید. وقتی بسیاری از شما کلمه کلیدی “لباس” را پیدا می کنید ، ممکن است بسیاری از آنها مشتری شما نباشند. به عنوان مثال ، شما در زمینه پوشاک زنانه فعالیت می کنید. اگر روی کلید واژه لباس کار می کنید ، افرادی که به دنبال لباس زنانه هستند نیز شما را پیدا خواهند کرد. اما آیا نیازهای آنها از طریق شما برطرف می شود؟ قطعا نه. بنابراین آنها مشتری شما نخواهند بود. حالا فکر کنید که شما روی یک “لباس شب زنانه” طولانی کار کرده اید و خانم ها شما را با عباراتی مانند “لباس شب” ، “لباس مجلسی” و … پیدا می کنند که در اینجا مشخص است که می توانید نیازهای این مخاطب را برآورده کنید. به

اطلاعات مهمی دریافت می کنید
به عنوان یک صاحب مشاغل ، می توانید از اطلاعات مهمی که Long Teals در اختیار شما قرار می دهد ، به خوبی استفاده کنید. اولین کاری که انجام می دهید این است که از این صف های طولانی در محتوای خود استفاده کنید. سپس می توانید به این واقعیت فکر کنید که Long Teals نشان دهنده نیازهای مخاطب است. بنابراین می توانید این نیازها را در محصول یا خدمات خود تجربه کرده و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

می توانید در زمینه جستجوی معنایی کار کنید
جستجوی معنایی نوعی جستجو است که برای مخاطبان بسیار ارزشمند است. اگر به این جستجوها توجه کنید ، ارتباط بهتری با کاربران خواهید داشت. صف های طولانی به شما کمک می کند تا در نتایج این جستجوها دیده شوید.
به خاطر داشته باشید که برخی از افراد از صف های طولانی در محتوای خود استفاده می کنند اما نیازهای کاربر را برآورده نمی کنند. این نه تنها به شما کمک نمی کند ، بلکه باعث عصبانیت مخاطب نیز می شود. به عنوان مثال ، به دنبال یک روانشناس خوب باشید. در نتایج جستجوی Google ، یک وب سایت خواهید یافت و برای آماده سازی روانشناس خود وارد سیستم شوید. با کمال تعجب می بینید که در کل مقاله در مورد روش های درمان اعتیاد صحبت شده است و در این بین ، بارها عبارات نامناسبی در مورد روانشناس نوشته شده است!
هدف در اینجا رساندن شما به این وب سایت است. البته ، با این مثال می خواهم س questionال را برای شما واضح تر کنم ، در غیر این صورت معمولاً این کار هوشمندانه انجام می شود و نه چندان زیاد! در هر صورت ، حتی با روش های هوشمندتر ، این امر صحیح نیست و منجر به کاهش SEO می شود. گوگل دقیقاً می داند که شما در وب سایت خود چه می کنید و آیا نیازهای کاربر خود را برآورده می کنید یا کلاه می پوشید! علاوه بر این ، کاربران فقط باید یک بار با چنین کلاهبرداری هایی در سایت شما روبرو شوند. یکبار یکسان و من تو را برای همیشه یکسان فراموش خواهم کرد!

  ساختار آدرس سایت - آکادمی وبسیما را حدس بزنید

چرا از تی شرت های بلند استفاده کنیم؟
احتمالاً قبلاً با دلایل لزوم استفاده از صف های طولانی آشنا شده اید. به طور خلاصه ، استفاده از صف های طولانی ما را بیشتر مشتری می کند.
استفاده از ناخن های بلند به ما در بازاریابی عالی کمک می کند. نکته مهم این است که هزینه زیادی برای ما ندارد.
عموم مردم زمان زیادی برای گشت و گذار در وب و یافتن محصول یا خدمات مورد نظر خود ندارند. در اینجا یک تجارت سودآور است که مخاطب را جذب می کند و سپس نیازهای آن را به خوبی برآورده می کند. مخاطبی که شما را از طریق زبان انگلیسی جذب می کند دقیقاً می داند که چه می خواهد و بنابراین مشتری شما می شود.
اگر یک تجارت کوچک دارید ، Long Tees به شما کمک می کند مشتریان خود را پیدا کنید. این مشتریان ممکن است زیاد نباشند ، اما قطعاً مشتری هستند. چرا؟ زیرا آنها با یک عبارت طولانی به دنبال محصول یا خدماتی هستند که شما ارائه می دهید. این نشان می دهد که صف های طولانی نقش مهمی در دستیابی به اهداف بازاریابی تخصصی ایفا می کنند.

صف های طولانی در سئو مهم هستند
نقش تیل های بلند در سئو بر هیچکس پوشیده نیست. بسیاری از متخصصان SEO با صف های طولانی شروع می کنند. کلمات کلیدی SEO نیز به دلیل مرتبط بودن با آنها به سئو کمک می کند. استفاده از ناخن های بلند یکی از روش های سئو کلاه سفید یا سئو استاندارد است.
تعداد ورودی های کلمات کلیدی بسیار بیشتر از صف های طولانی است. شاید به همین دلیل است که به نظر شما جذاب نیست. نکته ای که باید بدانید این است که صف های طولانی برای شما بسیار مفید است. صف های طولانی خود به نفع شما هستند و همچنین به شما در موفقیت در کلمات کلیدی کمک می کنند.
وقتی در صف های طولانی موفق شدید ، Google شما را یک گروه فعال در منطقه شما می داند. این کار بقیه سفر SEO شما را آسان تر می کند. آنچه را که درباره توانایی Long Teals در تبدیل مخاطب به مشتری گفتیم به خاطر دارید؟

معاینات طولانی مدت تلسکوپی چگونه انجام می شود؟
چندین ابزار برای بررسی دم های بلند وجود دارد. این ابزارها به شما کمک می کنند کلمات و عبارات مورد نظر خود را پیدا کنید. هنگامی که کلمات کلیدی را پیدا کردید ، باید به ایجاد صف های طولانی فکر کنید. کاری که انجام می دهید این است که برای هر کلید واژه تعدادی صف طولانی هدفمند ایجاد کنید.
یک راه حل ساده این است که به موتورهای جستجو بروید. کلمه کلیدی اصلی را جستجو کنید. بر اساس کلمه ای که در نظر دارید ، به پیشنهادات Google نگاه کنید. این پیشنهادات به پارامترهای زیادی از جمله شهر مربوط می شود.
چرا این پیشنهادات مهم هستند؟ پیشنهادات Google بر اساس جستجوهای کاربران انتخاب می شود. بنابراین وقتی نیازهای کاربران را برآورده می کنید ، می توانید آنها را به مشتری خود تبدیل کنید. حداقل آنها از وب سایت شما دیدن می کنند. این به تنهایی برای شما سود زیادی خواهد داشت ، حتی اگر این شخص مشتری نباشد.
می توانید پیشنهادات خود را در Google ذخیره کرده و تعداد زیادی عبارت جدید از آنها ایجاد کنید. الان چه کار باید بکنی؟ شما باید محتوا را با استفاده از این صف ها تولید کنید.
همچنین می توانید از این کلمات هرمی بسازید و تعداد تکرار آنها را در دسته بندی ها در نظر بگیرید. در مرحله بعد ، کلمات را برای استفاده در محتوای خود آماده می کنید.
تکمیل خودکار Google در این زمینه به شما کمک می کند. کلمه کلیدی را در کادر جستجوی Google وارد می کنید. گوگل گیاه دارویی طولانی مرتبط با این کلمه را به شما نشان می دهد.
ابزارهایی مانند کنسول جستجوی Google ، Google Analytics و Google AdWords به شما در یافتن گزارش ها کمک می کنند.
• از انجمن های بحث گوگل استفاده کنید. چگونه؟ در این انجمن ها ، افراد در مورد مسائل مختلف بحث می کنند. می توانید سوالات متداول در مورد حوزه کاری خود را در انجمن های شغلی خود بازیابی کنید.

  برای موفقیت در سئو ، چند مقاله باید در هفته بنویسیم؟

نحوه استفاده از ناخن های بلند
شما قبلاً متوجه شده اید که ناخن های بلند نقش مهمی در سئو وب سایت شما دارند. مراحل زیر را به درستی دنبال کنید:

  • لیستی از کلمات کلیدی خود تهیه کنید. اینها کلماتی هستند که مصرف کنندگان برای جستجوی نیازهای خود استفاده می کنند.
  • حجم جستجوی هر عبارت را بیابید.
  • کلمات را در پایین منحنی جستجو انتخاب کنید. شما باید روی این کلمات سرمایه گذاری کنید.

نتیجه این است که شما ترافیک هدفمندی را دریافت می کنید.

کجا از تلسکوپ های بلند استفاده می شود؟
کلمات کلیدی طولانی را برای چه می یابیم؟ مطمئناً ما می خواهیم از این کلمات حداکثر استفاده را ببریم. به همین دلیل بسیار مهم است که بدانیم این کلمات را کجا استفاده کنیم. باید از این کلمات به گونه ای استفاده کنید که بازخورد خوبی از طریق کاربر و Google به شما بدهد.

از صف های طولانی در عنوان ها استفاده کنید
سرفصل های اصلی و فرعی جایی هستند که می توانید از تی شرت های بلند استفاده کنید. استفاده از صف های طولانی در قسمت های ذکر شده برای مقاله شما مفید است. می توانید از کل مروارید بلند به عنوان عنوان یا فقط قسمتی از آن استفاده کنید.
عنوان جذابی که بارها توسط کاربران جستجو شده است ، مخاطبان زیادی را برای سایت شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این ، گوگل به شما امتیاز می دهد. برای مثال ، فرض کنید که مخاطب به دنبال بهترین نوع یخچال فریزر است و دقیقاً همان عبارت را در عنوان مقاله شما مشاهده می کند. او قطعاً در سایت می ماند و مقاله را با دقت می خواند.

چیدمان ناخن های بلند مهم است
نحوه استفاده از ناخن های بلند بسیار مهم است. استفاده نادرست از انگشتان بلند می تواند به ضرر شما باشد. تکرار بیش از حد صف های طولانی و کلمه کلیدی اصلی باعث تحریک مخاطب می شود. علاوه بر این ، شاخ های ربات گوگل فعال شده و متوجه می شود که شما یک کار غیر استاندارد را انجام می دهید! پس از نوشتن مقاله ، آن را چندین بار بخوانید تا مطمئن شوید که کل متن صحیح و مناسب است ، از جمله سطرهای طولانی.

استفاده مرتبط از صف های طولانی
مثال روانشناس را به یاد بیاورید. استفاده از صف های طولانی در محتوای غیر مرتبط کار درستی نیست. این امر از نظر مخاطبان و گوگل به ضرر شما خواهد بود. نباید فکر کنید که استفاده از کاشی بلند در هر متنی برای شما مفید است.

آخرین کلمه
ناخن های بلند نقش مهمی در سئوی شما دارند. گوگل علاوه بر جذب مخاطب بیشتر به شما امتیاز نیز می دهد. استفاده از ناخن های بلند به درستی مهم است. علاوه بر صف های طولانی که باید در مقاله مربوطه وجود داشته باشد ، نحوه چیدمان آنها در متن نیز باید خوب و هوشمندانه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید