تبلیغات اینستاگرام راه های تبلیغات در اینستاگرام

اگر یک کسب و کار آنلاین در اینستاگرام راه اندازی کرده اید و می خواهید مخاطبان بیشتری جذب کنید، راه دیگری ندارید تبلیغات در اینستاگرام من ندارم

راه های مختلفی برای تبلیغ کسب و کار و افزایش عضویت در اینستاگرام وجود دارد، مانند تبلیغات تاثیرگذار، تبلیغات اسپانسر و غیره. تبلیغات اسپانسر شده برای کاربران ایرانی غیرفعال شده است.

در این مقاله از سایت خبر خوبما تصمیم می گیریم تبلیغات در اینستاگرامبرای راهنمایی شما در زمینه انواع تبلیغات در اینستاگرام.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران و جهان است و میلیون ها کاربر ایرانی در این شبکه اجتماعی فعال هستند. یکی از راه های افزایش مخاطبان کسب و کار، تبلیغات در اینستاگرام است.

شما می توانید با تبلیغات اینستاگرامی کاربران ایرانی را جذب کنید و اگر تخفیف ویژه ای در فروش محصولات خود دارید، می توانید محصولات خود را با تبلیغات اینستاگرام به فروش برسانید.

اگر کسب و کار شما حرفه ای است، با تبلیغات اینستاگرام می توانید کاربران بیشتری را جذب کنید و سریعتر از روش های دیگر به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

در زیر شما را با اهمیت تبلیغات در اینستاگرام آشنا می کنیم.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام بیش از 40 میلیون کاربر فعال ایرانی دارد

بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعال هستند و اکثر کاربران این شبکه اجتماعی بین 18 تا 29 سال سن دارند.

با داشتن اکانت اینستاگرام میلیون ها ایرانی یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی است. با تبلیغات اینستاگرام می توانید از حضور کاربران خود نهایت استفاده را ببرید و کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنید.

فرصتی برای تبلیغات به روش های جذاب و تعاملی

روش های مختلفی برای تبلیغ در اینستاگرام و جذب کاربر وجود دارد. کسب و کار خود را به روش هایی مانند تاریخچه، ریل گذاری، تولید محتوای تصویری و ویدیویی به مشتریان ارائه دهید.

استقبال ویژه ایرانیان از شبکه اجتماعی اینستاگرام و فرصت های بی نظیر اینستاگرام برای ارائه کسب و کار و تبلیغات به کاربران، اینستاگرام را به یکی از سودآورترین راه های تبلیغات در فضای مجازی تبدیل کرده است.

  افزونه Yoast ؛ قاتل محتوای وب فارسی!

دسترسی به جامعه بزرگی از افراد با نفوذ

برخی از کاربران اینستاگرام معروف هستند و فالوورهای زیادی دارند. با کمک تبلیغات در این پیچ های محبوب می توانید کاربران زیادی را جذب کنید.

در اینستاگرام شما به جامعه بزرگی از افراد تاثیرگذار دسترسی دارید و می توانید محصولات و خدمات خاص خود را به دنبال کنندگان جدید ارائه دهید.

مزایای تبلیغات اینستاگرام

اکنون که اهمیت تبلیغات اینستاگرام را می دانید، باید از مزایای تبلیغات اینستاگرام نیز آگاه باشید.

شناسایی برند شما برای کاربران اینستاگرام تنها مزیت راه اندازی کسب و کار در این شبکه اجتماعی نیست. علاوه بر اینکه بعد از جذب مشتری می توانید کسب درآمد کنید، می توانید از سراسر ایران مشتری جذب کنید و با قیمت پایین مشتریان وفاداری برای کسب و کار خود پیدا کنید.

در زیر شما را با مزایای تبلیغات در اینستاگرام آشنا می کنیم.

مزایای تبلیغات اینستاگرام
  1. شما به کاربران خلاق و مبتکر دسترسی دارید.
  2. سرعت تعامل بین شما و مشتریانتان افزایش می یابد و این باعث افزایش فروش محصولات شما می شود.
  3. شما می توانید محصولات خود را بدون محدودیت بفروشید.
  4. هزینه تبلیغات اینستاگرام نسبت به سایر روش های تبلیغاتی کمتر است.
  5. مدیریت مشتری نسبت به راه های دیگر آسان تر است.
  6. فقط یک استوری ارسال کنید تا کاربران وفادار خود را از محصول ویژه مطلع کنید.

روش های تبلیغات در اینستاگرام

راه های مختلفی برای تبلیغ برند و محصول در اینستاگرام وجود دارد که 3 مورد از آنها بهتر عمل می کنند. در این قسمت شما را با 3 روش مهم تبلیغات در اینستاگرام آشنا می کنیم.

روش های تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اسپانسر شده یا تبلیغات اینستاگرام

اولین و ساده ترین راه برای تبلیغ در اینستاگرام تبلیغات اسپانسر شده یا تبلیغات اینستاگرام E; برای جذب کاربران از این طریق، حساب شما باید یک تجارت باشد. برای اینکه حساب شما از یک حساب معمولی به یک حساب تجاری تبدیل شود، باید مراحلی را طی کنید و حساب خود را به فیس بوک متصل کنید.

  تاثیر نام دامنه بر سئو دروغ یا واقعیت؟

پست های اسپانسر شده اینستاگرام با سایر پست ها متفاوت است و با عبارت Sponsored مشخص می شود.

با تبلیغات اینستاگرام نمی توانید مخاطبان ایرانی زیادی داشته باشید. این به این دلیل است که آگهی حمایت مالی می شود به درستی در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار نمی گیرد و با توجه به شرایط تحریم، اینستاگرام امکان استفاده از این روش را برای کاربران ایرانی مسدود می کند.

تبلیغات اینفلوئنسر

راه دوم برای تبلیغ در اینستاگرام، تبلیغات اینفلوئنسر است. به مصرف کنندگانی که در فضای مجازی معروف هستند و به عبارتی سلبریتی در فضای مجازی هستند افراد تاثیرگذار نامیده می شوند.

اینفلوئنسرها در اینستاگرام علاوه بر محتوایی که منتشر می کنند، محتوای تبلیغاتی را نیز در قالب استوری و استوری منتشر می کنند و این افراد برند، صفحه یا محصول تبلیغاتی را ارائه می دهند. تبلیغات منتشر شده توسط اینفلوئنسرها را اینفلوئنسر مارکتینگ می گویند.

از آنجایی که بسیاری از کاربران افراد با نفوذ را دنبال می کنند، تبلیغات اینفلوئنسر بازخورد بهتری نسبت به تبلیغات حمایت شده دریافت می کنند.

تبلیغات در صفحات عمومی

یکی از ارزان ترین راه های تبلیغات در اینستاگرام در مقایسه با تبلیغات اسپانسر شده و تاثیرگذار، تبلیغات در صفحات عمومی است. اگر بتوانید در صفحات عمومی اینستاگرام به درستی تبلیغ کنید، می توانید فروش محصولات خود را افزایش دهید و کاربران بیشتری را جذب کنید.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنم؟

به تبلیغات در اینستاگرامراه های مختلفی وجود دارد و تنها به گذاشتن عکس و نوشتن متن محدود نمی شود. در ادامه شما را با روش های تبلیغات در اینستاگرام آشنا می کنیم.

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات ویدیویی

اولین راه برای تبلیغ در اینستاگرام تبلیغات ویدیویی است. با کمک تصاویر می توانید برند خود را به مصرف کننده معرفی کنید و مصرف کننده را جذب کنید.

  آیا محتوای تکراری برای سئو مضر است؟ سئو ، سایت سئو

تبلیغات ویدیویی

راه دوم برای تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات ویدیویی است. با ضبط ویدیو یا ارائه محصول یا کسب و کار خود می توانید این ویدیو را در اختیار صفحات معتبر قرار دهید.

قیمت تبلیغات ویدیویی با تبلیغات ویدیویی متفاوت است. زیرا تبلیغات ویدیویی با تبلیغات ویدیویی متفاوت است.

تبلیغات داستانی

می توانید در قسمت تاریخچه اینستاگرام لینک قرار دهید. با کمک تبلیغات داستانی می توانید کاربران زیادی را جذب کنید یا فروش محصولات خود را افزایش دهید.

شرایط تبلیغات در اینستاگرام

هرچه محتوای با کیفیت بیشتری پست کنید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. اگر تصمیم دارید با تبلیغات اینستاگرام درآمد کسب کنید، حساب کاربری شما باید شرایط زیر را داشته باشد.

  • صفحه شما باید فعال باشد و پست ها و داستان ها را طبق یک تقویم محتوایی ساده منتشر کند.
  • فالوورهای اکانت شما باید واقعی باشند و از طریق نرم افزار فالوور جذب نکرده باشید.
  • برای دیدن محصولاتی که تبلیغ می کنید باید فالوورهای بسیار فعالی داشته باشید.

نکات تبلیغاتی و پشتیبانی رایگان در اینستاگرام

اگر بدون برنامه و درک از بازار هدف تبلیغ کنید، نمی توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید. برای راه اندازی بهترین کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به کمک افراد متخصص و آگاه نیاز دارید.

اگر به دنبال مشاوره و پشتیبانی رایگان برای تبلیغات اینستاگرامی هستید، می توانید با جواد یاسمی تماس بگیرید تا یک یا چند جلسه پشتیبانی رایگان برای شما داشته باشد.

آخرین کلمه

کلید موفقیت کسب و کار شما داشتن فالوورهای بسیار فعال است. اگر فالوورهای زیادی دارید، می توانید محصولات یا خدمات خود را بفروشید و اگر تازه شروع کرده اید، می توانید با کمک تبلیغات اینستاگرام، محصولات و برند خود را به کاربران زیادی معرفی کنید.

در این مقاله چندین روش تبلیغاتی را ارائه کرده ایم که می توانید با استفاده از یکی از این روش ها کاربران هدفمند را جذب کرده و فروش محصولات خود را افزایش دهید.

بیشتر بدانید: مشاوره سئو