برای موفقیت در سئو ، چند مقاله باید در هفته بنویسیم؟

راهنمای مطالعه

هافینگتون پست ، بزرگترین وبلاگ جهان ، هر 58 ثانیه یک مقاله جدید منتشر می کند. این یعنی 1600 تا 2000 پست در روز!

هنگامی که س “ال “چند مقاله در هفته بنویسیم؟” ما از خود می پرسیم ، ناخواسته به این فکر می کنیم هرچی بیشتر بهتر!

اما این فقط یک طرف ماجراست ، از طرف دیگر ، سایت هایی مانند Backlinko وجود دارند که تنها 32 مقاله تخصصی در بسیاری از عبارات جستجو شده و مهم SEO ایجاد می کنند. مقام اول تا سوم وجود دارد.

واقعا گیج شده اید ، اینطور نیست؟ به دنیای جذاب و چالش برانگیز تولید محتوا خوش آمدید.

اگر وقت کافی برای خواندن متن مقاله ندارید ، پیشنهاد می کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید.

برای کسی که دارای تجربه و دانش زیادی در زمینه SEO است ، پاسخ این سوال واضح به نظر می رسد ، اما برای افرادی که با مفهوم SEO و تولید محتوا آشنا هستند ، یافتن یک عدد منطقی برای تعداد مقالات بسیار مهم است به اگر شما در یک گروه هستید ، نگران نباشید. طبق توصیه ها ساده اما سرنوشت ساز به این مقاله گوش دهید ، ما به شما قول می دهیم که بودجه خزیدن سایت شما بهینه شده است و با گذشت زمان می توانید اطلاعات بیشتری از Google دریافت کنید.

استراتژی محتوای سایت و ارتباط آن با مسائل به ظاهر بی اهمیت

رابطه بین تعداد مقاله و سرعت فهرست

اولین چیزی که باید در مورد زمان بندی مقالات بدانیم این است که ؛ گوگل روزهای انتشار محتوا در سایت را ثبت می کند. یعنی اگر دوشنبه را برای انتشار مقاله جدید انتخاب کنیم و همین روند را برای مدت طولانی ادامه دهیم ، ربات های گوگل به روزهای ارسال محتوا عادت کرده اند و همان روز از سایت ما دیدن خواهند کرد!

به همین دلیل ، در چندین مقاله توصیه می شود ؛ روز و ساعت خاصی را برای انتشار مطالب خود انتخاب کنید تا مقالات ما در Google سریعتر نمایه شوند. آن را فراموش نکن سرعت فهرست بندی صفحه هیچ ارتباطی با موقعیت آن در نتایج جستجو نداردبه در حقیقت ، نمایه سازی سریعتر منجر به رتبه بندی بهتر در گوگل نمی شود.

تا چند سال پیش داشتن برنامه مشخص برای انتشار محتوا نکته مهمی در سئو بود. اما با معرفی ابزارهای مفید در پنل کنسول جستجوی Google و امکان درخواست فهرست برای یک آدرس خاص (ابزار تأیید URL) ، این دیگر اهمیتی ندارد.

اگر هنوز نیاز دارید مقاله ای را در روز یا ساعت خاصی منتشر کنید ، بهتر است ادامه ندهید.

از سوی دیگر ، سرعت فهرست بندی مقالات جدید به طور مستقیم با بودجه خزیدن سایت ما ارتباط دارد. بودجه بندی کامل زمانی اهمیت پیدا می کند که سایت ما دارای تعداد زیادی صفحه و درصد بالایی از محتوا باشد. به عنوان مثال ، اگر محصول ، مقاله یا دسته بندی جدیدی در روز بیستم به سایت شما اضافه شود ، مدیریت خزیدن بودجه بسیار مهم خواهد بود ، زیرا ارائه همه این صفحات به صورت دستی به Google امکان پذیر نیست.

  الگوریتم MUM - تاثیر الگوریتم MUM بر SEO

اگر سایت ما دارای صفحات محدود است و سطح تولید محتوا کم است ، نیازی به مدیریت بودجه های خزنده نداریم. به عنوان مثال ، اگر دو تا پنج مقاله در هفته منتشر کنیم ، ارسال آنها به گوگل بسیار ساده است و زیاد طول نمی کشد. برای اطلاعات بیشتر و راه های افزایش بودجه خزیدن ، پیشنهاد می کنیم مقاله بودجه خزیدن چیست؟

کیفیت محتوا مهمتر از تعداد مقالات است

هر صفحه از سایت ما توسط گوگل بررسی شده و بر اساس محتوایی که ارائه می دهد ، درباره معنی و جایگاه آن در نتایج جستجو تصمیم گیری می شود. مهم نیست چند مقاله دیگر در یک روز منتشر می کنیم ، معنای معنایی و کیفیت هر یک برای گوگل مهم است.

ما تعداد مقالات را بر اساس استراتژی خود برای محتوا و قدرت اجرایی تیم تعیین می کنیم. به عنوان مثال ، وب سایت آکادمی وبسیما در زمینه آموزش سئو فعالیت می کند ، ما موضوعات زیادی برای انتشار مقالات جدید داریم که هر کدام بخشی از پازل محتوا را تکمیل می کند و به سوالات مخاطبان پاسخ می دهد. اینکه چند مورد از آنها را در هفته منتشر می کنیم بستگی مستقیم به برنامه و قابلیت های تیم ما دارد.

در حالت ایده آل ، ما باید دو نویسنده توانمند برای نوشتن 3 مقاله تخصصی در هفته داشته باشیم ، اما اگر فقط یک نفر در تیم محتوا داشته باشیم ، نباید انتظار داشته باشیم که 6 مقاله تخصصی در هفته تولید کنیم. با تحمیل این بار ، ما در واقع کیفیت محتوای خود را کاهش می دهیم. اگر معتقدیم که رقبای ما دارای قدرت اجرایی بالایی هستند ، بهتر است به جای افزایش حجم کار ، تیم خود را توسعه دهیم.

در تولید محتوا ، کیفیت مهمتر از کمیت است

هر محتوای منتشر شده در سایت ما بر اساس تجزیه و تحلیل و راهنمایی های انجام شده در استراتژی انتخاب شده است. انتشار یک مقاله ضعیف یا بی معنی در مورد موضوع موتورهای جستجو نه تنها به SEO کمک نمی کند ، بلکه به سئو نیز کمک نمی کند این باعث می شود یک فرصت مهم را از دست بدهیدبه از آنجایی که ممکن است در آینده فرصتی برای بررسی و بهبود این محتوا نداشته باشیم و با فرض اینکه قبلاً مقالاتی در این زمینه نوشته ایم ، آن را برای همیشه ترک خواهیم کرد.

  سئوی وردپرس آسانتر است یا قابل برنامه ریزی؟

در نهایت ، ما پیشنهاد می کنیم تعداد مقالات منتشر شده را بر اساس قدرت اجرایی تیم محتوا تعیین کرده و کیفیت را به کمیت ترجیح دهیم. دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است!

چه زمانی کمیت مهمتر از کیفیت است؟

آنچه در مورد کیفیت مقالات گفتیم در مورد سایت های تخصصی و آموزشی صدق می کند ، اما اگر ما یک سایت خبری یا مجله سرگرمی باشیم چه؟ آیا می توانید هفته ای دو مقاله را به پایان برسانید یا چند ساعت برای مطالب جدید وقت بگذارید؟ قطعا نه.

قبل از طراحی تقویم محتوا ، بهتر است به ماهیت کسب و کار خود فکر کنید.

اخبار و رویدادهای روزانه به ندرت جستجو می شود مگر اینکه موضوع بسیار مهم باشد. برای یک سایت خبری ، سرعت انتشار از هر چیزی مهمتر است. اکثر کاربران مستقیماً برای دریافت اخبار روزانه به سایت شما مراجعه می کنند و عناوین اصلی را دنبال می کنند ، هر سایتی که این خبر را سریعتر و بهتر از دیگران منعکس کند ، این شانس را دارد که یک کاربر را به مشتری وفادار تبدیل کند.

فروشگاه اینترنتی چطور؟ آیا کیفیت محتوای محصول یا تعداد تغییرات اهمیت دارد؟ باز هم ، ما به ماهیت محصولات خود توجه می کنیم. برای یک فروشگاه تلفن همراه ، ارائه نظرات تخصصی و ارائه کامل محصول بسیار مهم است ، زیرا بسیاری از کاربران به دنبال نام محصول هستند. در مقابل ، برای سایتی که در زمینه فروش قاب موبایل فعالیت می کند ، تنوع انتخاب ها مهمترین عامل است.

اگر پس از تحقیق در مورد کلمات کلیدی و توسعه یک استراتژی SEO متوجه شدیم که مهمترین صفحات سایت ما دسته بندی شده یا بایگانی شده اند. ما بر سرعت ورود محتوا تمرکز می کنیم و پس از تکمیل فروشگاه ، صفحات دسته بندی را تقویت کرده و محصولات محتوا را جستجو می کنیم.

امیدوارم پاسخ س questionال اصلی را در اینجا گرفته باشید. در یک خلاصه مختصر می توان گفت ؛

تعداد مقالات در هفته بستگی به ماهیت کسب و کار و قدرت اجرایی تیم محتوا دارد.

کیفیت و کمیت را همزمان داشته باشید

هدف از تولید محتوا سئو نیست! موفقیت سئو تنها یکی از پیامدهای ایجاد محتوا است. مهمترین دلیل ما برای ایجاد محتوا ایجاد ارتباط و احساس رضایت در مخاطب است.

بسیاری از مقالات سایت ما ممکن است هرگز در Google جستجو نشوند یا آمار جستجوی پایینی داشته باشند. این صفحات از طریق ارتباط داخلی ، ارسال در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات و … در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و خواندن آنها باعث ایجاد احساس رضایت و وفاداری در کاربر می شود.

  میزان ترک تحصیل چقدر است؟ 8 راه برای کاهش افت تحصیلی سایت

هدف از تولید محتوا SEO نیست

مقاله ای که می خوانید نمونه ای کاربردی از چنین مطالبی است. پیش بینی ما این است که این مقاله ماهانه کمتر از 100 بار توسط گوگل مشاهده خواهد شد ، اما ما بارها در جلسات آموزشی و شبکه های اجتماعی چنین سوالی را از شما شنیده ایم. چنین محتوایی شانس زیادی برای انتشار مجدد در شبکه های اجتماعی و دریافت بازخورد از سایت های دیگر خواهد داشت. نتیجه؛

اجازه دهید قدرت اجرایی خود را تنها بر محبوب ترین موضوعات متمرکز نکنیم و پس از ورود به سایت برای کاربر برنامه ریزی کنیم.

چگونه می توان به یک مرجع در کار خود تبدیل شد؟

سایت مرجع برای شما چه معنایی دارد؟ بسیاری از مردم معتقدند افزایش تنوع موضوعات و ارائه محتوا در همه زمینه ها ، سایت را به یک مرجع تبدیل می کند. تا زمانی که روی یک موضوع متمرکز شده و به تمام نیازها و انتظارات کاربر توجه داشته باشد ، می تواند سایت ما را چنین کند مرجع تخصصی تبدیل.

  • در یک سایت خبری ؛ مقاله هایی از نوع تجزیه و تحلیل داشته باشید
  • در فروشگاه آنلاین ؛ برای ارائه و مقایسه محصولات ، فیلم ، مقاله و اخبار داشته باشید
  • در یک سایت آموزشی ؛ جایی برای تعامل ، مانند ارسال نظر ، آزمایش ، فیلم رایگان و موارد دیگر داشته باشید.

همیشه به یاد داشته باشید که گوگل در مورد کیفیت صحبت می کند و اگر گیر کرده ایم ، باید کیفیت مقاله را در اولویت قرار دهیم ، حتی اگر مجبور باشیم یک مقاله در هفته تولید کنیم.

نتایجی که اظهار شده؛ استاندارد برای تولید محتوای هدفمند

با توجه به تجربه ما در طول سالها ، ما در زمینه SEO کار می کنیم و پروژه های زیادی را اجرا می کنیم. برای اکثر شرکتها انتشار 8 تا 12 مقاله تخصصی و هدفمند در ماه کافی استبه اگر تیم خود را با حفظ کیفیت محتوا تقویت کنیم ، می توان با انتشار مقالات بیشتر ، زمان موفقیت در سئو را کوتاه کرد.

برای یادگیری اصول و استانداردهای تولید محتوای با کیفیت ، پیشنهاد می کنیم در یک سمینار آموزشی تولید محتوا شرکت کنید.

چقدر محتوای جدید در هفته ارسال می کنید؟ چند درصد از آنها موفق شده اند موضع گرفته و بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش دهند؟ به نوار جستجوی کنسول نگاهی بیندازید و مقالاتی را که بیشترین تأثیر را برای شما ایجاد کرده اند ، مشخص کنید. این مقالات الگوی مناسبی برای ادامه مسیر تولید محتوا خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید