انواع Google crawl یا Google crawl

گوگل چگونه سایت ها را می خزند؟

یکی از سوالاتی که مردم می پرسند این است که گوگل به چند روش سایت ها را می خزند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که گوگل به دو صورت به سایت ها نگاه می کند. انواع خزیدن گوگل شامل کشف محتوای جدید و دارای حق امتیاز یا به روز رسانی محتوای قدیمی که قبلاً منتشر شده است. آیا کاهش بودجه طبیعی است؟ اگر با خزیدن گوگل آشنا هستید، می دانید که این نوسانات بسیار طبیعی است و جای نگرانی ندارید.

برای خزیدن گوگل در سایت چه کنیم؟

برای اینکه سایت شما توسط گوگل دیده شود، باید نقشه خود را در اختیار ربات های گوگل قرار دهید. این به ربات ها کمک می کند تا بدانند کدام صفحات در سایت شما هستند. وقتی Googlebot صفحه‌ای را پیدا می‌کند، محتوا، تصاویر و تمام داده‌های موجود در صفحه را بررسی می‌کند تا بفهمد صفحه مربوط به چه چیزی است و در کجا باید رتبه‌بندی شود. در مقاله Google Crawl Types باید به شما بگوییم که می توانید با فشرده سازی کد CSS و تصاویر سایت خود، شانس خزیدن سریعتر گوگل را افزایش دهید.

برای خزیدن گوگل در سایت چه کنیم؟

مراحل رسیدن به صفحه جستجوی گوگل

دلیل اهمیت خزیدن در سئو سایت ها

شما می توانید بهترین محتوا را ایجاد کنید که سه عامل تخصص، اعتبار و قابلیت اطمینان را برآورده می کند. اما تا زمانی که در انواع خزنده گوگل ایندکس نشود، هیچ کس آن را نخواهد دید. اگر اخیراً چند صفحه به سایت خود اضافه کرده اید اما هنوز آنها را در نتایج جستجو نمی بینید، نگران نباشید، گوگل هنوز آنها را فهرست نکرده است. با معرفی مجدد خود به گوگل از طریق کنسول جستجو می توانید این زمان را کاهش دهید. زمانی که محتوای شما توسط گوگل ایندکس شود می توانید سایت خود را به خوبی بهینه کنید.

  بهترین راه برای ایجاد محتوای سایت پزشکی

بیشتر بدانید: نمایه سازی محتوا

اگر URL های سایت شما محتوای با کیفیت پایینی داشته باشد، قطعا بودجه کرال شما کاهش می یابد. اگر سئو برای شما مهم است، باید محتوایی با کیفیت ایجاد کنید و با انتشار آن، بودجه خود را افزایش دهید. در مورد انواع خزنده گوگل باید بگوییم که نه تنها تولید محتوای با کیفیت برای گوگل بات و افزایش بودجه برای خزنده ها مهم نیست، بلکه به روز رسانی محتوای قدیمی نیز بسیار مهم است.

دلیل اهمیت خزیدن در سئو سایت ها

اهمیت خزیدن یک سایت برای سئو

چگونه بودجه خزنده را افزایش دهیم؟

یکی از مشکلاتی که اکثر سئوکاران و صاحبان وب سایت ها با آن مواجه هستند، ایندکس نشدن محتوا و همچنین کاهش بودجه برای خزیدن در سایت است. انواع خزیدن گوگل بیان شده است که گوگل به دو روش سایت ها را خریداری می کند، اولی برای کشف محتوای جدید و دوم برای فرانچایز کردن محتوای قدیمی، بنابراین می توانید با به روز رسانی محتوای قدیمی خود، بودجه کرال خود را افزایش دهید. اگر شما از جمله افرادی هستید که با مشکل ایندکس نشدن محتوای سایت خود مواجه هستید و تمامی مشکلات را بررسی کرده اید اما به نتیجه نرسیده اید، باید بودجه خود را برای خزنده افزایش دهید.

اگر هفته ای دو یا سه محتوا برای سایت خود ارسال می کنید و اصلاً به فرانچایز محتوای قدیمی اهمیت نمی دهید، مقاله انواع خزنده گوگل باید به شما بگوید که استراتژی خوبی را اتخاذ نکرده اید. برای حل این مشکل، علاوه بر ارسال سه یا چهار مطلب، باید دو مطلب را تحجر کنید تا بتوانید مشکل ایندکس نشدن مطالب را حل کنید.

چگونه بودجه خزنده را افزایش دهیم؟

سایت خزیدن بودجه

چرا برخی از سایت ها بیشتر می خزند؟

برخی از سایت ها مانند سایت های خبری بیشتر از سایت های دیگر می خزند و دلیل آن این است که این سایت ها چندین بار در روز متحجر می شوند. هر چه یک وب سایت به روز رسانی بیشتری داشته باشد، بودجه خزیدن آن بیشتر می شود. Googlebot این توانایی را دارد که الگوهای به‌روزرسانی و انتشار محتوا را در سایت‌های مختلف تشخیص دهد و بر این اساس خزش آن را اصلاح کند. در مورد انواع خزیدن گوگل باید بگویم که اگر صاحب سایت خبری هستید و هر روز آن را به روز می کنید، گوگل بات نیز هر روز به سایت شما سر می زند تا بررسی کند.

  گوگل چگونه مترادف ها را تشخیص می دهد؟ تشخیص مترادف

برعکس، اگر صاحب یک سایت خبری هستید و هر دو روز یک بار سایت خود را به روز می کنید، Googlebot هر دو روز یک بار سایت شما را بررسی می کند. او در واقع می فهمد که مدل به روز رسانی شما چیست و با همان مدل از وب سایت شما بازدید می کند. باید در مورد انواع خزیدن گوگل به شما بگویم، نگران نباشید، گوگل سایت شما را خزیده است، اما به روز رسانی های شما در نتایج جستجوی گوگل منتشر نمی شود. این به این دلیل است که گوگل در حال خزیدن سایت شما برای محتوای جدید است.

خزیدن بالای سایت گوگل

چرا برخی از سایت ها بیشتر می خزند؟

آخرین کلمه در مورد انواع خزیدن گوگل

به طور کلی در پاسخ به این سوال: گوگل به چند روش سایت ها را می خزند؟ لازم به ذکر است که انواع خزنده گوگل شامل بررسی محتوای جدید و بررسی به روز رسانی است. بنابراین، اگر مطالبی را ارسال کرده اید و گوگل سایت شما را بررسی کرده است، اما محتوا ایندکس نشده است، نباید ناامید شوید، شاید گوگل سایت شما را برای یافتن به روز رسانی ها یا حق امتیازها بررسی کرده است. باید سعی کنید با ارسال محتوای باکیفیت، ربات های گوگل را بیشتر به سایت شما بازگردانید.

سوالات متداول در مورد انواع خزیدن گوگل

1چند نوع ربات گوگل وجود دارد؟

به طور کلی دو نوع ربات گوگل وجود دارد که اولی ربات دسکتاپ است که کاربران را روی دسکتاپ شبیه سازی می کند و دومی ربات موبایلی است که کاربران را در دستگاه تلفن شبیه سازی می کند. یک سایت توسط هر دو ربات خزیده می شود. .

  آیا سئوی ثابت امکان پذیر است؟ سئوی ثابت با سئوی ایرانی

2خزیدن در سئو به چه معناست؟

در سئو، خزیدن به معنای دنبال کردن و ردیابی لینک ها در یک صفحه است. خزیدن فرآیند نمایه سازی و نمایه سازی است. در مورد انواع خزیدن توسط گوگل باید گفت که دو نوع خزیدن توسط گوگل انجام می شود.

3چقدر طول می کشد تا گوگل یک سایت جدید را بررسی کند؟

بین چهار روز تا چهار هفته طول می کشد تا ربات گوگل راه خود را به یک وب سایت جدید پیدا کند. اما این زمان بسته به کیفیت محتوا و رابط کاربری متفاوت است.