الگوریتم Top Heavy چیست؟ سئو ، سایت سئو

الگوریتم Top Heavy گوگل فاکتور رتبه بندی جستجوی گوگل است که گوگل در سال 2012 معرفی کرد. به گفته گوگل ، عامل رتبه بندی تغییر کرده است زیرا می خواهد نتایج جستجوی مرتبط تری ارائه دهد و ارتباط آن را بهبود بخشد. به عبارت دیگر ، گوگل می خواهد نتایج بهتری را در آنچه در چند صفحه اول جستجوی گوگل جستجو می کنید به شما نشان دهد. الگوریتم های گوگل تکامل یافته اند ، اما حتی امروزه ، با همه این تغییرات ، هنوز سردرگمی وجود دارد که چگونه گوگل تعیین می کند چه کسی در اکثر موارد اولین نفر است.

الگوریتم Top Howie چیست؟

الگوریتم چیدمان صفحه Google یا سخت ترین الگوریتم طراحی شده برای مدیریت بسیاری از تبلیغات در بالای وب سایت ها. این الگوریتم در واقع شبیه الگوریتم طرح صفحه است.

این الگوریتم بیشتر سایت ها را به زبان انگلیسی مورد حمله قرار می دهد و برای سایتهایی که محتوای آنها تحت تبلیغات سنگین قرار می گیرد بسیار خطرناک است و از سال 2012 این نوع تبلیغات به عوامل منفی سئو وارد می شود.

عملکرد سنگین ترین الگوریتم برای سایتهای فارسی زبان بسیار ضعیف است و عملاً مورد توجه قرار نمی گیرد و هنوز سایتهایی هستند که تبلیغات سنگین دارند اما هنوز در راس نتایج هستند و حتی کوچکترین افتی نداشته اند.

البته به خاطر داشته باشید که Top heavy یک عامل سئو منفی است و گوگل سایتی را که دارای تبلیغات زیاد در بالای صفحه خود است از نتایج خود حذف می کند.

توجه داشته باشید که همانطور که از نامش مشخص است ، الگوریتم “Top Heavy” ، این الگوریتم تبلیغات پیشرو در وب سایت را هدف قرار می دهد ، نه همه تبلیغات در سایت ، و هدف آن آزار و اذیت مدیران وب سایت برای کسب درآمد نیست.

سخت ترین الگوریتم چیست؟

سخت ترین الگوریتم

هدف از سخت ترین الگوریتم

هدف از این الگوریتم جلوگیری از قرار دادن تبلیغات زیاد است. این به این دلیل است که رضایت مشتری باید هدف اصلی سئو باشد.

چیدمان صفحه یا الگوریتم سنگین بالا

این دو نام به جای یکدیگر استفاده می شوند ، اما بیشتر الگوریتم ها به عنوان طرح بندی صفحه شناخته می شوند.

تأثیر سخت ترین الگوریتم بر سایت های فارسی

همانطور که گفتیم ، این الگوریتم تأثیر چندانی بر سایت های فارسی ندارد ، زیرا دقیقاً سایت هایی با تبلیغات سنگین وجود دارند که کانال بالایی را در صفحات گوگل حفظ می کنند ، اما حتماً سئو و عوامل بهینه سازی سایت خود را دنبال کنید.

بسیاری از سایت ها علی رغم تبلیغات بنری سنگین در رتبه های برتر جستجو قرار دارند و افت نکرده اند. نکته مهم این است که گوگل از همه چیز آگاه است و نمی خواهد یک سایت با رتبه بالا را فقط برای تبلیغات با حجم بالا مجازات کند ، بلکه آن را فقط یک عامل منفی می داند.

  خدمات سئو سایت چیست؟

با الگوریتم Top top به راحتی کاربر فکر کنید

گاهی اوقات خود را جای کاربر می گذارید و سایت خود را از چشم او می بینید. به راحتی محتوای سایت خود را مرور کنید و از دیگران بخواهید همین کار را انجام دهند ، زیرا شما با ساختار سایت خود آشنا هستید و نمی توانید آن را از نظر دیگران به خوبی مشاهده کنید.

به طور کلی ، کاربران سایت دوست دارند به جای نگه داشتن و جابجایی صفحه فرود و ارسال تبلیغات زیاد ، بتوانند با باز کردن صفحه وب ، با نگه داشتن موس ، محتوای اصلی سایت را مشاهده کنند.

به عبارت دیگر ، وب سایت هایی که محتوای بالای قسمت تاشو ندارند ممکن است تحت تأثیر الگوریتم “سنگین ترین” قرار بگیرند.

گوگل منتظر شماست

  1. طراحی را جدی بگیرید
    اگر طراحی سایت شما بسیار شلوغ است و علاوه بر آن تبلیغات بخشی از سایت را اشغال کرده اند ، دیگر نمی توانید انتظار داشته باشید که کاربران به چنین سایتی علاقه مند شوند. قرار دادن یک بنر تبلیغاتی در بالای صفحه یا عنوان سایت باید معقول و دقیق انجام شود ، زیرا گوگل برای طراحی سایت نیز امتیاز می دهد.
  1. نگران لغزنده ها نباشید
    لغزنده ها و عناصر جاوا اسکریپت تحت تأثیر این الگوریتم نیستند. در اصل ، الگوریتم سنگین هیچ ارتباطی با جاوا اسکریپت ندارد.
طراحی سایت مدرن

طراحی سایت مدرن در سال 2021

نسبت تبلیغات به محتوا چقدر باید باشد؟

اگر از شدیدترین الگوریتم استفاده می کنید ، صفحات نتایج جستجوی گوگل امنیت بیشتری خواهند داشت. همانطور که بارها گفته ایم ، این مجازات برای نظارت بر سایتهایی است که تبلیغات بیشماری با محتوای سایت دارند.

در پاسخ به این س aboutال در مورد تعداد تبلیغات در نتایج جستجوی عادی گوگل ، می توان گفت که اگر صفحات گوگل ایندکس شوند ، این الگوریتم نمی تواند بر آنها تأثیر بگذارد و نسبت تبلیغات به محتوا در جستجوی گوگل باید سطح قابل قبولی باشد.

یک الگو برای Google تنظیم کنید

بنابراین ، مدیران وب که می خواهند از مجازات های شدید جلوگیری کنند ، می توانند از Google به عنوان الگو استفاده کنند. داشتن تبلیغات محتوای یکسان یا کمتر ، مانند جستجوی Google در سایت شما ، می تواند به شما در جلوگیری از مجازات های بالا کمک کند. نکته مهم این است که در این مورد همه صفحات سایت در نظر گرفته می شوند ، نه فقط یک صفحه از سایت.

بسیاری از خوش بینان سئو می گویند خوب است به خاطر داشته باشید که داشتن تبلیغات زیاد در مقایسه با محتوا نه تنها می تواند سایت شما را جریمه کند ، بلکه بر کاربران شما نیز تأثیر منفی می گذارد و نسبت تبلیغات به محتوای سایت شما در و بسیار مهم است تعادل خود را حفظ کنید

  افزایش بودجه چه تاثیری بر سئو دارد؟ سئو، سئو سایت

آیا سایت تبلیغات را بسیار کند می کند؟

درست است که تبلیغات می توانند در کوتاه مدت درآمد خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند ، اما اگر بیش از حد از آنها استفاده کنید ، می توانند تماس منابع را افزایش دهند و تصاویر را فشرده نکنند و حتی نسبت کد استفاده شده در سایت را افزایش دهند. همه اینها باعث می شود بارگذاری سایت کندتر شود.

برای افزایش سرعت بارگذاری سایت در مرورگر خود ، بسیاری از کاربران تبلیغات آن را غیرفعال می کنند ، بنابراین بارگیری و مرور صفحات سایت زمان کمتری می برد. به عنوان مالک سایت ، می توانید تبلیغات را در سایت و سایت خود از طریق WebPageTest غیرفعال کنید. سازمان را بررسی کنید و آن را با تبلیغات مقایسه کنید.

علاوه بر این ، بسیاری از تبلیغات باعث می شود که کاربر برای مشاهده مطالب بیشتر در سایت ، صفحه را خزیده یا حتی به دلیل حجم زیاد سایت ، صفحه را دائماً تازه کند و آن را بلند نکند ، که باعث می شود بازدید از سایت تجربه خوبی نباشد.

نکته دیگر این که تبلیغات زیاد در سایت میزان ترک تحصیل را افزایش داده و کاربران سایت را کاهش می دهد.

تبلیغات سایت را برای کاربران غیرفعال کنید

همانطور که گفتیم ، تبلیغات سایت ، در صورت عدم استفاده صحیح ، کاربران می توانند به راحتی سایت را ترک کرده یا تبلیغات را غیرفعال کنند. زیرا حجم آنها در اینترنت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین آنها را از محتوای مورد نظر منحرف می کند.

افزایش میزان سوزاندن

بسیاری از مردم بر این باورند که تبلیغات زیاد مانند رها کردن کسی در آتش بیابان است. با این مثال ، مطمئناً خواهید فهمید که استفاده بیش از حد از تبلیغات چقدر آزاردهنده است.

میزان رایت میزان نارضایتی از تجربه کاربر از یک سایت است که احساس نارضایتی ناشی از تبلیغات بیش از حد است و بسیاری از بازدیدکنندگان با غیرفعال کردن تبلیغات میزان فرسودگی سایت را کاهش می دهند.

نکاتی برای مبارزه با سخت ترین الگوریتم

  • توصیه می شود طراحی کاربر یا سایت ux خود را جدی بگیرید و در صورت لزوم به آن توجه کنید تا از مجازات این الگوریتم جلوگیری شود.
  • مراقب باشید تبلیغات استفاده شده در سایت با محتوای اصلی سایت تداخل نداشته باشد.
  • برخی از تبلیغات صوتی و تصویری که به طور خودکار در سایت ها ظاهر می شوند می توانند برای کاربر آزاردهنده باشند. بنابراین ، هنگام استفاده از چنین تبلیغاتی مراقب باشید. اطمینان حاصل کنید که تبلیغات موجود در سایت شما در بارگذاری سایت تداخل ایجاد نمی کند.
  بازاریابی برای نظرات فراتر از انتظارات کاربر و گوگل است

لحظات مهم برای سخت ترین الگوریتم و تبلیغات در وب سایت

اگر توسط شدیدترین الگوریتم جریمه شدیم چه کنیم؟

از آنجا که این الگوریتم فقط برای تبلیغات بالای صفحه اعمال می شود ، بهتر است کمی بعد از تغییر وب سایت خود کمی صبر کنید. زمان دقیق این را نمی توان گفت ، زیرا در SEO همه موارد نسبی هستند و به هیچ وجه وجود ندارند.

به خاطر داشته باشید که این در صورتی است که سایت مشکلی به جز تبلیغات در بالای صفحه نداشته باشد. نکته دیگر این است که الگوریتم Top heavy هیچ ارتباطی با سرعت بارگذاری صفحه ندارد و بارگذاری صفحات فاکتور جدا از این الگوریتم سایت است. پرداخت جریمه های گوگل زمان بر است. سپس الگوریتم های گوگل آن را جدی بگیر.

نتیجه ای که گوگل به وب سایت ها نسبت می دهد بر اساس همه عوامل مربوط به وب سایت است. از عوامل منفی گرفته تا بزرگترین عوامل مثبت ، ایجاد محتوای عالی برای سایت است.

گوگل خوبه

گوگل با الگوریتم خوب است

تاثیر منفی الگوریتم SEO برتر سنگین

هدف گوگل جلب رضایت کاربران وب سایت است و وقتی الگوریتم های خود را روی وب سایت اعمال می کند و به عنوان کاربر عمل می کند ، می خواهد به راحتی به محتوای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. اما وقتی با تبلیغات زیادی در بالای صفحه مواجه می شود ، گیج می شود و نمی داند چگونه رفتار کند ، بنابراین ناراحت می شود و نتیجه منفی را اعمال می کند. تأثیر این نتیجه بر کل وب سایت تأثیر می گذارد.

نتیجه

Google برای تجربه کاربر ارزش قائل است و بر بهترین وب سایت ها برای ایجاد تعادل بین تبلیغات و درآمد محتوا تمرکز می کند. بین سودآوری وب سایت و حفظ کاربران رابطه وجود دارد. شاید سخت ترین الگوریتم گوگل سالها پیش اجرا شده باشد ، اما درسهایی که به ما آموخته و مشکلات استفاده از آن هنوز هم امروزه اهمیت دارد.

اگرچه گفتیم که سایتهای فارسی ممکن است کمتر تحت تأثیر این الگوریتم قرار گیرند ، اما این نباید باعث شود که از این الگوریتم و مجازات آن غافل شوید ، بنابراین سعی کنید تمام عناصر ذکر شده در این مقاله را جدی بگیرید و از آنها برای بهبود کیفیت سایت استفاده کنید. به از خودتان استفاده کنید.

خیر به هیچ عنوان در خدمات سئو نمی توان از تضمین حرف زد؟

برای انجام مورد عوامل مورد تاثیر گذار هستند که در طول متن به طور کامل به آن ها پرداختیم.