الگوریتم Google Mayday چیست؟ سئو ، سایت سئو

الگوریتم میدی

هدف گوگل افزایش کیفیت نتایج گوگل نسبت به کلمات کلیدی جستجو است. الگوریتم میدی به سایتهایی که بر عبارت یا محصول خاصی تمرکز می کنند ، امتیاز ویژه می دهد. این بدان معناست که اگر شما در مجموع 50 صفحه به علاوه 15 محصول داشته باشید و بر 15 محصول با پیوند داخلی حرفه ای تمرکز کنید ، می توانید با صدها محصول مختلف هزاران صفحه رقبای سرسخت را شکست دهید. زیرا هدف و تخصص سایت آشکار است.

در سال 2009 ، گوگل حدود 350 تا 550 تغییر در الگوریتم های جستجوی خود ایجاد کرد و دائما در حال انجام این کار برای ایجاد بهترین تجربه کاربری یا UX برای کاربران اینترنت است.

آشنایی با الگوریتم اول ماه مه

تغییر الگوریتم های گوگل هم برای مدیران وب و هم برای بهینه سازان و کاربران بسیار آزاردهنده است ، زیرا گاهی اوقات تغییر الگوریتم های آنها زمان زیادی برای رمزگشایی و کشف راه حل های جدید و گاهی اوقات تجزیه و تحلیل زیاد می طلبد. این ساده و قابل درک است که هر مدیر وب سایت می تواند آن را رمزگشایی کند. الگوریتم میدی یکی از آن الگوریتم هایی است که درک منطق آن آسان است.

در واقع ، با استفاده از این الگوریتم ، گوگل سعی کرد درک روبات های خود را برای کلمات کلیدی طولانی افزایش دهد و بر این اساس ، مرتبط ترین نتایج را نشان دهد.

جزئیات الگوریتم

مت کاتز ، مدیر تحقیقات الگوریتم گوگل ، در مورد جزئیات الگوریتم Mayday ، اظهار داشت:

  • الگوریتم میدی هیچ ارتباطی با به روز رسانی الگوریتم کافئین ندارد. آن را تغییر می دهد الگوریتم من هنگام رتبه بندی وب سایت ها کاملاً الگوریتمی است و برای همه سایت ها اعمال می شود. این الگوریتم به طور کامل آزمایش شده و کار می کند. الگوریتم میدی برای اولین بار برای وب سایت های بزرگ تجارت الکترونیکی اجرا شد. وب سایت هایی که پیوند ندارند و کاربران فقط صفحه اصلی وب سایت خود را مشاهده می کنند.
  تاثیر نام دامنه بر سئو دروغ یا واقعیت؟

رتبه سایت ها را با الگوریتم های گوگل کاهش دهید

به عنوان مثال ، سایت های تجارت الکترونیکی اغلب دارای ساختارهایی هستند که افراد را به صفحه محصولات خود جذب می کند. زیرا هدف فروش محصولات است. حال ، اگر کلمه کلیدی را که منجر به فروش می شود جستجو کنید ، رتبه آن برای آن کلمه کلیدی افزایش می یابد ، اما اگر کاربر قبل از خروج و خروج از صفحه محصولات سایت به سایت خود وارد شود ، این امر رتبه آنها را کاهش می دهد.

در واقع میزان فروش و زمانی که کاربر در صفحه محصول خود صرف می کند نشان می دهد که کاربر مسیر درستی را برای خرید در پیش گرفته است و این مطابق الگوریتم Midi نوعی بهینه سازی کلمات کلیدی است.

ربات روبات گوگل به الگوریتم های میدی اجازه می دهد تا کلمات کلیدی طولانی را درک کنند تا بتوانند بدون بازگشت به عقب یا تمرکز بر کلیدواژه اصلی نتایج مرتبط را نشان دهند.

پیوند SEO به الگوریتم Mayday

این الگوریتم بر اساس کلمات کلیدی یا عبارات انتخاب شده حاوی محتوای غنی و منحصر به فرد یا محصولات مرتبط ، گوگل را در بالای لیست وب سایت هایی که در نمایش نتایج گوگل به خوبی کار کرده اند قرار می دهد. آنها آن را درک می کنند.

ارتباط SEO و الگوریتم ها را مشاهده می کنید

SEO در برابر الگوریتم MAYDAY

چرا الگوریتم اول مه بوجود آمد؟

هدف از الگوریتم Mayday بهبود کیفیت نتایج جستجو است. برای تحقق این امر ، هنگام جستجوی عباراتی با چند کلمه ، کیفیت صفحه بیش از حد ارزیابی می شود.

  ساختار آدرس سایت - آکادمی وبسیما را حدس بزنید

صفحاتی که محتوای منحصر به فرد ارائه نمی دهند یا محتوای مفیدی در اختیار کاربر قرار نمی دهند ، برای جستجوهای طولانی از نتایج جستجوی Google حذف می شوند یا مستقیماً به پشت نتیجه جستجو منتقل می شوند. این به روز رسانی بیشتر شرکت های بزرگ را تحت تاثیر قرار داده است. به گفته گوگل ، نتایج به روز رسانی برای کاربران رضایت بخش تر است.

تاثیر قیمت محصول در رتبه بندی سایت

الگوریتم Midi تعدادی از فروشگاه های آنلاین را در نتیجه این به روز رسانی تحت تأثیر قرار داده است. مطالعه بر روی همه این فروشگاه ها ، که در میان آنها نرخ بازگشت بسیار زیاد است ، ویژگی های مشترکی پیدا کرد. بنابراین ، می توان فرض کرد که میزان ترک تحصیل یک سیگنال رتبه بندی است. وقتی گوگل در مورد کیفیت صفحه تصمیم می گیرد.

نتیجه

واقعیت این است که الگوریتم MayDay الگوریتمی است که توسط خود گوگل تأیید شده است. سایت شما باید منبع خوبی برای مخاطبان شما باشد. دارای محتوای منحصر به فرد و آموزنده است که به شما کمک می کند تا در زمینه خود به مقام مورد نیاز تبدیل شوید. تمرکز بر تجربه خود بهترین راه برای موفقیت در دنیای مجازی و واقعی است.

سوالات متداول

1چه چیزی الگوریتم Mayday را بسیار خاص می کند؟

کلمات کلیدی طولانی ، به ویژه کلمات کلیدی سه و چهار کلمه ای ، بالاترین نرخ تبدیل را دارند. آنها پردرآمدترین و پردرآمدترین کلمات کلیدی در تجارت الکترونیک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید