ابزار MarketMuse چیست؟ تولید محتوا با هوش مصنوعی

فهرست موضوعات این درس

MarketMuse چیست؟

ارسال جملات بیشتر و ارسال بدون ترس ، شعار Market Meuse است. MarketMuse یک ابزار رایگان بهینه سازی محتوا با هوش مصنوعی است. ابزار MarketMuse این امر سرعت ارسال شما را افزایش می دهد و نگرانی اساسی برای محتوا را از ذهن شما کاهش می دهد. این ابزار فرآیند تولید محتوا را به طور خودکار انجام می دهد تا تیم بتواند روی محتوا تمرکز کند و همچنین اطلاعاتی را برای بهینه سازی محتوا قبل از انتشار به جای تغییر آن پس از انتشار ارائه می دهد.

هدف تیم MarketMuse چیست؟

MarketMuse یک تیم SEO بسیار موفق از مهندسان و دانشمندان کامپیوتر است که روی محتوا و استراتژی های بازاریابی برای بهبود محتوا در اینترنت کار می کنند.

Muse به چه معناست؟

ماس خود را فردی توصیف می کند که به هنرمند الهام می دهد و او را به خلق آثار بزرگ ترغیب می کند.

MarketMuse چگونه محتوا تولید می کند؟

MarketMuse ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است که مبنایی برای یک استراتژی گردش کار برای ایجاد محتوا از ابتدا تا انتها فراهم می کند. ابزارهای MarketMuse نه تنها ابزارهایی را برای حمایت از توسعه موضوعات و خلاصه محتوا ، بلکه تحقیقات و بینش های مبتنی بر یادگیری ماشین و هوش مصنوعی ، از جمله تجزیه و تحلیل موضوعات و بینش های مرتبط با هدف جستجو را ارائه می دهند. به

با ابزار MarketMuse کار کنید

به MarketMuse بگویید که می خواهید در مورد چه چیزی بنویسید. او برای شما تحقیق خواهد کرد. پس از تجزیه و تحلیل هزاران صفحه در مورد این موضوع ، لیستی از موضوعات معنایی مرتبط را برای بازگرداندن در مقاله شما باز می گرداند. همچنین لیستی از سوالات متداول برای پاسخگویی ارائه می دهد.

علاوه بر این، محتوای سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند، لینک های داخلی مناسب و متن لنگر را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد با هر آنچه می نویسید مجموعه هایی از محتوا ایجاد کنید. هوش مصنوعی MarketMuse از قابلیت های تحلیل معنایی برای تجزیه و تحلیل هزاران صفحه در یک موضوع خاص استفاده می کند تا به شما نشان دهد که نوشتن در مورد یک موضوع خاص به عنوان یک متخصص به چه معناست.

با ابزار MarketMuse کار کنید

نحوه کار با ابزارهای MarketMuse

نسخه رایگان MarketMuse چه ویژگی هایی دارد؟

نسخه رایگان MarketMuse مشابه نسخه پولی است. نسخه رایگان شامل ویژگی های اصلی MarketMuse است. بزرگترین تفاوت در ویژگی های اصلی مقیاس است. نسخه پولی می تواند روی درخواست های بیشتری تمرکز کند.

در سال 2020 ، گوگل پیشرفت های بزرگی در الگوریتم خود انجام داده است و اکنون می تواند کیفیت محتوا و ارتباط واژه های جستجو برای صفحات وب را بهتر تشخیص دهد. MarketMuse به شما کمک می کند تا تمام موضوعات مهمی را که باید در مورد کلمه کلیدی خود ذکر کنید پیدا کنید و محتوای خود را از نظر اطلاعات ارائه شده ارزشمندتر کنید. محتوای عمیقی که مورد استقبال خوانندگان قرار می گیرد ، معتبر می شود.

نسخه رایگان MarketMuse برای چه سایتهایی مناسب است؟

نسخه رایگان MarketMuse طوری طراحی شده است که برای سایت های کوچک مفید باشد. به طور کلی به عنوان یک نسخه پولی کار می کند.

خدمات ابزار MarketMuse

  • بهینه سازی
  • تولید محتوا
  • رقابت ایجاد کنید
  • جستجو و تحقیق
  • اتصال داخلی
  • سوالات متداول را بیابید
  • پیوندهای مناسب را مشخص کنید
  • موضوعاتی را که در سایت ندارید پیشنهاد دهید

کاربران نسخه رایگان ماهانه 35 سوال متداول برای اجرای برنامه و بهینه سازی محتوا قبل از راه اندازی دریافت می کنند.

با ابزار MarketMuse محتوا را بهینه کنید

برخی از ابزارهای بهینه سازی محتوا وجود دارند که ادعا می کنند محتوا را بهینه می کنند، اما تنها چیزی که ارائه می دهند تجزیه و تحلیل ساده نتایج جستجو است که شامل آمار استفاده از کلمات کلیدی در وب سایت های با رتبه برتر است. این یادگیری ماشین و هوش مصنوعی نیست.

با ابزار MarketMuse محتوا تولید کنید

با ابزار MarketMuse محتوا را بهینه کنید

MarketMuse کل فرآیند تولید محتوا با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را توسط دانشمندان داده و مهندسان کامپیوتر خودکار می کند. کارشناسان سئو ایجاد کمک می کند. MarketMuse مورد استفاده و اعتماد سازمان های پیشرو مانند The Motley Fool و Discover قرار می گیرد. دو سال پیش ، این سطح بهینه سازی محتوا به صورت رایگان قابل تصور نبود.

نتیجه

با ابزار MarketMuse می توانید سرعت انتشار مقالات در سایت را افزایش دهید. با بیان موضوع Market Muse ، وی تمام مقالات مرتبط در این زمینه را لیست می کند. همچنین سوالات متداول کاربران را برای پاسخگویی جمع آوری می کند. با استفاده از ابزار MarketMuse، ترافیک ارگانیک به سایت شما طی چند ماه قطعا چندین برابر افزایش می یابد.

  گوگل چگونه مترادف ها را تشخیص می دهد؟ تشخیص مترادف