آیا محتوای تکراری برای سئو مضر است؟ سئو ، سایت سئو

آیا استفاده از توضیحات سازنده مجاز است؟

Google توضیحات سازنده محصول را کپی می کند و همه را به این کار تشویق می کند. بنابراین نقش الگوریتم پاندا در اینجا چیست؟ کپی کردن مطالب تکراری دیگر مشکلی ندارد؟ جان مولر معتقد است که استفاده از توضیحات محصول بر رتبه سایت های فروشگاه ها تأثیر منفی نمی گذارد. محصولات با محتوای تکراری این نشان می دهد کپی نیست ، اما اصالت محصول است.

چگونه Google محتوای تکراری محصولات را مدیریت می کند؟

جان مولر اطمینان داد که استفاده از توضیحات سازنده محصول مشکلی ایجاد نخواهد کرد. وی نحوه کار گوگل برای انتخاب صفحه برای نمایش در نتایج جستجو را توضیح داد.

انواع محتوای محصول تکراری

در اصل ، ما دو مدل تکراری از محتوای محصول داریم.

  • از یک طرف ، بررسی می کنیم که آیا کل صفحه یکسان است یا خیر. این شامل همه چیز مانند سرفصل ها و پاورقی ها و آدرس فروشگاه ها و مواردی از این قبیل است که فروشگاه آنلاین شما قطعاً نخواهد بود. در واقع ، نوع اصلی و مخرب محتوا ، محصولات تکراری مانند این است.
  • نوع دوم بحث امروز ماست. از توصیفات محصولاتی که گوگل می گوید تأثیر منفی ندارند استفاده کنید.

چگونه از محتوای محصول تکراری استفاده کنیم؟

محتوای تکراری در چندین سایت چیزی نیست که رتبه سایت را در نتایج جستجو پایین بیاورد. بلکه طبیعی است که سایت ها دارای مقدار مشخصی محتوای تکراری باشند. الگوریتم های گوگل نیز برای مدیریت آنها ساخته شده اند. همچنین ، اگر قسمت هایی از محتوا در یک سایت مانند عنوان یا پاورقی کپی شوند ، مشکلی ایجاد نمی شود.

  ltk چیست؟ 3 مزیت کلمات LTK برای سئو

راه جلوگیری از تکرار محتوا چیست؟

به گفته جان مولر ، برای محتوای محصول تکراری هیچ مجازاتی وجود ندارد. علاوه بر این ، برای جلوگیری از عواقب محتوای تکراری ، نیازی به پیوند به منبع اصلی نیست. گوگل و الگوریتم ها تنها زمانی مجازات می شوند که کل وب سایت دارای محتوای کاملاً تکراری باشد. اگر سایت شما یک فروشگاه یا تجارت الکترونیکی است و شما باید توضیحات محصول را از سایت مرجع کپی کنید ، اصلا نیازی به نگرانی ندارید و نیازی به نگرانی در مورد تنزل یا کاهش رتبه یا هر چیز دیگری ندارید.

از ایجاد محتوای تکراری خودداری کنید

چگونه از تکرار محتوا جلوگیری کنیم

گوگل چگونه محصولات را بر اساس استفاده از محتوای تکراری رتبه بندی می کند؟

به طور کلی ، ما سعی می کنیم از ایجاد صفحات مشابه در نتایج جستجوی Google جلوگیری کنیم. تصور کنید که شخصی به دنبال چیزی است که فقط در توضیحات این محصول وجود دارد ، بنابراین Google فقط این محصول را نشان می دهد. قطعاً سازنده اولین شخصی است که مشخصات را ارائه می دهد ، بنابراین بسیار مهم است که در Google اول باشید و موقعیت شما با تکرار محتوای محصولات پس از سایت منبع خواهد بود.

تاثیر SEO محلی بر سایت های فروشگاهی

اگر شخصی در توضیحات محصول به دنبال چیزی است و کاربر قصد خرید محصول را دارد و شما بهترین منبع نزدیک یا منبع محلی برای آن محصول هستید ، شانس نمایش صفحه شما توسط Google بسیار زیاد است. بنابراین SEO محلی برای سایتهای فروشگاهی بسیار مهم است تا بتوانیم با محتوای محصول تکراری از سایت مرجع پیشی بگیریم.

تاثیر SEO محلی بر سایت های فروشگاهی

تاثیر SEO محلی بر فروش محصولات در سایت

نتیجه

اگر وب سایت فروشگاهی دارید و از مشخصات محصول تکراری می ترسید ، می توانید با خیال راحت اطلاعات را از وب سایت سازنده محصول حذف کنید. از آنجا که از دیدگاه گوگل ، مشخصات و توضیحات کپی محسوب نمی شوند ، مگر در موارد خاصی که همه محتوا ، مشخصات ، نام ها و کپی های دقیق هستند. در این صورت با جریمه های سنگینی از سوی گوگل روبرو خواهید شد.

  سئو چگونه به فروش کمک می کند؟ افزایش فروش با سئوی ایرانی

سوالات متداول

1آیا محتوای تکراری محصول مجاز است؟

بله ، می توانید از توضیحات موجود در وب سایت سازنده برای توصیف محصول استفاده کنید و اصلا نگران حق چاپ و حذف محتوای دارای حق چاپ نباشید.

2چگونه می توان از توضیحات سازنده بدون کپی استفاده کرد؟

کپی یعنی کپی دقیقاً یک چیز بدون هیچ گونه خلاقیت. این به معنی همه عناوین ، توضیحات ، مشخصات ، پاورقی ها و غیره است. اما شما قطعا این کار را انجام نمی دهید زیرا وب سایت فروشگاه شما دارای مارک خاصی است و هدف شما کپی کردن نیست ، هدف تکمیل فروشگاه و کمک به کاربر است.

دیدگاهتان را بنویسید