آیا سئوی ثابت امکان پذیر است؟ سئوی ثابت با سئوی ایرانی

با توجه به تصویر بالا می بینید که سئوی ثابت امکان پذیر است. تصویر بالا نشان می دهد که در شش ماه گذشته، پرس و جو مورد نظر در رتبه اول گوگل قرار گرفته است. به طور مداوم سئو بوده است. اما چگونه؟

فهرست موضوعات این درس

به طور مداوم سئو

سئو فرآیندی است که وقتی می خواهید ترافیک ارگانیک به وب سایت خود را افزایش دهید باید از آن استفاده کنید. استراتژی مناسب را انتخاب کنید به طور مداوم سئو خیلی مهمه با یک استراتژی منحصربه‌فرد می‌توانید جایگاه سایت خود را در نتایج Google serp بهبود بخشید و در نتیجه ترافیک بیشتری دریافت کنید. وقتی از ترافیک ارگانیک صحبت می کنیم، منظور ترافیکی است که از صفحات نتایج جستجو وارد سایت می شود. وقتی نوبت به انتخاب استراتژی سئوی مناسب می رسد، باید کسانی را که به دنبال محصولات شما هستند، هدف قرار دهید.

برای سئوی دائمی چه کنیم؟

برای تبدیل شدن به یک سئوکار دائمی و کسب رتبه در گوگل، ابتدا به زمان و تلاش نیاز دارید. هیچ سایتی و هیچ پرس و جوی در عرض یک سال به سایت دائمی سئو نمی رسد. به خاطر داشته باشید که سئوی ثابت هرگز با سئو کلاه سیاه امکان پذیر نیست.

تمام پروژه های سئوی ایرانی بر روی سئوی دائمی متمرکز است. به همین دلیل، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، زیرا نیاز به سئو کلاه سفید زمان کافی است. در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام انتخاب سئو باید به آنها توجه کنید.

لیستی از کلمات کلیدی را تهیه کنید

در مرحله اول سئوی دائمی سایت، باید لیستی از کلماتی که می خواهید مشتریان از طریق جستجو وارد سایت شما شوند، تهیه کنید. همیشه این سوال توسط مدیران سایت مطرح می شود که بهترین ابزار برای یافتن کلمات کلیدی کدام است؟ در پاسخ باید گفت پیشنهاداتی که خود گوگل ارائه می دهد بهترین کلمات هستند.

همچنین می توانید از kwfinder و .. کلماتی که گوگل ارائه می دهد بهترین کلمات برای سئوی ثابت هستند، زیرا دقیقاً توسط گوگل پیشنهاد می شوند و کلماتی هستند که کاربران به دنبال آن هستند. نکته اصلی این است که کلمات LTK یا دم بلند آسان تر از کلمات کوتاه هستند و شانس شما را برای به دست آوردن موقعیت بهتر افزایش می دهند.

لیست کلمات کلیدی

نمایه سازی کلمات کلیدی

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو دائما در حال تغییر است، اما چیزی که در این بهینه سازی ثابت می ماند سئو است. مردم از موتورهای جستجو برای یافتن پاسخ سوالات استفاده می کنند و سئوی ثابت و محتوا به پاسخ به این سوالات کمک می کند و موتورهای جستجو مرتبط ترین محتوا را نشان می دهند. بهینه سازی موتورهای جستجو باید به گونه ای انجام شود که محتوای شما منطقی تری سازماندهی شود. با این بهینه سازی، چگالی کلمات کلیدی گزارش و ثبت می شود تا به مخاطبان شما پاسخ دهد.

همانطور که گفته شد محتوا و سئو دائما با هم همپوشانی دارند و این دو بدون یکدیگر موفق نخواهند شد. اگر محتوای باکیفیت منتشر نکنید، هر چقدر هم که سئو را خوب انجام دهید، جایگاه خوبی کسب نخواهید کرد. به همین دلیل است که باید محتوای با کیفیت و سئو را منتشر کنید تا خوانندگان خود را خوشحال کنید.

بهینه سازی محتوا

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی سئو داخلی سایت

برای کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجوی گوگل، باید از الگوریتم های گوگل پیروی کنید تا ترافیک ارگانیک بیشتری داشته باشید. سئوی داخلی به همراه محتوای باکیفیت، ترکیبی عالی برای موفقیت در نتایج سروهای گوگل است. بهینه سازی سئو داخلی شامل هدرها، تگ های سرصفحه، داده های ساخت یافته و غیره است. اگرچه الگوریتم های گوگل به طور مداوم به روز می شوند، اما همچنان برای درک بهتر محتوای سایت ها به کمک نیاز دارد. اینجاست که سئوی صفحه وارد عمل می شود.

در واقع اگر هدف شما سئوی ثابت است، باید به سئوی درون صفحه خود توجه کنید. سئوی داخلی به گوگل کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک کند، که به بهبود رتبه شما در نتایج جستجو کمک می کند.

بهبود سئو داخلی

بهینه سازی سئو داخلی

اتصال داخلی مناسب

هر لینک یا لینکی که از سایت شما به لینک دیگری در سایت شما داده می شود، لینک داخلی نامیده می شود. در یک سایت سئو دائمی باید استراتژی مناسبی را برای لینک سازی داخلی مناسب انتخاب کنید. زیرا هم کاربران و هم موتورهای جستجو از لینک ها برای یافتن محتوای سایت شما استفاده می کنند. هر چه یک صفحه لینک های بیشتری دریافت کند، اهمیت آن برای موتورهای جستجو بیشتر می شود. بنابراین لینک های داخلی برای سئو بسیار مهم و مفید هستند.

هنگامی که یک صفحه به صفحه دیگری لینک می شود، در واقع مقداری از ارزش خود را به سایت دوم منتقل می کند. در این صورت اعتماد به سایت دوم بیشتر می شود. در مورد لینک های داخلی باید بدانید که DA را در سایت شما افزایش نمی دهند، بلکه PA را از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل می کنند. در یک سایت دائمی سئو باید صفحات ضعیف سایت خود را با کمک لینک سازی داخلی بهبود بخشید.

اتصال داخلی

اتصال داخلی مناسب

نتایجی که اظهار شده

برای تجربه مداوم سئو، باید دائماً سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. شما باید دائماً محتوای با کیفیت منتشر کنید و پیوندهای مناسب ایجاد کنید. یکی از مواردی که باید در نظر داشت این است که امروزه بیشتر جستجوها در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، بنابراین سایت شما باید برای موبایل یا به اصطلاح موبایل بهینه شود. اگر زمان کافی برای سئوی دائمی ندارید، بهتر است سایت را به عنوان سرمایه گذاری شرکت های سئو معتبر ترک کنید تا بتوانید در بازه زمانی معینی با توجه به تحلیل کلمات به سئوی دائمی برسید.

سوالات متداول در مورد سئوی دائمی

1بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

هنر کسب جایگاه بالاتر در نتایج جستجو سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو نامیده می شود.

2سئوی داخلی شامل چه مواردی می شود؟

سئوی داخلی شامل بهینه سازی تگ عنوان، توضیحات متا، بهینه سازی تصویر و…

3کدام قسمت از محتوا بهترین مکان برای دادن لینک داخلی است؟

بهترین و مهم ترین قسمت محتوا برای لینک دادن به پاراگراف اول این است که می توانید یک یا دو لینک در این قسمت اضافه کنید.

  8 ایده خلاقانه برای طراحی وب سایت