آیا تغییر رنگ برجسته ، برجسته و رنگی بر سئو تاثیر می گذارد؟

راهنمای مطالعه

بسیار مفتخرم، باز کن و رنگ متن را تغییر دهید این هیچ تاثیری بر سئو ندارد.

در حقیقت ، گوگل هیچ گاه در مورد ضخیم شدن یک قطعه محتوا یا یک کلمه کلیدی و تأثیر آن بر سئو اظهار نظر نکرده است. اما اگر ضخیم شدن ، برجسته کردن یا تغییر رنگ متن تجربه کاربر را بهبود بخشد ، چطور؟ آیا تاریخ تغییر خواهد کرد؟

در این مقاله با محتوای جسورانه ، استفاده از لهجه ها و تغییر رنگ متن آشنا می شویم. ما به شما اطمینان می دهیم که با خواندن این مقاله ، نحوه جلب توجه کاربران در محتوا را یاد خواهید گرفت و می توانید پیام خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کنید. اگر نمی توانید این مقاله را بخوانید ، پیشنهاد می کنیم فیلم 3 دقیقه ای زیر را تماشا کنید.

سئو را فراموش کنید! بهبود تجربه کاربر مهمتر است

به دست آوردن نتایج در Google حساسیت متخصصان SEO ما را به حدی افزایش داده است که گاهی اوقات همه چیز ، از جمله تجربه ی کاربر فراموش می کنیم. هنگامی که ما در مورد پررنگ صحبت می کنیم و از عناصر گرافیکی مختلف استفاده می کنیم ، همه به نتیجه گیری در Google فکر می کنند. بیایید یکبار برای همیشه به این تصور غلط پاسخ دهیم.

جسورانه شدن ، تغییر رنگ یا برجسته سازی یک کلمه کلیدی یا قسمتی از محتوا تاثیری در رتبه بندی ندارد.

ارائه محتوای ارزشمند همراه با جلب توجه عموم به محتوا ، رضایت مصرف کننده را افزایش می دهد. هرچه کاربران از محتوای ارائه شده در یک صفحه رضایت بیشتری داشته باشند ، می توان انتظار داشت آن صفحه در گوگل رتبه بهتری داشته باشد.

  cx چیست؟ سئوی ایران

وقتی نوبت به استفاده از تکنیک های جذب مخاطب ، مانند شجاعت می رسد ، در واقع سعی می کنیم تجربه کاربری بهتری ایجاد کنیم. توجه یکسان به تجربه کاربر در دراز مدت بر روی SEO ما تأثیر مثبت دارد. به شما پیشنهاد می کنیم ، اگر با مفهوم تجربه کاربری و تاثیر آن بر سئو آشنا نیستید ، مقاله “تاثیر باور نکردنی رضایت مشتری بر سئو را در زمان مناسب بخوانید.

آمارهای جهانی نشان می دهد که متوسط ​​زمانی که کاربران در یک صفحه صرف می کنند بین 10 تا 15 ثانیه است. به عبارت دیگر ، اگر نتوانیم ظرف 10 ثانیه توجه مخاطب را جلب کنیم ، وب سایت ما بسته می شود. ما می توانیم از ابزارهای مختلف برای جذب مخاطب استفاده کنیم زمان بیشتری را در سایت ما صرف کنید.

هنگام پیمایش صفحه توجه کاربران را جلب کنید

جسورانه ، تأکید و تغییر متن قلاب هایی برای جلب توجه مخاطب استبه معمولاً کاربران از ابتدا تا انتها صفحه را مرور می کنند. در این پیمایش ، هر عنصر یا گرافیک متفاوتی در صفحه می تواند توجه آنها را جلب کرده و زمان آنها را در صفحه افزایش دهد.

افزایش زمان کاربر در صفحه بر SEO ما تأثیر می گذارد. زیرا این سیگنال را به کاربر ارسال می کند که گوگل از محتوای ارائه شده در صفحه راضی است. اگر با مفهوم زمان نگهداری کاربر در صفحه آشنا نیستید ، پیشنهاد می کنیم زمان ساکن را مطالعه کنید. آکادمی وبسیما را از دست ندهید.

کدام قسمت از محتوا را غلیظ کنیم؟

هیچ قانونی برای محتوای پررنگ وجود ندارد. ما از رنگ جسورانه ، تغییر رنگ یا برجسته سازی برای انتقال پیام های مهم و مفاهیم کلیدی به مخاطب استفاده می کنیم. به عبارت دیگر؛

این شما هستید که تعیین می کنید کدام جمله ، عبارت یا پاراگراف برای مخاطب ارزشمندتر است و مهمترین اطلاعات را ارائه می دهد.

به این مثال توجه کنید ؛ در محتوای صفحه “آموزش SEO” ما در مورد اهمیت رتبه بندی و شانس سایت های مختلف برای جذب کلیک صحبت می کنیم. ما اطلاعاتی را ارائه می دهیم که به روش های مختلف پیام مهم تری را به مخاطب منتقل می کند.

  منابع آموزشی SEO - یک منبع آموزش رایگان SEO

کدام قسمت از محتوا را غلیظ کنیم؟

آمارهای جذاب ، خلاصه های یک خطی یا جملات مختلف می توانند نامزدی برای نوشتار برجسته ، زیر خط یا تغییر رنگ باشند. البته این بستگی به ماهیت محتوای شما دارد. در کارگاه ایجاد محتوای مبتنی بر وب ، ما با نحوه نوشتن محتوا و ارائه پیام ها به روش های مختلف آشنایی کامل داریم. پیشنهاد می کنیم از صفحه سمینار آموزشی تولید محتوا در زمان مناسب دیدن کرده و قسمتی از فیلم این دوره را مشاهده کنید.

استفاده انحصاری از عناصر گرافیکی ؛ حضار از صفحه فرار کردند

از تماشاگران فرار نکنید! استفاده بیش از حد از رنگ های برجسته ، برجسته و تغییر رنگ بر رفتار مصرف کننده تأثیر منفی می گذارد. وقتی در بیشتر قسمت های محتوا از رنگ های پررنگ ، خط دار و تغییر رنگ استفاده می شود ، دیگر تفاوتی بین پیام های متنی مهم و سایر بخش ها وجود ندارد.

اجازه دهید این موضوع را با یک مثال توضیح دهیم. در طول آموزش همه ما دوستانی داشتیم که تمام کتابها ، بروشورها و نوشته های خود را برجسته کردند. بنابراین در شب امتحان ، کل محتوای کتاب مهم به نظر می رسید و تشخیص مهم از بی اهمیت غیرممکن بود.

استفاده انحصاری از عناصر گرافیکی ؛  حضار از صفحه فرار کردند

همین رفتار در فضای وب نیز مشاهده می شود. وقتی جسورانه استفاده می کنیم ، رنگ را تغییر می دهیم و متن را تا حد ممکن تأکید می کنیم ، فرصت جلب توجه مخاطب و حتی تحریک مصرف کنندگان را از دست می دهیم. ترک مخاطب در صفحه وب میزان ترک تحصیل را افزایش می دهد. مشکلی که بر سئو تأثیر منفی می گذارد. در مقاله میزان ترک تحصیل چیست ، ما به طور کامل میزان ترک تحصیل و تکنیک های کاهش میزان ترک تحصیل مخاطبان را بررسی کردیم. پیشنهاد می کنیم این مقاله را در زمان مناسب بخوانید.

  مشاور سئو حرفه ای کیست؟

چه راههای دیگری برای جلب توجه مخاطب وجود دارد؟

در این مقاله ، ما به طور مفصل به بررسی تغییرات متنی پررنگ ، برجسته و رنگارنگ در محتوای SEO پرداختیم. به خاطر داشته باشید که کاربران همیشه اسکرول کرده و انتخاب می کنند. با استفاده از این تکنیک ها می توانیم پیام های مهمی را از متن خود به مخاطب برسانیم. هرچه بیشتر بتوانیم توجه مخاطبان را به محتوای ارائه شده در صفحه جلب کنیم و رضایت کاربران را جلب کنیم ، شانس ما برای قرار گرفتن در نتایج جستجو بیشتر است.

علاوه بر تغییر نحوه نمایش متن ؛ استفاده از تصاویر جذاب ، ارائه محتوا در قالب های مختلف (اینفوگرافیک ، پادکست و فیلم) همراه با علائم نگارشی می تواند رضایت کاربران را از محتوا افزایش دهد. در انتهای مقاله ، پیشنهاد می کنیم مقالات زیر را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین تجربه کاربری را برای مخاطبان وب سایت خود درک کنید.

در نهایت ، اگر تجربه یا س questionsالی در مورد ضخیم شدن ، برجسته سازی و تغییر رنگ دارید ، لطفاً آنها را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید