آموزش سئو پیشرفته در سئوی ایرانی

برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو پس از گذراندن دوره آموزش مقدماتی سئو می توانید در دوره آموزش سئو پیشرفته مشارکت کردن.

سئوی پیشرفته

  1. تحقیق کلمات کلیدی
  2. بهینه سازی ساختار
  3. تولید محتوا
  4. تحلیل رقبا
  5. خارج از صفحه
  6. تحلیل رفتار کاربر

اگر علاقه مند به یادگیری سئو هستید و می خواهید سئوکار شوید و یا سایت خود را برای گوگل بهینه کنید تا کاربران و مشتریان زیادی وارد سایت شما شوند، باید موارد ذکر شده را مطالعه کنید.

سوالات متداول

1دوره آموزشی سئو چند جلسه است؟

آموزش سئو پیشرفته در 8 جلسه یک ساعته انجام می شود.

2آیا آموزش های سئو ایرانی به صورت حضوری انجام می شود؟

خیر، آموزش سئو پیشرفته و مقدماتی به صورت آنلاین انجام می شود.

فرآیند سئو

فرآیند آموزش سئو

دلیل نیاز به تحقیق در مورد کلمات کلیدی

چرا باید در یافتن کلمات کلیدی بسیار مراقب باشیم؟ مزایای یافتن کلمات کلیدی چیست؟

آموزش تولید محتوای سئو

بهترین راه برای افزایش سهم گوگل، شناسایی نیازهای کاربر و تولید محتوا برای کاربر است، به عنوان مثال کاربر به دنبال آموزش اولیه سئو است. ابتدا آن کلمه را در مرحله تحقیق کلمه کلیدی در لیست خود قرار دهید، سپس متن، ویدیو و محتوا ایجاد کنید، سپس اگر برای کسب و کارتان مفید است، استراتژی های سئو و فروش را روی آن اعمال کنید.

ترویج و گسترش کسب و کار و ارائه خدمات جدید

یکی از مزیت های تحقیق کلمات کلیدی این است که از چندین منظر به مشکل نگاه می کنیم و به ما کمک می کند تا نیازهای کاربر را بهتر درک کنیم و جهت های مختلفی را به کسب و کار خود اضافه کنیم که در نهایت باعث گسترش کسب و کار ما می شود.

  چرا سایت فیلتر شده؟ تفاوت اصلی بین فیلتر DNS و فیلتر URL

رشد ترافیک وب سایت

در موارد قبلی اشاره کردیم که چون کلمات کلیدی را با توجه به نیاز کاربر انتخاب کرده ایم، در نهایت اگر جایگاه خوبی در بالای گوگل داشته باشیم، می توانیم ترافیک بیشتری به سایت داشته باشیم. دوره پیشرفته سئو راه حل هایی برای افزایش ترافیک ارائه شده است.

بهترین رتبه بندی موتورهای جستجو را کسب کنید

هدف از این پرونده کاملاً روشن است و در عین حال در دوره صحبت در مورد آن وجود دارد پرداخت خواهیم کرد.

لینک سازی پیشرفته

لینک دادن به سایت بسیار حساس و موثر است، لینک سازی داخلی و خارجی نیز می تواند بسیار مثبت باشد، اما اگر به درستی انجام نشود به مرور زمان تاثیرات بدی خواهد داشت.

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

  • شناخت زمینه کاری
  • ایده پردازی
  • رقبا را بررسی کنید
  • پیشنهادات گوگل (مرتبط با جستجو)
آموزش تحلیل سئو

آموزش کامل سئو

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

دو راه برای انتخاب کلمه کلیدی وجود دارد.

  1. کلمات کلیدی را بر اساس کلمات کلیدی تحقیق کنید
  2. جستجوی کلمات کلیدی بر اساس رقابت

نام ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

ابزار KWFINDER

ابزار KWFINDER سختی کلمات را با توجه به تعدادی معیار به ما نشان می دهد که راهنمای خوبی برای تصمیم گیری برای اهداف و … در سئوی پیشرفته شما یاد می گیرید که چگونه با این ابزار و ابزارهای مشابه کار کنید.

وبسایت AnswerThePublic

یک سایت خوب برای یافتن سوالات کاربران که متاسفانه فارسی را پشتیبانی نمی کند اما با جستجوی لاتین لیست سوالات کاربران را می توانید پیدا کنید.

کنسول جستجوی گوگل

برای ردیابی کاربران، داده های گوگل، خزیدن سایت ها و موارد دیگر که بسیار مفید هستند. آموزش جستجوی کنسول گوگل می تواند یک دوره مجزا باشد یا در وسط یک دوره پیشرفته سئو در مورد این ابزار مهم صحبت کند.

  بازاریابی برای نظرات فراتر از انتظارات کاربر و گوگل است

ابزار برنامه ریزی صفحه کلید

کلماتی را ارائه می دهد که متناسب با حوزه کاری شما باشد.

Google Trends

کلمات فعلی را بر اساس کشور، شهر و استان، حجم جستجو و … نشان می دهد.

آموزش تحلیل رقبا در سئو

  1. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی
  2. اتصالات رقبا را بررسی کنید
  3. رقبای واقعی سئو را پیدا کنید
  4. محبوب ترین محتوای رقبا را تجزیه و تحلیل کنید
  5. نتایج گوگل را در صفحات SERP تجزیه و تحلیل کنید
آموزش تحلیل رقبا در سئو

آموزش بررسی رقبای سئو

ابزارهای تجزیه و تحلیل رقبا

تجزیه و تحلیل سئو داخلی سایت های رقبا

  1. چگالی کلمات کلیدی (این ابزار تراکم کلمات کلیدی به ما کمک زیادی می کند.)
  2. توضیحات متا (آیا رقبا از کلمات کلیدی LSI یا کلمات کلیدی معنایی استفاده کردند؟)
  3. اتصالات داخلی رقبا را بررسی کنید (با استفاده از متن لنگرتگ های نوفالو و ت را می توان آسان تر به خزیدن در سایت کمک کرد، که در نهایت نرخ بازنشانی را کاهش می دهد.)

تحلیل محتوا

مهمترین عناصر محتوا به شرح زیر است.

  • رسانه بی نظیر
  • محتوای منحصر به فرد
  • چگالی کلمات کلیدی را رعایت کنید

تجزیه و تحلیل طراحی سایت

طراحی سایت اصلی باید طبق قوانین سئو انجام شود.

صفحه Google My Business را در Google Maps بهینه کنید

سایت را با جزئیات کامل در گوگل مپ ثبت کنید.

تجزیه و تحلیل بازخورد رقبا و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده

با کمک ابزار ahrefs می توانید بازخورد رقبا را تجزیه و تحلیل کنید.

رسانه های اجتماعی رقبا را مرور کنید

شبکه های اجتماعی اگر به صورت مستمر و موثر فعال باشند قطعا به سایت کمک خواهند کرد. مدیریت حرفه ای صفحه اینستاگرام بسیار موثر است.

  وب حیاتی چیست؟ - SEO هوشمند

آشنایی با ابزارهای مختلف سئو

  1. کاملا رایگان
  2. رایگان با محدودیت زمانی
  3. رایگان با محدودیت دسترسی
  4. کاملا پولی

بهترین ابزار برای بررسی بازخورد رقبا

  • اهرفس
  • باشکوه
  • نرم افزار سئوی SpyGlass
  • SEMRuch
  • moz

بهترین راه برای تولید محتوا

تکنیک های تولید محتوا، روش های تولید محتوا