آموزش سئو خارجی – سئو، سئو

سئو خارجی را بیاموزید

تقریباً همه وب سایت ها دارای لینک های خارجی در صفحات خود هستند که برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. هر چه تعداد افراد و وب سایت های بیشتری به سایت شما لینک دهند، سایت از اعتبار بیشتری برخوردار است. سئو خارجی این فرآیندی است که به موتور جستجوی شما اجازه می دهد تا بیشتر سایت شما را همراه با سئو نشان دهد. سئوی خارجی همانطور که از نامش پیداست شامل مداخلات خارج از سایت است.

چگونه سئو خارجی انجام دهیم؟

اولین قدم یک سایت خارجی سئو، ایجاد محتوای تبلیغاتی و انتشار این مقالات است. توزیع محتوای تبلیغاتی در خزیدن سایت شما از ربات های گوگل بسیار موثر است. به خاطر داشته باشید که محتوای تبلیغاتی نیز ارزش و اعتبار برند شما را افزایش می دهد. منظور از محتوای تبلیغاتی در قالب خبر همان گزارش است.

موارد دیگر سئوی خارجی باید شامل بک لینک باشد. ادعا می شود که بک لینک ها لینک هایی را از سایت های دیگر به همراه عناوین تبلیغاتی دریافت می کنند. وقتی لینکی از سایتی دریافت می کنید که با ساختار و محتوای سایت سازگار است، به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت را بهتر درک کنند. فرقی نمی کند که از محتوا یا تصاویر لینک دریافت می کنید، فقط باید مطمئن شوید که سایتی که به شما منتهی می شود فالوور است. ارتباط نوفالو ارزش کمتری نسبت به دوفالو دارد.

سئو خارجی

ایجاد اتصالات خارجی

دلیل اهمیت سئو خارجی

گوگل از عوامل مختلفی برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند. کسب رتبه بهتر تنها بر اساس محتوا دشوار است. در اینجا دلیل اهمیت سئو خارجی است. با گفتن اینکه سایت ها و مردم چگونه درباره سایت شما صحبت می کنند، می توانید به گوگل کمک کنید تا بفهمد محتوا برای کاربرانش چقدر اهمیت دارد.

  تأثیر ابزارهای SEMrush بر سئو

مقایسه سئو داخلی با سئو خارجی

کاری که باید با سئو داخلی یا سئوی خارجی انجام داد درست مانند انتخاب ساخت دیوار یا سقف برای خانه است. در واقع چاره ای برای شما وجود ندارد و باید از هر دو با هم استفاده کنید. بنابراین باید در سئو داخلی و خارجی تلاش کنید. در واقع، سئوی داخلی و سئوی خارجی هر دو هدف یکسانی دارند که رتبه بالاتر در نتایج جستجو است.

چگونه روی سئو خارجی کار کنیم؟

سئو خارجی را می توان به عنوان یک ارائه استراتژیک در نظر گرفت. در واقع تمام عملیاتی که در سئو سایت خود انجام می دهید با هدف ارتقای رتبه در نتایج Google serp است. سایت هایی که استراتژی خوبی دارند می توانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

فرآیند سئو داخلی و سئوی خارجی سایت تضمین می کند که جایگاه بالاتری در نتایج جستجو پیدا کنید. سئوی خارج از صفحه شامل موارد زیر است:

  • بازخورد
  • بازاریابی محتوا
  • نظرات مشتریان
  • سیگنال اجتماعی
  • ارسال محتوای تبلیغاتی

جایگاه بازخورد در سئو خارجی

اگر می خواهید موقعیت وب سایت خود را بهبود ببخشید، باید از سئو خارجی استفاده کنید. یکی از مهمترین موارد، لینک های سئوی خارج از صفحه است. با اتصال از سایت های معتبر و مرتبط می توانید پیشرفت سریع وب سایت خود را مشاهده کنید. اگر بازخوردی که دریافت می کنید کیفیت خوبی نداشته باشد، نمی تواند به سایت شما کمک کند.

نکته: حتما توجه داشته باشید که حذف لینک ها تاثیر بسیار مخربی بر سئو دارد. برای این کار بهتر است با یک متخصص سئو مشورت کنید تا با مشکلات بزرگی مواجه نشوید.

تکنیک های سئو خارجی

تکنیک های سئو خارجی

تکنیک های سئو خارجی

بسیاری از مبتدیان سئو بر این باورند که تنها بک لینک ها می توانند در سئو خارجی مفید باشند. ایجاد روابط می تواند تا حدودی به شما کمک کند. اما موارد دیگری نیز وجود دارد که می تواند بسیار موثر باشد. اگر می خواهید روی سئوی خارج از صفحه کار کنید، باید به نکات زیر توجه کنید.

  تاثیر ثبت نام در نقشه گوگل بر سئو سایت

Domain Authority یا DA

DA امتیازی است که به وب سایت های MOZ داده می شود. اگر می خواهید روی سئوی خارجی کار کنید، باید همیشه به DA توجه کنید. اگر یک لینک خارجی از یک وب‌سایت با DA بالا به سایتی با اعتبار دامنه پایین‌تر داده شود، این می‌تواند به سایت با امتیاز پایین‌تر کمک کند تا موقعیت خود را بهبود بخشد.

ترافیک ارگانیک به سایت خود را افزایش دهید

قبل از شروع فعالیت های سئو خارج از سایت، باید توجه داشته باشید که سایت شما تا چه حد می تواند ترافیک را به سمت سایت شما هدایت کند.

توجه کنید لینک ها را دنبال کنید

پیوندها را دنبال کنید، به ربات‌های گوگل اجازه دهید ارزش صفحه‌ای را که به آن پیوند داده شده‌اند، منتقل کنند. گوگل این لینک‌ها را دنبال می‌کند و هر چه تعداد لینک‌های بیشتری داشته باشند، کمک بیشتری خواهند کرد.

انواع لینک در سئو خارجی

یکی از رایج ترین بخش های یک سایت سئوی خارجی، بک لینک است. بازخورد انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

پیوندها یا مراجع طبیعی

این نوع لینک خارجی به این معنی است که سایت و گروه شما هیچ کاری برای آن انجام نداده اند. این ممکن است به این دلیل باشد که تجارت شما یک برند است. به هر دلیلی که لینک های طبیعی دریافت می کنید، سایت شما قابل اعتمادتر می شود.

ایجاد اتصالات خارجی

استراتژی ایجاد رابطه

بازخورد ساخته شده است

با این نوع ارجاع، تیم سئو از آنجایی که با مدیران سایت یا ناشران در ارتباط بوده است، نقش موثری ایفا کرده و می تواند یک موقعیت قابل قبول را تحلیل کرده و استراتژی قابل قبولی را اجرا کند. این نوع لینک ها باعث می شود که سایت شما بیشتر دیده شود. این دیده شدن باعث می شود افراد بیشتری با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. در نتیجه، فروش باید افزایش یابد.

  مشاوره حرفه ای سئو توسط متخصص سئو

به خاطر داشته باشید که اشتباه در ساخت لینک در سئو می تواند منجر به تحریم سایت شما شود.

نتایجی که اظهار شده

هنگامی که متوجه شدید سئوی خارجی چیست، فعالیت خود را به دریافت لینک و وبلاگ محدود نکنید، زیرا الگوریتم های گوگل دائما در حال تغییر هستند. اگر می خواهید سئوی خارجی انجام دهید و موقعیت خود را بهبود ببخشید، باید به سایت های دیگر لینک دهید.

سوالات متداول

1سئو خارجی چیست؟

به عبارت ساده، آنچه خارج از سایت برای بهبود رتبه انجام می شود سئو خارجی نامیده می شود.

2چگونه سئو خارجی انجام دهیم؟

یکی از عوامل مهم در سئوی خارجی، بک لینک است. محتوای مفید با لینک های با کیفیت تولید کنید.

بهترین انواع سئو خارجی لینک ها و بازاریابی محتوا هستند.

آموزش سئو